650 nowych miejsc pracy w dziale obsługi klienta Amazon

Od rozpoczęcia działalności w 2014 roku w Polsce, Amazon stworzył ponad 18 000 stałych miejsc pracy i liczba ta wciąż rośnie.

Amazon ogłosił dziś plany utworzenia w Polsce do końca 2021 roku 650 nowych miejsc pracy w dziale obsługi klienta. Zwiększenie zatrudnienia jest następstwem uruchomienia nowego centrum obsługi klientów Amazon w Gdańsku, które działa od początku marca, a więc od startu polskojęzycznego serwisu zakupowego on-line Amazon.pl. Nowe stanowiska będą obejmowały wirtualnych i stacjonarnych pracowników, obsługujących klientów polskojęzycznych, jak również niemiecko-, francusko- i włoskojęzycznych.

– Cieszymy się, że w naszej rozwijającej się w szybkim tempie bazie operacyjnej w Polsce powstanie 650 nowych miejsc pracy. Jest to odzwierciedleniem naszego zaangażowania we wspieranie rozwoju lokalnej społeczności – mówi Jean-March Dupont, dyrektor działu obsługi klienta w UE. – Osoby zatrudnione w obsłudze klienta w Polsce to świetni pracownicy. Ten fakt miał ogromne znaczenie dla naszej decyzji o zatrudnieniu kolejnych kandydatów. Jesteśmy pewni, że oni również zapewnią doskonałą obsługę klientom Amazon, zarówno w Polsce, jak i w Europie.

Do tej pory Amazon stworzył w Polsce ponad 18 000 stałych miejsc pracy. Powstały one w dziewięciu nowoczesnych centrach logistyki, biurze Amazon Web Services w Warszawie oraz Centrum Rozwoju Technologii Amazon w Gdańsku, które dostarcza innowacyjne rozwiązania zasilające produkty i usługi Amazon na całym świecie, w tym rozwiązania głosowe dla Alexy. Dziesiąte centrum logistyczne w Świebodzinie zostanie otwarte w 2021 roku, zwiększając zatrudnienie Amazon w Polsce o ponad 1 000 nowych miejsc pracy.

Informacje o stanowiskach

Dział Obsługi Klienta Amazon działa w imieniu i na rzecz klientów. Zespół ten jest odpowiedzialny za udzielanie odpowiedzi na różne pytania z ich strony – m.in. związane z zamówieniami, produktami, płatnościami – i dostarczanie rozwiązań w oparciu o innowacyjne narzędzia i technologie. 

Kandydaci doceniający wygodę pracy w domu będą mogli ubiegać się o stanowiska wirtualne, podczas gdy ci, którzy wolą pracować w biurze, mogą znaleźć pracę w naszym biurze w Gdańsku. Wcześniejsze doświadczenie w obsłudze klienta nie jest warunkiem koniecznym, ale kandydaci powinni biegle posługiwać się językiem polskim, francuskim, niemieckim lub włoskim (w zależności od rynku, który będą obsługiwać). Wybrani kandydaci otrzymają od pierwszego dnia pracy atrakcyjny pakiet wynagrodzeń, na który składa się wynagrodzenie godzinowe oraz benefity, takie jak ubezpieczenie na życie, prywatna opieka medyczna, program pomocy pracowniczej, zniżki i inne. Osoby zatrudnione otrzymają również światowej klasy szkolenia i regularne wsparcie, które pomogą im odnieść sukces w pracy i rozwijać karierę.

– Chcemy zapewnić naszym pracownikom pełne wsparcie. Niezależnie od tego, czy będą pracować zdalnie czy stacjonarnie, chcemy, aby czuli się częścią firmy, mogli liczyć na naszą pomoc przez cały czas pracy . Ważne, aby czerpiąc z wyjątkowej kultury naszej firmy mogli kształtować własną drogę do sukcesu. – wyjaśnia Jean-Marc Dupont.

Dział obsługi klienta w Amazon

Dział Obsługi Klienta Amazon działa w ponad 140 lokalizacjach na całym świecie, zapewniając wielokrotnie nagradzaną obsługę klienta w 18 językach. Funkcjonuje m.in. w oparciu o szybko rozwijający się wirtualny zespół obsługi klienta Amazon, w którym pracownicy pracując z domu, cieszą się elastycznością i swobodą pracy w miejscu, które im odpowiada. 

Zespół Obsługi Klienta Amazon zapewnia 24/7 wsparcie dla klientów na całym świecie, odpowiadając na ich pytania przez telefon, e-mail i czat na żywo oraz wykorzystując najnowocześniejsze narzędzia do dostarczania skutecznych rozwiązań. 

Pracownicy Działu Obsługi Klienta przechodzą specjalistyczne szkolenia, dzięki którym są w stanie zapewnić bezproblemową obsługę. Stanowią oni trzon naszej organizacji, odgrywając kluczową rolę w realizacji misji firmy Amazon, którą jest bycie najbardziej skoncentrowaną na kliencie firmą na świecie.

Amazon w Polsce

Amazon działa w Polsce od 2014 roku. W 2020 roku Amerykańska Izba Handlowa ogłosiła, że jest też największym amerykańskim pracodawcą i trzecim co do wielkości amerykańskim inwestorem w naszym kraju. Dotychczas firma stworzyła ponad 18 000 stałych miejsc pracy w dziewięciu nowoczesnych centrach logistycznych: w Sadach (pod Poznaniem), Sosnowcu, Kołbaskowie (koło Szczecina), dwóch obiektach w Bielanach Wrocławskich, Pawlikowicach (koło Łodzi), Łodzi, Okmianach (koło Bolesławca) i Gliwicach oraz w biurze Amazon Web Services i w Centrum Rozwoju Technologii Amazon w Gdańsku, które dostarcza innowacyjne rozwiązania wspierające produkty i usługi Amazon na całym świecie, w tym rozwiązania głosowe Alexa. W 2021 roku uruchomione zostanie 10. centrum w Świebodzinie, gdzie powstanie ponad 1 000 nowych etatów. Od początku pandemii, wszystkie oddziały Amazon przyjęły jako nadrzędny priorytet zapewnienie bezpieczeństwa pracownikom, inwestując w 2020 roku ponad 11,5 miliardów dolarów w realizację tego celu. W kwocie tej znajduje się inwestycja w wysokości ponad 1,2 miliarda dolarów, którą przeznaczono na urządzenia do pomiaru temperatury, maseczki, rękawice, ulepszone procesy czyszczenia i dezynfekcji, testy i więcej. Tylko w Polsce Amazon dostarczył swoim pracownikom ponad 19,5 mln par rękawiczek, ponad 7,2 mln maseczek, 37,1 mln chusteczek dezynfekujących i 141,3 mln opakowań środków do dezynfekcji rąk, a także dokonał ponad 150 istotnych zmian w procesach w celu poprawy bezpieczeństwa.

Serwis Amazon.pl wystartował 2 marca 2021 r. Jego klienci mogą robić zakupy w przystępnych cenach wybierając z katalogu liczącego ponad 100 milionów produktów i ponad 30 kategorii i oraz ciesząc się niezawodną, bezpłatną dostawą przy zamówieniach spełniających określone warunki. 

Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Artykuły na pokrewne tematy
więcej

Edek kolejarz na infolinii Intercity

PKP Intercity uruchomiło na swojej infolinii moduł głosowego asystenta (voicebota), którego zadaniem jest udzielanie informacji o rozkładach jazdy pociągów. Nowa usługa dostępna jest od 7 czerwca pod numerem 22 391 22 22.
więcej

Digitalowy proces leasingowy w Santander Bank Polska

Santander Bank Polska stale pracuje nad nowymi rozwiązaniami, które ułatwiają zdalne prowadzenie firmy. Teraz do pakietu e-usług oferowanych przez bank dołącza także eLeasing, który pozwoli właścicielom firm w prosty sposób sfinansować zakup sprzętu niezbędnego do rozwoju działalności.
więcej

Pierwsze urodziny Asystenta głosowego w bankowej aplikacji mobilnej IKO

Minął rok od uruchomienia Asystenta głosowego w aplikacji mobilnej PKO Banku Polskiego. Przy jego pomocy, używając mówionych poleceń, można m.in. zrobić przelew zwykły do zdefiniowanego odbiorcy lub na numer konta oraz przelew na telefon, a także sprawdzić stan środków na rachunku. Funkcji i możliwości Asystenta będzie stopniowo przybywać.