Zaloguj się na konto

Jako zarejestrowany użytkownik masz dostęp do dodatkowych materiałów: nagrań video, recenzji, analiz oraz raportów.

Słownik branżowy

Lead Response Time

inaczej LRT, średni czas odpowiedzi od wysłania zapytania przez klienta do chwili otrzymania przez niego odpowiedzi ze strony pytanego (najczęściej firmy/marki). LRT liczony jest w jednostkach czasu. Panuje powszechne przekonanie, że im szybsza odpowiedź na kontakt klienta (pytanie) tym lepszy wynik finalny w postaci zadowolenia klienta, jego decyzji o zakupie etc. Poniecznie posłuchaj programu K2 Podcast na temat LRT dostępnego tutaj.

Otwarta bankowość wkracza do kredytów firmowych Nest Banku

Nest Bank wykorzystuje usługę dostępu do informacji o rachunku (tzw. AIS) w procesie wnioskowania o kredyt. Nowa usługa pozwoli klientom biznesowym, którzy prowadzą jednoosobową działalność gospodarczą, na szybsze i wygodniejsze wnioskowania o kredyt firmowy w Nest Banku.

Dzięki nowej usłudze, przedsiębiorca nie musi przesyłać do banku dokumentów finansowych, aby otrzymać ostateczną decyzję kredytową. Wystarczy, że zaloguje się na swoje konto firmowe w innym banku, a wymagane informacje – za pośrednictwem Blue Media – zostaną natychmiast przekazane do Nest Banku. Wszystko dzięki dostępowi do informacji o rachunkach bankowych, o które Blue Media – jako licencjonowany przez KNF podmiot – może prosić klientów firmowych będących jednoosobowymi działalnościami gospodarczymi.

Obecnie w Nest Banku firma może uzyskać decyzję kredytową zdalnie, ale umowę musi podpisać stacjonarnie (w oddziale lub przez mobilnego doradcę). Na II kwartał 2021 roku Nest Bank planuje wprowadzić rozwiązanie, które umożliwi potwierdzenie tożsamości klienta i podpisanie umowy kredytowej w pełni online. Usługa również będzie działała w oparciu o infrastrukturę Blue Media.

– W Blue Media od niemal 20 lat świadczymy usługi weryfikacyjne i autoryzacyjne dla banków, firm pożyczkowych, masowych wystawców faktur i sklepów internetowych. Obecnie prężnie rozwijamy usługi związane z weryfikacją klienta w oparciu o dostęp do informacji o rachunku bankowym (tzw. AIS). Dzięki zdalnemu dostępowi do informacji z rachunków bankowych można znacznie szybciej zweryfikować dane klientów i przyspieszyć proces np. rozpatrywania wniosku kredytowego – mówi Michał Stoltman, Business Development Manager w Blue Media.

Nowe możliwości dzięki otwartej bankowości

Nowa usługa Nest Banku funkcjonuje w oparciu o możliwości, jakie daje otwarta bankowość, wprowadzona unijną dyrektywą PSD2. Usługa AIS (Account Information Service) umożliwia klientom potwierdzenie swojej sytuacji finansowej przed innymi instytucjami, dzięki dostarczaniu zagregowanej informacji z rachunków bankowych. Co ważne, wgląd w informacje o rachunku mogą mieć tylko podmioty posiadające odpowiednią licencję i tylko za zgodą i na życzenie właściciela rachunku. Blue Media posiada rozszerzenie licencji KNF potwierdzające, że firma może świadczyć usługi dostępu do informacji o rachunku (AIS) oraz usługi inicjowania płatności (PIS) od listopada 2019 r.

Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Artykuły na pokrewne tematy
więcej

Nowa aplikacja mobilna mBank CompanyMobile

mBank zaprezentował nową wersję aplikacji CompanyMobile, z której korzystają klienci MSP i korporacyjni. Użytkownicy dzięki przejrzystemu interfejsowi oraz intuicyjnej nawigacji będą mogli z jeszcze większą wygodą zarządzać finansami firmy oraz autoryzować transakcje.
więcej

Żabka wchodzi w voiceboty

Inteliwise S.A. podpisało umowę ramową oraz zamówienie początkowe na usługę AI Voicebot z Żabka Polska. Przedmiotem umowy jest określenie ogólnych zasad współpracy w zakresie zamówień oraz uruchomienie i świadczenie usługi AI Voicebot.