Zaloguj się na konto

Jako zarejestrowany użytkownik masz dostęp do dodatkowych materiałów: nagrań video, recenzji, analiz oraz raportów.

Słownik branżowy

Lead Response Time

inaczej LRT, średni czas odpowiedzi od wysłania zapytania przez klienta do chwili otrzymania przez niego odpowiedzi ze strony pytanego (najczęściej firmy/marki). LRT liczony jest w jednostkach czasu. Panuje powszechne przekonanie, że im szybsza odpowiedź na kontakt klienta (pytanie) tym lepszy wynik finalny w postaci zadowolenia klienta, jego decyzji o zakupie etc. Poniecznie posłuchaj programu K2 Podcast na temat LRT dostępnego tutaj.

Kolejny digitalowy oddział Alior Banku otwarty w Płocku

Nowoczesny oddział Alior Banku w PłockuW kwietniu przy ul. 1 Maja 12 w Płocku został otwarty digitalowy oddział Alior Banku. To już 32 tego typu placówka uruchomiona przez Bank.

Alior Bank sukcesywnie modernizuje swoje oddziały i wprowadza najnowocześniejsze rozwiązania usprawniające obsługę klientów. W nowym formacie, dostępne są dla klientów stanowiska wyposażone w tablety ułatwiające samoobsługę w kanałach zdalnych.

– Dostępność nowych technologii, a przede wszystkim szybkie tempo wprowadzania innowacyjnych rozwiązań informatycznych, zmieniły zachowania klientów. Zmieniły się także oczekiwania w zakresie obsługi w oddziałach Alior Banku. Jestem głęboko przekonana, że także w Płocku klienci docenią dostępność do oddziału i bezpośredni kontakt z bankierami, ale już w nowej formule obsługi, dopasowanej do ich zmieniającego się stylu życia. Nowy format oddziału jest najpełniejszą odpowiedzią na te potrzeby – mówi Iwona Duda, Prezes Zarządu Alior Banku, która uczestniczyła w oficjalnym otwarciu placówki.

Przy pierwszym kontakcie, nowy format oddziału zaskakuje innowacyjną formułą organizacji obsługi, która łączy tradycyjną formę kontaktu bankiera z klientem, z zapewnieniem łatwego dostępu do bankowości online i mobile. To miejsce przyjaznej transformacji z tradycyjnej bankowości do cyfrowego świata nowoczesnych usług finansowych.

Nowy format: centrum kompetencji, innowacyjność, wygoda i ekologia

Przestrzeń nowego oddziału zorganizowanego zgodnie z nowym formatem dzieli się na kilka obszarów, które mają gwarantować sprawny przebieg obsługi, według ustalonego wzoru:

  • strefa samoobsługowa połączona z przytulną przestrzenią powitalną,
  • strefa serwisowa wyposażona w stanowiska z narzędziami niezbędnymi do przeprowadzenia dowolnej operacji,
  • strefa usług online i aplikacji mobilnej,
  • strefa spotkań z klientami.

Każdą ze stref zaprojektowano tak, aby pracownik banku mógł skupić się wyłącznie na potrzebach klienta.

W strefie samoobsługowej klienci mają do dyspozycji bankomat z funkcją wpłatomatu. W strefie serwisowej, na klientów czeka przytulna przestrzeń powitalna. Każdy z nich może bezpłatnie napić się kawy lub herbaty z ekologicznych upraw, albo filtrowanej wody z kranu do wyboru, gazowanej lub niegazowanej. Zaraz obok znajdują się stanowiska obsługowe, które umożliwiają wygodną obsługę klientów. Są one wydzielone nie tylko wizualnie, ale również akustycznie, dzięki czemu zapewniają niezbędną dyskrecję.

W strefie digital demo każdy klient może wypróbować bankowość internetową Alior Banku oraz jego aplikację mobilną (Alior Online). Znajdują się tu narzędzia, które pozwalają skorzystać z rozwiązań dostępnych w ramach e-bankowości. Inaczej mówiąc, klient może tu po prostu zalogować się do serwisu transakcyjnego lub aplikacji mobilnej, i samodzielnie lub w asyście bankiera sprawdzić działanie tych rozwiązań.

Odwiedzając nową placówkę, klienci mogą też poznać pozabiznesowe oblicze banku. W strefie  CSR bank prezentuje swoje działania społeczne, zaangażowanie w pomoc charytatywną, a także wsparcie dla sportu, kultury i sztuki. To miejsce, w którym zafunkcjonował bookcrossing, który prowadzimy przy wsparciu Fundacji Zaczytani.org. Tu także zachęcamy klientów odwiedzających nasz nowoczesny oddział do dołączenia do zespołu pracowników Alior Banku. Od teraz w tym miejscu zachęcamy osoby odwiedzające zmodernizowane oddziały do składania aplikacji do pracy w nich. Nowe oddziały są naszą wizytówką i z pewnością przyciągną najlepszych kandydatów. Hasło „Dołącz do Nas” na stałe zagościło w strefie demonstracyjnej.

– W nowym formacie mamy doskonałe warunki do komfortowej obsługi klientów, a także do pracy w nowoczesnej przestrzeni biurowej. Teraz oddział to także ergonomiczne i komfortowe miejsce pracy. Atutem są m.in. specjalnie wydzielone stanowiska obsługowe, wygodne, gwarantujące prywatność wyciszone akustycznie sale spotkań oraz innowacyjna strefa digital demo, gdzie bankierzy pomagają każdemu klientowi, prezentując zalety naszego stale udoskonalanego systemu internetowego oraz aplikacji mobilnej – mówi Renata Bedyk, Dyrektor Oddziału w Płocku.

Strefa z spotkań z klientami to miejsce, gdzie można odbyć z bankierem rozmowę, która wymaga większej poufności i prywatności. Pomieszczenia te są wydzielone akustycznie, a szklane ściany pokryte są grafiką, która uniemożliwia identyfikację rozmówców osobom trzecim.

Trzeba jeszcze przypomnieć, że oddziały w nowym formacie zostały zaprojektowane także z myślą o ochronie naszego środowiska naturalnego. Do urządzenia przestrzeni wykorzystano liczne rozwiązania przyjazne środowisku. Ponadto, samo rozplanowanie przestrzeni placówki sprzyja ograniczeniu zużycia zasobów: zwiększono w niej dostęp do światła dziennego, a natężenie oświetlenia LED i system prezentacji wizualnej dopasowuje się do pory dnia. Alior Bank zadbał również o to, aby projekt został zrealizowany we współpracy z lokalnym dostawcami i był wykonany z materiałów z odzysku, ekologicznych, poddawanych recyklingowi i nietoksycznych. I tak na przykład blaty zostały wykonane z kubków po kubeczkach od jogurtów. Bank ze szczególną troską zaplanował  procesy w placówce, by zredukować w jak największym stopniu zużycie zasobów. Poczynając od redukcji dokumentów po oświetlenie. Dodatkowo, klienci odwiedzający oddział mogą napić się filtrowanej wody z eko kubków.

Oddział Alior Banku przy ul. 1 Maja 12  w Płocku dostępny jest dla klientów od poniedziałku do piątku w godzinach od 9:00 do 17:00.

Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Artykuły na pokrewne tematy
więcej

Nowa aplikacja mobilna mBank CompanyMobile

mBank zaprezentował nową wersję aplikacji CompanyMobile, z której korzystają klienci MSP i korporacyjni. Użytkownicy dzięki przejrzystemu interfejsowi oraz intuicyjnej nawigacji będą mogli z jeszcze większą wygodą zarządzać finansami firmy oraz autoryzować transakcje.
więcej

Żabka wchodzi w voiceboty

Inteliwise S.A. podpisało umowę ramową oraz zamówienie początkowe na usługę AI Voicebot z Żabka Polska. Przedmiotem umowy jest określenie ogólnych zasad współpracy w zakresie zamówień oraz uruchomienie i świadczenie usługi AI Voicebot.