Zaloguj się na konto

Jako zarejestrowany użytkownik masz dostęp do dodatkowych materiałów: nagrań video, recenzji, analiz oraz raportów.

Słownik branżowy

Lead Response Time

inaczej LRT, średni czas odpowiedzi od wysłania zapytania przez klienta do chwili otrzymania przez niego odpowiedzi ze strony pytanego (najczęściej firmy/marki). LRT liczony jest w jednostkach czasu. Panuje powszechne przekonanie, że im szybsza odpowiedź na kontakt klienta (pytanie) tym lepszy wynik finalny w postaci zadowolenia klienta, jego decyzji o zakupie etc. Poniecznie posłuchaj programu K2 Podcast na temat LRT dostępnego tutaj.

Koniec strajku telemarketerów w niemieckim Deutsche Bank

Strajkujący konsultanci contact center i zarząd Deutsche Banku osiągnęli porozumienie w sprawie wynagrodzeń – poinformowała agencja Reuters. Porozumienie kończy trwający od 13 tygodni spór z prawie 650 pracownikami contact center w Berlinie i Essen (w DB Direkt).

Porozumienie przewiduje stopniowe wprowadzanie wypłaty 13 pensji oraz średnioroczną podwyżkę na poziomie 2,7%. Strajk został ogłoszony przez telemarketerów po tym, jak zarząd banku ogłosił zwiększenie puli premii o 29% mimo wyraźnej poprawy wskaźników umożliwiających wypłacenie wyższych pensji (w związku z pandemią i większą ilością interakcji realizowanych w contact center banku). Początkowo pracownicy walczyli o 6% podwyżkę, podczas gdy bank chciał im zaproponować zaledwie 1,5%.

Jak informuje Reuters – pracownicy banku zarabiają około 12 euro za godzinę pracy (około 54 zł netto/h). Jest to jedno z najsłabiej opłacanych stanowisk w niemieckim banku.

Związkowcy potwierdzili, że strajk był destrukcyjny, gdyż powodował znacznie wydłużenie oczekiwania klientów na połączenie z pracownikiem contact center.

Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Artykuły na pokrewne tematy
więcej

Nowa aplikacja mobilna mBank CompanyMobile

mBank zaprezentował nową wersję aplikacji CompanyMobile, z której korzystają klienci MSP i korporacyjni. Użytkownicy dzięki przejrzystemu interfejsowi oraz intuicyjnej nawigacji będą mogli z jeszcze większą wygodą zarządzać finansami firmy oraz autoryzować transakcje.
więcej

Żabka wchodzi w voiceboty

Inteliwise S.A. podpisało umowę ramową oraz zamówienie początkowe na usługę AI Voicebot z Żabka Polska. Przedmiotem umowy jest określenie ogólnych zasad współpracy w zakresie zamówień oraz uruchomienie i świadczenie usługi AI Voicebot.