– Umowa z Energą to dla nas krok milowy w planie zakładającym sprzedaż tzw. pudełek korporacyjnych czyli gotowych, skalowalnych produktów z sektora automatycznej obsługi klienta. To, że tak duża i potężna organizacja zaufała i doceniła technologię Vee oznacza, że spełniają się nasze prognozy i najwięksi gracze stawiają na automatyzację przy użyciu hostów klasy conversational AI. W tym segmencie jesteśmy liderem w Polsce – podkreśla Aleksandra Husar-Trojanowska, dyrektor sprzedaży Vee Center.
Hosty Vee to pełna automatyzacja i pogłębienie procesu badania satysfakcji klientów. To również jakość hostów Vee, potrafiących każdego dnia płynnie rozmawiać z tysiącami Polaków.
– Potencjalna grupa docelowa badania obejmuje ponad 3 mln klientów Energi. Początkowy wolumen kampanii obejmie kilkadziesiąt tysięcy respondentów. Ten projekt pozwoli nam udoskonalić nasze pudełkowe rozwiązanie do badania obsługi klienta, jakie wkrótce zaproponujemy innym korporacjom jak i mniejszym firmom w Polsce – zapowiada Aleksandra Husar-Trojanowska.
Od kilku kwartałów hosty Vee obsługują coraz to kolejnych klientów z sektora ubezpieczeniowego, bankowego czy medycznego. W zeszłym roku spółka informowała m.in. o kontraktach realizowanych na rzecz spółek z grupy Blue Media czy Santander. Od 2020 r. automatyzacja jest jednym z biznesowych zwycięzców pandemicznej rzeczywistości. Efekt? W tym czasie hosty Vee zwiększyły swoje zaangażowanie w procesy klientów niemal 3-krotnie. Wskaźnik MPC Vee, mierzący liczbę minut rozmów realizowanych miesięcznie przez hosty głosowe spółki na rzecz klientów biznesowych w marcu 2021 r. przebił rekordową barierę 220 tys. minut, to oznacza wzrost o ponad 230 proc. rok do roku. Według prognoz już w 2026 r. w Polsce, hosty głosowe będą branżą wartą nawet 6 mld zł rocznie.
Poza pudełkowymi hostami dla korporacji (pod marką Vee Center), spółka planuje także zaoferować pudełkowe hosty dla małych firm (pod marką Vee Host). Pierwsze produkty pudełkowe Vee Host mają trafić na rynek już we wrześniu 2021 r. Docelowo, Vee Host będzie oferować gotowe (commercial off-the-shelf) produkty dla kilkunastu branż takich, jak zakłady fryzjerskie, kosmetyczne, gabinety lekarskie czy warsztaty samochodowe. Wszędzie tam, w zamian za miesięczną subskrypcję, hosty Vee automatycznie obsłużą klientów chcących np. telefonicznie umówić się na wizytę.
– Po kwartałach ulepszeń i wdrożeń w najbardziej wymagających korporacjach np. z branży bankowej czy medycznej, jesteśmy pewni umiejętności naszych hostów, bijących na głowę znane dotąd na rynku rozwiązania starej generacji, czyli voiceboty. Po 2020 r. wiemy, że od hostów nie ma odwrotu a klienci chcą rozmawiać z inteligentnymi, konwersującymi robotami – zapewnia Aleksandra Husar-Trojanowska.
Plan Vee zakłada, że w dwa lata od uruchomienia usługi notowana jeszcze na New Connect spółka celuje w kapitalizację na poziomie 1 mld EUR przy miesięcznych przychodach ok. 6 mln EUR i zysku na poziomie niemal 2,5 mln EUR.