Zaloguj się na konto

Jako zarejestrowany użytkownik masz dostęp do dodatkowych materiałów: nagrań video, recenzji, analiz oraz raportów.

Słownik branżowy

Lead Response Time

inaczej LRT, średni czas odpowiedzi od wysłania zapytania przez klienta do chwili otrzymania przez niego odpowiedzi ze strony pytanego (najczęściej firmy/marki). LRT liczony jest w jednostkach czasu. Panuje powszechne przekonanie, że im szybsza odpowiedź na kontakt klienta (pytanie) tym lepszy wynik finalny w postaci zadowolenia klienta, jego decyzji o zakupie etc. Poniecznie posłuchaj programu K2 Podcast na temat LRT dostępnego tutaj.

Rozwiązania Cisco Webex jako idealna i niezawodna odpowiedź na wyzwania pracy hybrydowej

Od ponad roku jako pracownicy, właściciele firm, menadżerowie zespołów, odnajdujemy się w zupełnie nowej rzeczywistości – pracy hybrydowej, w której łączymy pracę zdalną ze stacjonarną, a coraz częściej nasze biura pełnią funkcję miejsca spotkań, niż wykonywania codziennej pracy. Ponad 80% organizacji przeniosło swoją pracę w tryb hybrydowy, a już prawie 100% wyjazdów służbowych zostało zawieszonych, wszystko w celu podniesienia bezpieczeństwa pracowników i nas samych.

Pandemia zapoczątkowała w Polsce cyfrową rewolucję, ponieważ media online okazały się nadzieją i przyszłością dla funkcjonowania gospodarki i prosperowania przedsiębiorstw. Byliśmy zmuszeni przenieść biznes do świata online, świata, który nie bierze jeńców, wymaga, pędzi i kosztuje, ale potrafi wynagrodzić efektami, ułatwia i rewolucjonizuje naszą pracę i jest naszym, absolutnie najistotniejszym, łącznikiem ze światem, zespołem, klientem, rodziną, znajomymi.

Bycie „plugged in” niesie ze sobą masę wyzwań, dlatego powinniśmy być gotowi, aby wesprzeć pracę zdalną wybierając aplikacje i systemy do współpracy pomiędzy użytkownikami, które zapewnią łatwy i bezpieczny sposób korzystania.

Pierwszym elementem, który decyduje o powodzeniu narzędzia do współpracy i komunikacji wewnętrznej czy zewnętrznej – są doświadczenia Usera, narzędzie ma być proste do zainstalowania, niewymagające skomplikowanego logowania, czy intuicyjne, kiedy potrzebujemy wygenerować link aktywacyjny na spotkanie. Narzędzie ma być najprostsze do korzystania, przy założeniu, że użytkownik końcowy może nie być osobą techniczną, dlatego aplikacja ma prowadzić go po prostych ścieżkach i być zawsze o krok przed nim.

Aplikacja musi być niezawodna, ponieważ w pracy czas i dostęp do danych, systemów, możliwość szybkiego komunikowania się z odbiorcą w czasie rzeczywistym przekłada się wprost proporcjonalnie na pieniądze. Nie możemy pozwolić sobie, aby system się zawiesił, czy aplikacja nie zadziałała, kiedy jest potrzebna.

Podczas pracy zdalnej potrzebujemy być zauważeni i mieć dostęp natychmiastowy do osób czy konwersacji grupowych. Istotne również jest poczucie zaangażowania i bycia dostrzeżonym również na odległość. Dzięki możliwości prowadzenia czatów grupowych, czy wykorzystaniu inteligentnego oprogramowania, moderator może zostać poinformowany o naszej chęci dołączenia do dyskusji poprzez sygnał systemowy, który widzi naszą „raise hand”.

Rozwiązaniem, które idealnie wpisuje się w najwyższe standardy programów do współpracy zdalnej i komunikacji online jest Cisco Webex, które łączy ludzi dla wyjątkowych efektów oraz czyni pracę zdalną wyjątkowo satysfakcjonującą.

Dzięki Cisco Webex pracujemy bezproblemowo z kimkolwiek z dowolnego miejsca, w połączeniu ze zsynchronizowanymi aplikacjami. Dla rozwiązań i aplikacji istnieją dedykowane urządzenia do współpracy, które stanowią inteligentne, hybrydowe środowisko.

Ponieważ w komunikacji online chcemy stawiać na jakość odbioru, to właśnie Webex usuwa szumy i poprawia jakość mowy, dodatkowo wyciszy rozpraszające odgłosy otoczenia, takie jak dzieci, psy, pisanie na klawiaturze, czy inne, aby użytkownicy usłyszeli wyłącznie Ciebie.

Dzięki Webex możesz wyrazić siebie poprzez emotikony od klaskania, uśmiechania się, do kciuków w górę, możesz wybrać animowaną reakcję i gestykulować wirtualnie emoji-rękami. Dodatkowo, już niedługo Webex będzie zapewniać tłumaczenie w czasie rzeczywistym w ponad 100 językach.

Wymagający User z pewnością doceni możliwość udostępniania, zamieniając udostępnioną zawartość w tło spotkania z nałożonym na nią obrazem wideo, czy automatycznie ustawiany status, gdy jesteśmy na spotkaniu, albo gdy nie można nam przeszkadzać.

Efektywne spotkania, to klucz to profesjonalnego i szybkiego działania, a dzięki predefiniowanym szablonom możemy błyskawicznie stworzyć zaproszenia na meetingi, w tym sesję burzy mózgów, szybkie spotkania. Z jego pomocą możemy ustalać szczegóły kluczowych treści spotkania, dodawania narzędzi, czy porządku obrad.

Dodatkowo ustawienia wideo, powodują, że w prosty sposób możemy dostosować widok okna spotkania do naszych oczekiwań, czy ustawić wiadomość jako nieodczytaną, tak aby nie pominąć niczego istotnego, czy łatwo przełączyć rozmowę audio 1:1 w spotkanie wideo. W Axium korzystamy z nieocenionego narzędzia Cisco Webex i rekomendujemy je każdemu wymagającemu użytkownikowi, który stawia na jakość, łatwość korzystania i profesjonalizm.

Rodzina Cisco Webex Room Kit, to adaptowalne, skalowalne rozwiązania do wideo konferencji, gotowe do integracji z różnymi ekranami i przestrzeniami. Wykorzystuje sztuczną inteligencję oraz zaprojektowane jest aby dopasować się do sali konferencyjnej każdej wielkości, a jego montaż, obsługa oraz używanie jest bardzo proste. Dodatkowo zawiera szerokokątne soczewki, które wykrywają uczestników spotkania i ich kadrują, oraz dopasowuje się do każdych warunków oświetlenia. Urządzenia te dają znakomite wrażenia dźwiękowe – posiadają 3 głośniki oraz system redukujący szumy i hałasy, dając uczestnikom wrażenie spotkania, które odbywa się w tym samym pokoju. Seria Cisco Webex Room Kit zapewnia różnorodne formy dla wszystkich rodzajów sal konferencyjnych, od Room Kit Mini dla małego pokoju po Room Kit Pro dla bardzo dużych spotkań, obsługując nawet do trzech ekranów.

Cisco Webex Room to w pełni zintegrowane systemy łączące piękny design i potężną funkcjonalność w jedno rozwiązanie dla średnich i dużych pomieszczeń. Urządzenia Webex Room 55, Webex Room 55D, Webex Room 70 i 70D, w zależności od wielkości i potrzeb spotkania prezentują możliwości automatycznego wykrywania uczestników spotkania i idealnego kadrowania oraz śledzenia mówcy. Wspaniałe wrażenia dźwiękowe zapewniają zintegrowane głośniki i zewnętrzne mikrofony. Automatyczne tłumienie hałasu redukuje uciążliwe dźwięki dochodzące z sali konferencyjnej (np. pisanie, szelest papieru). W tym rozwiązaniu wszystko jest uproszczone, funkcje dołączania do spotkań za pomocą One Button to Push, dodatkowo system „budzi się”, gdy ktoś wchodzi do pokoju i zostaje rozpoznany poprzez urządzenie mobilne.

Cisco Headsets to również gama profesjonalnych zestawów słuchawkowych zapewniających najwyższej klasy komunikację oraz Telefony IP, które stanowią doskonałe rozwiązanie dla biznesu i nie tylko. Występują w wielu zróżnicowanych odmianach, których wybór można dostosować do warunków pracy I konkretnych potrzeb. Istnieją modele przeznaczone dla małych i średnich firm, dla pracowników administracyjnych, menedżerów i kadry kierowniczej, wygodne, i proste w obsłudze oraz przyjazne dla budżetu serie Cisco 6800, 7800, 8800.

Cisco Webex Desk Pro to wiodące w branży inteligentne, wysokiej jakości urządzenie do pracy zdalnej na biurko lub dla przestrzeni wspólnych. Ma wiele innowacyjnych funkcji, ale jest zarazem prosty w użyciu, umożliwia współtworzenie i udostępnianie ekranu oraz plików.

Cisco Webex Desk Camera® to inteligentna kamera internetowa USB, która zapewnia wysokiej jakości obraz i dźwięk na potrzeby wideokonferencji, transmisji strumieniowej wideo i nagrywania wideo. Piękna i dopracowana w każdym szczególe, jej obudowa została wykonana z czarnego aluminium, a wysokiej jakości czujnik obrazu 4K i 2 mikrofony wielokierunkowe dają wrażenia wysokiej jakości obrazu i dźwięku. Aby zapewnić prywatność użytkownikowi została wbudowana przesłona kamery. Dodatkowo zwiera port USB-C 3.0  oraz kable USB-C i USB-A, a montaż jest bardzo intuicyjny, a jej rozmiar kompaktowy – idealna, aby zacząć z niej korzystać.

Cisco jest tak wszechstronne, że zapewnia również urządzenia do współpracy 3 w 1. Cisco Webex Board to sala konferencyjna w jednym urządzeniu. Prezentacje, wideokonferencje i interaktywna tablica dotykowa w jednej, pięknej obudowie. To przede wszystkim w pełni niezależne bezprzewodowe urządzenia do prezentacji, cyfrowe białe tablice i systemy konferencyjne jednocześnie.

Cisco to przede wszystkim jakość i funkcjonalność, która rewolucjonizuje pracę i codzienne biznesowe wyzwania. Cały zespół Axium pozostaje do dyspozycji, aby pomóc dopasować idealne rozwiązania do Państwa potrzeb.

Serdecznie zapraszamy do kontaktu.

Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Artykuły na pokrewne tematy
więcej

Tempo cyfryzacji państw UE szansą na wzrost PKB o 7,2%

Jak wynika z najnowszej analizy Deloitte’a przygotowanej dla firmy Vodafone, przyspieszające w związku z pandemią procesy cyfryzacji mają wygenerować dodatkowy bilion euro dla unijnej gospodarki, odpowiadając za przyrost PKB na mieszkańca krajów UE w wysokości 7,2 proc. do 2027 roku.