Inbank i Comperia.pl łączą siły

To kolejna duża współpraca w polskiej branży fintech. Comperia.pl i Inbank wspólnie zaoferują finansowanie klientom OTOMOTO oraz ComperiaRaty.

Założona 14 lat temu, a od dziesięciu notowana na GPW. Choć Comperia.pl to pierwsza polska porównywarka finansowa, a spółka zatrudnia kilkadziesiąt osób – można więc mówić o ugruntowanej pozycji na polskim rynku finansów – od kilku lat wyraźnie przeistacza się w fintech, stale rozwijając nowe produkty i usługi łączące technologie z finansami.

Od 2018 roku spółka tworzy platformę ComperiaRaty dopasowującą kredyt lub pożyczkę, a wkrótce również płatność odroczoną. Od 2020 roku Grupa Comperia mocniej wchodzi w e-commerce oraz nawiązuje nowe współprace z innymi fintechami.

Wśród najnowszych partnerów jest posiadający licencję bankową Inbank. Produkty finansowe Inbanku są już dostępne na platformie ComperiaRaty. Z uwagi na fakt, że Comperia.pl S.A. jest wyłącznym pośrednikiem finansowym Otomoto.pl, również na największej polskiej platformie motoryzacyjnej prezentowana będzie oferta Inbanku.

– Możemy zaoferować polskim konsumentom najszybszy, 100-procentowo cyfrowy i bardzo prosty proces ratalny, który zajmuje tylko kilka minut. Dzięki współpracy z Grupą Comperia jesteśmy w stanie pokazać nasze zalety znacznie szerszej grupie konsumentów – mówi Tomasz Rzeski, dyrektor ds. sprzedaży polskiego oddziały Inbank SA.

Inbank powstał w 2010 roku w Estonii i działa na ośmiu europejskich rynkach. Wszystkie swoje usługi finansowe oferuje online oraz poprzez sieć partnerów handlowych, których jest blisko 4 tys.

– Cieszymy się z pozyskiwania kolejnych partnerów, co daje nam możliwość oferowania finansowania szytego na miarę dla naszych klientów. Dzięki współpracy z Kliniki.pl docieramy z unikalną ofertą – raty 0% do klientów przychodni i punktów medycznych, z OTOMOTO – do osób poszukujących finansowania na samochód. Wkrótce ogłosimy współpracę z kolejnymi podmiotami e-commerce – mówi Paweł Szukalski, członek zarządu Comperia.pl SA.

Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Artykuły na pokrewne tematy
więcej

Pierwszy Żabka Store otwarty

Już od 14 czerwca br. klienci mogą zrobić zakupy w kilka sekund w pierwszym Żappka Store otwartym na Międzynarodowych Targach Poznańskich. Żappka Store jest połączony z aplikacją żappka i nie ma w nim ani kas, ani obsługi. Placówka jest dostępna 24h na dobę przez 7 dni w tygodniu, dzięki czemu klienci mogą korzystać z niego o dowolnej porze dnia czy nocy.
więcej

Korzystaj z otwartych danych by mieć przewagę nad innymi

Prawie połowa firm z sektora finansowego i ubezpieczeniowego korzysta z otwartych danych publicznych. Z raportu Głównego Urzędu Statystycznego „Społeczeństwo informacyjne w Polsce w 2020 r.” wynika, że najczęściej wyszukiwane są informacje dotyczące tematyki gospodarczo-finansowej.
więcej

Intercity przechodzi na eko (dla klientów)

PKP Intercity od 2 czerwca oferuje swoim klientom możliwość zweryfikowania wielkości śladu węglowego, jaki pozostawiają po sobie w trakcie podróży samochodem, samolotem, autobusem lub pociągiem. Działanie to znakomicie wpisuje się w trend bycia eko-marką.