Łódź: rusza infolinia dla samotnych seniorów

W Łodzi została uruchomiona nowa infolinia dla osób starszych i samotnych – “Przyjazny telefon”. Infolinia, czy raczej telefon do porozmawiania przeznaczony jest dla wszystkich łódzkich seniorów, którzy potrzebują rozmowy, podzielenia się przemyśleniami, jak również informacji. Dzwoniący mogą porozmawiać na każdy dowolny temat.

Pod numerem (42) 671 13 67 można porozmawiać z drugą osobą, poplotkować lub też po prostu „pobyć z kimś na linii”, a także dowiedzieć się, gdzie otrzymać wsparcie. Telefon jest czynny dwa razy w tygodniu: we wtorki – od godz. 14 do godz. 17 oraz w piątki od godz. 9 do godz. 12.

 – Obecny okres pandemii szczególnie uwydatnił problem samotności wśród osób starszych, choć kontaktu z innymi brakowało wielu seniorom często także, zanim jeszcze pojawił się koronawirus – mówi Piotr Kowalski, zastępca dyrektora Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzids. programów społecznych i osób z niepełnosprawnościami. – „Przyjazny telefon” uruchamiamy, dlatego, by wyjść naprzeciw tym potrzebom. Jest on przeznaczony dla wszystkich łódzkich seniorów, którzy potrzebują rozmowy, podzielenia się przemyśleniami, jak również informacji. Obiecujemy, że z naszymi pracownicami można porozmawiać na każdy temat, także o losach bohaterów śledzonego obecnie w telewizji serialu.

Telefony odbierać mają dwie pracownice Klubu Integracji Społecznej na Księżym Młynie.



Total
4
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Artykuły na pokrewne tematy
więcej

Klienci ING zapłacą w urzędzie telefonem

ING Bank Śląski, jako jeden z pierwszych banków w Polsce, wprowadził możliwość płacenia w wybranych urzędach smartfonem. Dzięki nowej usłudze, dostarczanej do jednostek administracji publicznej w wyniku współpracy z KIR, klienci banku mogą korzystać z mobilnych płatności w trakcie załatwiania spraw urzędowych, bez konieczności stania w kolejce do kasy.