Nowa aplikacja mobilna mBank CompanyMobile

mBank zaprezentował nową wersję aplikacji CompanyMobile, z której korzystają klienci MSP i korporacyjni. Użytkownicy dzięki przejrzystemu interfejsowi oraz intuicyjnej nawigacji będą mogli z jeszcze większą wygodą zarządzać finansami firmy oraz autoryzować transakcje.

Klienci biznesowi korzystający z aplikacji CompanyMobile dostrzegą zmiany w jej nowej wersji już na etapie logowania. Zgodnie ze standardem rynkowym, umożliwia ona logowanie za pomocą PIN lub biometrii urządzenia, co zwiększa wygodę korzystania.

Cały interfejs aplikacji został zbudowany od zera, dzięki czemu nawigacja po niej jest bardzo intuicyjna. Na głównym pulpicie od razu po zalogowaniu użytkownik widzi najważniejsze informacje i funkcje. Asystent zadań przypomni klientowi o zleceniach, które czekają na jego potwierdzenie.

Autoryzacji można dokonać z poziomu telefonu.Na ekranie głównym znajduje się także lista rachunków klienta. W łatwy sposób można sprawdzić ich szczegóły oraz historię transakcji na poszczególnych kontach, a także udostępnić numer rachunku kontrahentowi. Z poziomu pulpitu głównego użytkownik ma też dostęp do swojej służbowej karty płatniczej i może łatwo dodawać kolejne.

W dolnym menu poszczególne ikony przekierowują do najpopularniejszych funkcji aplikacji. Ikona “Finanse” zapewnia wgląd w pełną historię transakcji, a dzięki zaawansowanej wyszukiwarce i filtrom można szybko znaleźć potrzebne informacje. Ikona “Zlecenia” pozwala użytkownikowi sprawdzić wszystkie przelewy – także te będące w przygotowaniu – oraz odpowiednio je grupuje, co zdecydowanie ułatwia pracę. Ikona “Fx” to z kolei moduł wymiany walut, umożliwiający wygodną sprzedaż i kupno walut, jak również sprawdzenie ich aktualnych kursów.

Rozwiązania mobilne coraz mocniej wchodzą do świata korporacji dlatego postanowiliśmy stworzyć całkowicie nowe rozwiązanie. Projektując nową aplikację, kładliśmy bardzo duży nacisk na jej użyteczność i intuicyjność. Zależało nam również na oferowaniu unikalnych usług. Nowy mBank CompanyMobile, oprócz najbardziej popularnych funkcji do codziennego zarządzania finansami – takich jak bieżąca informacja o obrotach na rachunkach czy zarządzanie płatnościami i ich autoryzacja – oferuje też dodatkowe rozwiązania. To np. wirtualny asystent wspierający codzienną pracę w systemie czy obsługa służbowych kart płatniczych. – mówi Dariusz Nalepa, dyrektor departamentu bankowości transakcyjnej w mBanku.

Postawiliśmy na nowoczesne technologie dające możliwość szybkiego i zwinnego rozwoju. Nowa aplikacja ma być przyjazna i gotowa do obsługi typowych wymagań  klientów korporacyjnych, takich jak  wygoda pracy z dużymi wolumenami danych czy integracja z wewnętrznymi procesami w firmie. Udało nam się stworzyć platformę mobilną, która spełni te wymagania jak i oczekiwania dotyczące bezpieczeństwa i stabilności działania – wyjaśnia Artur Lewandowski, dyrektor IT odpowiedzialny za rozwój systemów dla bankowości korporacyjnej w mBanku.

Aplikacja została zbudowana we współpracy z mServices, spółką z Grupy mBanku. mServices wykorzystało w tym celu mBank design system – zbiór narzędzi i zasad, radykalnie redukujący czas wdrożenia nowych aplikacji desktopowych i mobilnych.

Wykorzystując ten system potrafimy zredukować pracochłonność w obszarze projektowania aplikacji nawet do 50 proc., przy jednoczesnym wzroście spójności oraz jakości finalnego interfejsu. – podkreśla Bartłomiej Wyszyński, prezes mServices.

Nowa wersja aplikacji pobierze się automatycznie, jeśli tylko użytkownik ma aktywną automatyczną aktualizację na swoim telefonie. mBank CompanyMobile można pobrać ze sklepów Google Play i App Store. Aktywacja aplikacji jest łatwa dzięki opcji skanowania aktywacyjnego kodu QR.

Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Artykuły na pokrewne tematy
więcej

To klient chce digitalizacji bankowości

Digitalizacja to priorytet polskiego sektora bankowego. Pod względem dojrzałości cyfrowej, zarówno w kanale mobilnym, jak i online, polskie banki plasują się w europejskiej czołówce. Rywalizacja z fintechami sprawia, że aby utrzymać klientów, muszą inwestować w nowe technologie. W niedalekiej przyszłości bankiem dla klienta stanie się telefon komórkowy, a oferta mobilna będzie poszerzona o bardziej skomplikowane produkty. Digitalizacja następuje także w obszarze bezpieczeństwa. Przyszłością logowania jest biometria.
więcej

Przed nami głosowe przelewy – dzięki robotyzacji

Nietrudno sobie wyobrazić Siri czy Alexę realizującą za nas płatność za kablówkę czy telefon. Takie funkcjonalności oba rozwiązania już oferują. Na razie tylko w USA czy Wielkiej Brytanii, ale wkrótce może się to zmienić. A to za sprawą Milli, która w Banku Millenium pomoże nam głosowo zrealizować taką transakcję. Na razie tylko przez aplikację w telefonie. Ale zawsze to jakiś dobry początek.
więcej

Salony Mitsubishi z najlepszą obsługą klienta

Wysoki poziom usług i obsługi klienta w autoryzowanych salonach Mitsubishi w Polsce potwierdziły świetne oceny Wielkiego Testu Salonów przeprowadzonego w II kwartale 2018 r. przez redakcję tygodnika Auto-Świata oraz firmę Kantar TNS.