Zaloguj się na konto

Jako zarejestrowany użytkownik masz dostęp do dodatkowych materiałów: nagrań video, recenzji, analiz oraz raportów.

Słownik branżowy

Lead Response Time

inaczej LRT, średni czas odpowiedzi od wysłania zapytania przez klienta do chwili otrzymania przez niego odpowiedzi ze strony pytanego (najczęściej firmy/marki). LRT liczony jest w jednostkach czasu. Panuje powszechne przekonanie, że im szybsza odpowiedź na kontakt klienta (pytanie) tym lepszy wynik finalny w postaci zadowolenia klienta, jego decyzji o zakupie etc. Poniecznie posłuchaj programu K2 Podcast na temat LRT dostępnego tutaj.

Koda Bots dostarcza bota dla Żabka Polska

Aplikacja mobilna franczyzowej sieci sklepów Żabka poszerzyła swoje funkcje o nowe narzędzie zautomatyzowanej komunikacji z użytkownikami. W ramach aplikacji Żappka, z której korzystają klienci. Sieci sklepów Żabka, firma Koda Bots dostarcza moduł czatbotu.

Chatbot Frodżer, bo o nim mowa, wdrożony został w aplikacji mobilnej, dzięki pełnej synchronizacji z bazą danych Synerise. Jej zadaniem jest informowanie klientów o aktualnych ofertach promocyjnych sieci Żabka, lokalizacji najbliższych sklepów czy godzinach otwarcia. Rozwiązanie dostępne jest dla urządzeń działających zarówno na platformie iOS, jak i Android.  

Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Artykuły na pokrewne tematy
więcej

Nowa aplikacja mobilna mBank CompanyMobile

mBank zaprezentował nową wersję aplikacji CompanyMobile, z której korzystają klienci MSP i korporacyjni. Użytkownicy dzięki przejrzystemu interfejsowi oraz intuicyjnej nawigacji będą mogli z jeszcze większą wygodą zarządzać finansami firmy oraz autoryzować transakcje.
więcej

Żabka wchodzi w voiceboty

Inteliwise S.A. podpisało umowę ramową oraz zamówienie początkowe na usługę AI Voicebot z Żabka Polska. Przedmiotem umowy jest określenie ogólnych zasad współpracy w zakresie zamówień oraz uruchomienie i świadczenie usługi AI Voicebot.