Bank Millennium na podium Złotego Bankiera za wielokanałową jakości obsługi klienta

Bank Millennium znalazł się na podium w kategorii głównej „Złoty Bank – najlepsza wielokanałowa jakość obsługi”, został też wyróżniony za wsparcie projektu w ramach społecznej odpowiedzialności biznesu.

W kategorii głównej „Złoty Bank – najlepsza wielokanałowa jakość obsługi” zwycięzcy zostali wyłonieni na podstawie badania, przeprowadzonego przez Kantar Polska i Obserwatorium.biz, które zweryfikowały wielokanałową jakość obsługi w 14 bankach. Audytorzy odwiedzili ok. 900 placówek, otworzyli 84 rachunki osobiste wraz z aktywacją bankowości internetowej i mobilnej, wykonali 1000 kontaktów zdalnych z bankami. Oceniano podejście do klienta, umiejętność rozpoznania jego potrzeb oraz szeroko pojętą jakość obsługi. Zbadano wszystkie kanały dostępu, z naciskiem na kanały zdalne.

W ocenie organizatorów konkursu, bankowi zabrakło niewiele do drugiego miejsca. Doceniono zaangażowanie i staranność banku w obsłudze klientów. Podkreślano, że Bank Millennium jest jednym z banków bardzo dobrze sobie radzących z multikanałowością, wysoko oceniono zaangażowanie pracowników wszystkich kanałów kontaktu, a najwyżej ze wszystkich banków – Infolinii Banku Millennium. Podkreślano też bardzo dobrą ocenę procesu zdalnego otwierania konta.

Tak wysokie noty w Złotym Bankierze to dla nas potwierdzenie tego, w co wierzymy. Jakość jest wpisana w DNA Banku Millennium i zawsze mierzymy wyżej w tym zakresie. Wszystkie nasze działania ukierunkowane są na zadowolenie klienta i zapewnienie mu jak najlepszych doświadczeń. Wyjątkowo też cieszą nas wyróżnienia, uzyskane w tak trudnym czasie, jakim jest pandemia. To nagrody dla wszystkich pracowników Banku Millennium, ponieważ są efektem pracy wielu osób i zespołów. Każdy z nich ma bardzo duży wpływ na kształtowanie doświadczeń klientów, zarówno poprzez obsługę bezpośrednią, jak i w back office – mówi Joao Bras Jorge, Prezes Zarządu Banku Millennium

Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Artykuły na pokrewne tematy