Żabka wchodzi w voiceboty

Inteliwise S.A. podpisało umowę ramową oraz zamówienie początkowe na usługę AI Voicebot z Żabka Polska. Przedmiotem umowy jest określenie ogólnych zasad współpracy w zakresie zamówień oraz uruchomienie i świadczenie usługi AI Voicebot.

Żabka, zapytana o wykorzystanie voicebotów potwierdza, że rozpoczęto prace mające na celu rozwój rozwiązań opartych o automatyzację procesów w sieci sklepów tej marki. Jednak nie udziela większej ilości informacji na temat nowego projektu.

Jak nieoficjalnie mówią przedstawiciele konkurencji – może chodzić o zautomatyzowaną obsługę klientów w sklepach autonomicznych tworzonych we współpracy z firmą AiFi, które do końca 2021 roku mają powstać w ilości ponad 330. Jednakże nie wykluczają, iż może chodzić o zautomatyzowaną obsługę klientów aplikacji Żappka i ta wersja może być dużo bardziej prawdopodobna.

Inteliwise, w komunikacie opublikowanym w marcu br. zwraca uwagę, że wartość zamówienia przekroczy 10% wartości kapitałów własnych spółki, co oznaczałoby, że powinna osiągnąć pułap nawet 6,8 mln zł. Żabka jednak podchodzi do szacunków dużo ostrożniej – Podana kwota jest kilkuset krotnie zawyżona w stosunku do rzeczywistej wartości kontraktu – informuje ccnews.pl biuro prasowe Żabka Polska.

Add a comment

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *