Daktela wchodząc na rynek węgierski staje się liderem branży Contact Center w Europie Środkowo-Wschodniej

Daktela, to czeska spółka technologiczna oferująca rozwiązania contact center i automatyzacji komunikacji od ponad 16 lat. W kwietniu tego roku rozpoczęła świadczenie swoich usług na rynku węgierskim. Po trzech latach obecności w Polsce spółka notuje 100 % wzrost rok do roku.

Węgry w ostatnich latach przeżywają bezprecedensowy boom technologiczny. Stając się potęgą nie tylko w branży motoryzacyjnej czy nanotechnologii, ale przede wszystkim w sektorze e-commerce, rosnącym rekordowo 45 % rocznie.

– Naszym celem na najbliższe kilka lat jest osiągnięcie pozycji lidera i głównego dostawcy rozwiązań skierowanych dla contact center[1] w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Dlatego też, wejście na bardzo dynamiczny rynek węgierski, w którym widzimy ogromny potencjał, jest logicznym krokiem w realizacji naszej strategii – mówi David Hajek, Head of Global Expansion w Daktela. – Przeprowadziliśmy wewnętrzna analizę rynku omnichannelowych rozwiązań contact center, z której wynika, iż obecnie nikt na rynku węgierskim nie oferuje tak zaawansowanych rozwiązań jak Daktela – dodaje.

Na Węgrzech, Daktela chce dostarczać operatorom własne rozwiązania call centrowe oraz wirtualne centrale PBX[2].

– Węgierskim klientom oferujemy pełne portfolio usług telekomunikacyjnych takich jak: przystępne cenowo usługi głosowe i smsy oraz pełne wsparcie sprzedażowe i techniczne, co należy podkreślić, w ich ojczystym języku – dodaje Richard Baar, prezes i założyciel Daktela.

Nasza zagraniczna ekspansja w Europie Środkowej zaczęła się w 2018 roku, gdy w Polsce powstał nasz pierwszy oddział. Następnie powstały oddziały w Wielskiej Brytanii, Dubaju i na Filipinach.

– Nie jesteśmy zupełnymi nowicjuszami na rynku węgierskim. Wielu naszych klientów ma tu swoje oddziały i centra obsługi klientów. W ostatnich latach system Daktela został wdrożony u kilku węgierskich klientów. Z naszych usług w tym kraju korzystają największe sklepy i galerie internetowe m.in: Mall.hu, Kifi.hu, czy Notino.hu – podsumowuje prezes i założyciel Daktela Richard Baar.

Słownik
1. contact center. wydzielona z organizacji jednostka zajmująca się ogółem kontaktów z klientami przedsiębiorcy poprzez nieograniczoną ilość dostępnych kanałów kontaktu. Do…
2. PBX. z angielskiego Private Branch Exchange, centrala abonencka – to centrala telefoniczna będąca własnością i zarządzana przez użytkownika, zwykle…
Add a comment

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *