Sumsub zweryfikuje klientów dla Spoko.app

Fintech Spoko.app nawiązał współpracę z firmą Sumsub – wiodącym dostawcą rozwiązań z zakresu weryfikacji tożsamości klienta (ang. Know Your Customer, KYC) i przeciwdziałania prania brudnych pieniędzy.

W wyniku partnerstwa klienci Spoko.app przechodzą proces weryfikacji dokumentu tożsamości i danych biometrycznych zaledwie w minutę, a przekazy pieniężne realizują z zachowaniem najwyższych standardów bezpieczeństwa. Dzięki Sumsub aplikacja do transferów pieniężnych dysponuje również skutecznym narzędziem do zwalczania prób podejrzanych transakcji finansowych.

Wywodzący się z Polski fintech Spoko.app, który oferuje usługi natychmiastowych, mobilnych przekazów pieniężnych dla ekspatów na całym świecie, podjął współpracę z firmą Sumsub. Dzięki rozwiązaniu Sumsub użytkownicy aplikacji przechodzą łatwy proces weryfikacji tożsamości (ang. Know Your Customer, KYC), który trwa zaledwie minutę. Procedura składa się z weryfikacji dokumentu tożsamości i danych biometrycznych, co gwarantuje wysoką skuteczność kontroli danych.

Globalna ekspansja Spoko.app nie byłaby możliwa bez wsparcia najlepszych partnerów. Z naszych usług korzysta już ponad 500 tys. użytkowników, a rozwój biznesu nabiera tempa. Dzięki sprawdzonym rozwiązaniom Sumsub w zakresie weryfikacji tożsamości klientów i przeciwdziałania praniu pieniędzy, nasi użytkownicy oraz my, jako twórcy systemu, mamy pewność, że oferujemy najlepsze możliwe narzędzie do mobilnych przekazów pieniężnych. Klienci Spoko.app mogą w łatwy i co najważniejsze – bezpieczny sposób przesyłać pieniądze gdziekolwiek się znajdują – mówi Evgeny Chamtonau, CEO Spoko.app.

Sumsub, który świadczy usługi dla ponad 700 firm na całym świecie, dostarcza rozwiązania oparte na sztucznej inteligencji. Umożliwiają one automatyczną weryfikację tożsamości, analizę danych i bieżące monitorowanie zagrożeń. W efekcie aplikacja Spoko.app jest chroniona przed próbami ryzykownych transakcji i oszustw płatniczych po przejściu KYC. Sam proces weryfikacji jest zgodny z międzynarodowymi oraz krajowymi regulacjami prawnymi, które obowiązują w krajach, gdzie Spoko.app oferuje swoje usługi.

Spoko.app to fintech, który wykonuje ogrom pracy, aby dotrzeć do milionów osób, które bez dostępu do usług bankowych nie mogą w łatwy sposób przekazywać pieniędzy swoim rodzinom. Wspieramy Spoko.app zaawansowanymi procedurami weryfikacyjnymi i systemami bezpieczeństwa, które odpowiadają powszechnym standardom. Dzięki takiemu zapleczu Spoko.app może docierać do nowych klientów i wchodzić na kolejne rynki bez obaw o bezpieczeństwo użytkowników – podkreśla Jacob Sever, współzałożyciel Sumsub.

Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Artykuły na pokrewne tematy
więcej

InsurTech – partner czy rywal?

Nowe technologie dopiero na dobre zagoszczą na rynku ubezpieczeniowym. Pionierami we wprowadzaniu innowacji w branży są start-upy, zwane InsurTechami. Czy dynamika ich rozwoju na polskim rynku zagraża tradycyjnym spółkom z obszaru ubezpieczeń?