Zaloguj się na konto

Jako zarejestrowany użytkownik masz dostęp do dodatkowych materiałów: nagrań video, recenzji, analiz oraz raportów.

Słownik branżowy

Lead Response Time

inaczej LRT, średni czas odpowiedzi od wysłania zapytania przez klienta do chwili otrzymania przez niego odpowiedzi ze strony pytanego (najczęściej firmy/marki). LRT liczony jest w jednostkach czasu. Panuje powszechne przekonanie, że im szybsza odpowiedź na kontakt klienta (pytanie) tym lepszy wynik finalny w postaci zadowolenia klienta, jego decyzji o zakupie etc. Poniecznie posłuchaj programu K2 Podcast na temat LRT dostępnego tutaj.

Poly i Amazon Alexa dla Biznesu przedstawia Zoom Room aktywowane głosem

Firma Poly ogłosiła współpracę z wirtualną asystentką Amazon Alexa dla Biznesu, aby zapewnić klientom możliwość kontrolowania doświadczeń związanych ze spotkaniami w zupełnie nowy sposób – bez użycia rąk, wyłącznie za pomocą sterowania głosowego.

Nowa oferta umożliwia klientom Poly skonfigurowanie systemu Alexa dla Biznesu za pomocą zaledwie kilku kliknięć. Po jej włączeniu użytkownicy Zoom Rooms mogą prosić wirtualną asystentkę o dołączenie do spotkań i rezerwację sal, bez konieczności zakupu dodatkowych urządzeń.

Firmy planują powrót do biura i opracowują strategie, jak bezpiecznie sprowadzić pracowników do wspólnych przestrzeni i sal konferencyjnych – sterowanie bez konieczności fizycznego dotyku nigdy nie odgrywało bardziej krytycznej roli. Alexa dla Biznesu poprawia ogólne wrażenia ze spotkań, oferując klientom możliwość rozpoczęcia spotkania Zoom za pomocą poleceń głosowych. Użytkownicy Poly Zoom Room mogą poprosić wirtualną asystentkę Amazona o pomoc w takich zadaniach, jak rozpoczynanie połączenia, rezerwacja sali konferencyjnej czy wysyłanie alertów o terminie skończenia spotkania do osób biorących w nich udział, aby wszyscy mogli wykonać swoje zadania.

Instalacja urządzenia wymaga zaledwie kilku kliknięć, a po jej zakończeniu urządzenie Poly Zoom Room może wykryć głos pracownika, aby bezzwłocznie rozpocząć spotkanie. Poly oferuje profesjonalne urządzenia, które posiadają certyfikat Zoom Room Appliances. Dodatkowo są one wyposażone w zaawansowane śledzenie rozmówcy, Acoustic Fence i Poly NoiseBlockAI – dzięki czemu podczas spotkania blokowany będzie hałas z otoczenia.

– Pracownicy zaczęli wracać do biur – naszym zadaniem jest zapewnienie spokoju umysłu, poprzez technologie integracyjne, mające na celu zminimalizowanie kontaktu z często dotykanymi, wspólnymi powierzchniami – powiedział Beau Wilder, wiceprezes i dyrektor generalny ds. współpracy wideo w Poly. – Nadal widzimy potrzebę wysoce pomysłowych zastosowań SI, zwłaszcza jeśli chodzi o polecenia aktywowane głosem, takie jak Alexa dla Biznesu, a ponadto umożliwiamy pracownikom zachowanie elastyczności, z możliwością łatwego łączenia się, aby mogli wykonywać swoją pracę, jak najlepiej, z dowolnego miejsca – dodaje ekspert.

Poly Studio X z TC8, zestaw wideokonferencyjny G7500 oraz inteligentny telefon konferencyjny Trio C60 to najnowsze urządzenia Zoom Room Appliances, które wspierają ofertę Alexa dla Biznesu dostępną obecnie w Stanach Zjednoczonych. Seria Poly Studio X i Poly G7500 są certyfikowanymi urządzeniami Zoom Room Appliances, podobnie jak inteligentne telefony konferencyjne Poly Trio 8500 i Poly Trio 8800, które posiadają funkcje wspomnianej wcześniej wirtualnej asystentki. Alexa może również pomóc pracownikom sprawdzić pogodę, być na bieżąco z wiadomościami lub posłuchać ulubionego podcastu. Dodatkowo posiada ponad 100 000 umiejętności, które ułatwiają życie i sprawiają więcej radości, pozwalając pracownikom sterować głosem ich światem. Poly jest jedynym dostawcą sprzętu Zoom i partnerem, który dostarcza certyfikowane rozwiązania w zakresie Zoom Rooms, Zoom Phone i Zoom Personal Workspace.

Technologia wspomagana głosem wkracza na nowe ścieżki pracy – powiedział Jeff Smith, szef Zoom Room w Zoom. – Urządzenia Zoom Room, takie jak Poly Studio X Series i G7500, które obsługują wirtualną asystentkę Amazon Alexa dla Biznesu, zmieniają „zasady gry” dla pracowników, którzy planują bezpieczny powrót do biura, jednocześnie zaspokajając potrzeby tych, którzy chcą pozostać w kontakcie i szybko dołączać do spotkań z domu.

Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Artykuły na pokrewne tematy
więcej

Jabra wspiera pracę hybrydową

W dobie cyfryzacji, ograniczonej mobilności i pracy zdalnej na wagę złota są wszystkie pomysły usprawniające pracę zdalną i hybrydową. Jabra zapowiedziała właśnie wprowadzenie do oferty nowych produktów Jabra PanaCast. Nowe rozwiązanie zostało zaprojektowane jako inteligentne rozwiązanie do wideokonferencji, które spełniania wymagania nowej rzeczywistości.
więcej

Nowy standard wirtualnych spotkań

Mowa ciała jest głównym elementem komunikacji interpersonalnej, a jej efektywne wyrażenie jest możliwe tylko wtedy, gdy sami obserwujemy i jednocześnie jesteśmy dobrze widoczni dla naszych rozmówców. W Axium zdajemy sobie sprawę, że niezakłócony obraz ma kluczowe znaczenie dla skutecznej komunikacji podczas spotkań online. Z tego właśnie powodu do oferty wprowadziliśmy nowy produkt firmy Axtel – kamerę internetową AX-FHD Webcam Pro.
więcej

Kontel nagrodzony za najwyższy wzrost sprzedaży

Szwedzka marka Konftel, producent pierwszego telefonu konferencyjnego i jeden z liderów w dziedzinie rozwiązań audio, przyznała właśnie doroczne nagrody swoim partnerom i dystrybutorom. Nagroda za największy wzrost sprzedaży za rok 2020 w Europie Centralnej przypadła firmie KONTEL.