Zaloguj się na konto

Jako zarejestrowany użytkownik masz dostęp do dodatkowych materiałów: nagrań video, recenzji, analiz oraz raportów.

Słownik branżowy

Lead Response Time

inaczej LRT, średni czas odpowiedzi od wysłania zapytania przez klienta do chwili otrzymania przez niego odpowiedzi ze strony pytanego (najczęściej firmy/marki). LRT liczony jest w jednostkach czasu. Panuje powszechne przekonanie, że im szybsza odpowiedź na kontakt klienta (pytanie) tym lepszy wynik finalny w postaci zadowolenia klienta, jego decyzji o zakupie etc. Poniecznie posłuchaj programu K2 Podcast na temat LRT dostępnego tutaj.

Nowa strategia Banku Pekao: klient, wzrost, efektywność i odpowiedzialność

Bank Pekao zaprezentował nowe filary strategii na lata 2021- 24. Wsród nich mocny akcent automatyzacji obsługi klienta, odświeżenie ich portfelu, wzrost znaczenia obsługi mobilnej i personalizację oraz klientocentryczność.

W ostatnim filarze strategii chodzi o skoncentrowanie wszystkich działań wokół potrzeb klienta. Pekao liczy na skokowy wzrost satysfakcji klientów. Wiąże się z tym budowanie cyfrowych usług do obsługi bez konieczności wizyty klienta w placówce oraz wzrost wykorzystania zaawansowanej analityki, aby lepiej dopasować ofertę.

Marcin Gadomski podkreśla, że w przypadku filaru wzrost ważnym zadaniem i wyzwaniem dla banku jest zmiana demografii bazy klientów i wyjście jeszcze bardziej naprzeciw oczekiwaniom młodych. Nowa strategia zakłada pozyskanie do 2024 roku około 600 tys. nowych klientów poniżej 26. roku życia.

Kolejny filar strategii Banku Pekao zakłada przede wszystkim automatyzację procesów wewnątrz banku. A na ostatni filar składa się ostrożne i odpowiedzialne zarządzanie ryzykiem, kontynuacja wspierania zrównoważonego rozwoju gospodarki, ochrona środowiska, a także zapewnienie ładu korporacyjnego.

Bank Pekao zamierza utrzymać pozycję lidera bankowości korporacyjnej. Jednocześnie strategia na lata 2021-2024 zakłada umocnienie pozycji w obszarze bankowości inwestycyjnej i rozwój bankowości międzynarodowej. Instytucja zamierza też brać aktywny udział w dystrybucji programów unijnych oraz rządowych.

Na nową strategię Banku Pekao S.A. pod nazwą „Odpowiedzialny bank. Nowoczesne bankowanie” rozpisaną na lata 2021-2024 składają się cztery filary: klient, wzrost, efektywność i odpowiedzialność. O najważniejszych elementach każdego z nich opowiada wiceprezes Banku Pekao Marcin Gadomski.

Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Artykuły na pokrewne tematy
więcej

Nowa aplikacja mobilna mBank CompanyMobile

mBank zaprezentował nową wersję aplikacji CompanyMobile, z której korzystają klienci MSP i korporacyjni. Użytkownicy dzięki przejrzystemu interfejsowi oraz intuicyjnej nawigacji będą mogli z jeszcze większą wygodą zarządzać finansami firmy oraz autoryzować transakcje.
więcej

Żabka wchodzi w voiceboty

Inteliwise S.A. podpisało umowę ramową oraz zamówienie początkowe na usługę AI Voicebot z Żabka Polska. Przedmiotem umowy jest określenie ogólnych zasad współpracy w zakresie zamówień oraz uruchomienie i świadczenie usługi AI Voicebot.