Kraków uruchomi własne contact center

Do końca 2022 roku krakowski magistrat uruchomi Krakowskie Centrum Kontaktu. Będzie to wewnętrzne centrum kontaktu z mieszkańcami. Ma być uruchamiane stopniowo. Wkrótce rozpocznie się wybór dostawców oprogramowania. Pracownicy infolinii będą rekrutowani wewnętrznie.

Do końca 2022 roku krakowski magistrat uruchomi Krakowskie Centrum Kontaktu. Będzie to wewnętrzne centrum kontaktu z mieszkańcami, które – poza prowadzeniem dla miasta contact center[1], obsługiwać będzie także zgłoszenia e-mailowe, złożone za pośrednictwem strony www miasta, jak i poprzez specjalną aplikację na telefonach komórkowych. W planach jest także uruchomienie czatbota.

– Krakowskie Centrum Kontaktu ma być jedną z wizytówek miasta, nowoczesną miejską „recepcją”, do której będzie można zgłaszać wszystkie interwencje – mówi Bogusław Kośmider, zastępca prezydenta Krakowa. – Żeby nie generować dodatkowych kosztów KCK powstanie w strukturach Urzędu Miasta Krakowa, pracowników rekrutować będziemy podczas naborów wewnętrznych, spośród urzędników – dodawał Bogusław Kośmider.

Głównym celem powstania Krakowskiego Centrum Kontaktu jest stworzenie centralnego miejsca, w którym mieszkańcy miasta będą mogli uzyskać pomoc. Centralizacja ma sprawić, że każdy z zainteresowanych i potrzebujących pomocy będzie mógł skorzystać z jednego numeru telefonu. Jego sprawa zostanie odpowiednio pokierowana przez pracownika infolinii.  Jak tłumaczą krakowscy urzędnicy, Krakowskie Centrum Kontaktu będzie pomagało mieszkańcom, studentom i turystom w codziennym życiu, a urzędnikom – w skutecznym i nowoczesnym zarządzaniu.

Podobne centra kontaktu działają już w Warszawie, Poznaniu, Gdańsku Wrocławiu czy Gdyni.

Słownik
1. contact center. wydzielona z organizacji jednostka zajmująca się ogółem kontaktów z klientami przedsiębiorcy poprzez nieograniczoną ilość dostępnych kanałów kontaktu. Do…


Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Artykuły na pokrewne tematy