Zaloguj się na konto

Jako zarejestrowany użytkownik masz dostęp do dodatkowych materiałów: nagrań video, recenzji, analiz oraz raportów.

Słownik branżowy

routing połączeń

Wyznaczanie trasy i wysłanie nią połączeń telefonicznych. Koordynacją trasy połączeń zarządza urządzenie węzłowe, w którym kształtowany jest ruch sieciowy, nazywane jest routerem – jego rolę może pełnić np. komputer stacjonarny czy oddzielne dedykowane urządzenie.

Nowa strategia Banku Pekao: klient, wzrost, efektywność i odpowiedzialność

Bank Pekao zaprezentował nowe filary strategii na lata 2021- 24. Wsród nich mocny akcent automatyzacji obsługi klienta, odświeżenie ich portfelu, wzrost znaczenia obsługi mobilnej i personalizację oraz klientocentryczność.

W ostatnim filarze strategii chodzi o skoncentrowanie wszystkich działań wokół potrzeb klienta. Pekao liczy na skokowy wzrost satysfakcji klientów. Wiąże się z tym budowanie cyfrowych usług do obsługi bez konieczności wizyty klienta w placówce oraz wzrost wykorzystania zaawansowanej analityki, aby lepiej dopasować ofertę.

Marcin Gadomski podkreśla, że w przypadku filaru wzrost ważnym zadaniem i wyzwaniem dla banku jest zmiana demografii bazy klientów i wyjście jeszcze bardziej naprzeciw oczekiwaniom młodych. Nowa strategia zakłada pozyskanie do 2024 roku około 600 tys. nowych klientów poniżej 26. roku życia.

Kolejny filar strategii Banku Pekao zakłada przede wszystkim automatyzację procesów wewnątrz banku. A na ostatni filar składa się ostrożne i odpowiedzialne zarządzanie ryzykiem, kontynuacja wspierania zrównoważonego rozwoju gospodarki, ochrona środowiska, a także zapewnienie ładu korporacyjnego.

Bank Pekao zamierza utrzymać pozycję lidera bankowości korporacyjnej. Jednocześnie strategia na lata 2021-2024 zakłada umocnienie pozycji w obszarze bankowości inwestycyjnej i rozwój bankowości międzynarodowej. Instytucja zamierza też brać aktywny udział w dystrybucji programów unijnych oraz rządowych.

Na nową strategię Banku Pekao S.A. pod nazwą „Odpowiedzialny bank. Nowoczesne bankowanie” rozpisaną na lata 2021-2024 składają się cztery filary: klient, wzrost, efektywność i odpowiedzialność. O najważniejszych elementach każdego z nich opowiada wiceprezes Banku Pekao Marcin Gadomski.

Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Artykuły na pokrewne tematy