Tajemniczy klient skontroluje jakość obsługi w UKE

Urząd Komunikacji Elektronicznej chce sprawdzić jak jego pracownicy radzą sobie z obsługą klientów. Chcą do tego celu wykorzystać metodę mystery client. UKE ogłosiło postępowanie o zamówienie związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem badania jakości obsługi klienta ze szczególnymi potrzebami.

Urząd Komunikacji Elektronicznej chce sprawdzić jak jego pracownicy radzą sobie z obsługą klientów. Chcą do tego celu wykorzystać metodę mystery client. UKE ogłosiło postępowanie o zamówienie związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem badania jakości obsługi klienta ze szczególnymi potrzebami.

Badanie ma zostać przeprowadzone w centrali UKE jak i dwóch wybranych delegaturach urzędu. Wykonawca ma czas na złożenie oferty do 19 maja br. W skład zlecenia wchodzi:

  • opracowanie scenariusza i ankiety odpowiednio dla każdego kanału komunikacji, odrębnych dla każdego rodzaju niepełnosprawności,
  • przeprowadzenie badania w danej placówce realizowane w okresie min. 1 miesiąca i maks. 3 miesięcy, bez wskazywania konkretnej daty przeprowadzenia badania,
  • opracowanie raportu podsumowującego wyniki badania metodą tajemniczego klienta.

Wykonawca ma sprawdzić jak z obsługą osób z niepełnosprawnościami radzą sobie pracownicy UKE. Badanie ma zostać przeprowadzone w ciągu 3 miesięcy, lecz urząd – w związku z epidemią COVID-19 dopuszcza warunkowe jego przedłużenie. Kryteriami wyboru oferty będą doświadczenie wykonawcy (60 proc.) i cena (40 proc.).



Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Artykuły na pokrewne tematy
więcej

Rozpoczynają się konsultacje w sprawie CPZM

Rozpoczęły się konsultacje rynkowe w sprawie utworzenia Centralnej Platformy Zarządzania Miastem (CPZM). Platforma to projekt zaplanowany w ramach Krajowego Planu Odbudowy. Pracuje nad nim Departament Rozwiązań Innowacyjnych kierowany przez Adama Andruszkiewicza, sekretarza stanu w Kancelarii Prezesa Rady Ministrów.
więcej

Konin z dofinansowaniem do e-usług

Urząd Miejski w Koninie otrzymał dofinansowanie projektu, którego głównym celem jest usprawnienie obsługi klienta poprzez umożliwienie – w szczególności mieszkańcom i przedsiębiorcom, korzystania z elektronicznych usług publicznych. Miasto pozyskało na ten cel 4,241 mln zł.