Nowa przestrzeń będzie sprzyjała współpracy realizowanej w rozproszonych zespołach. Atutami budynku i powierzchni są ponadto dogodna lokalizacja, elastyczność, funkcjonalność oraz wysoki standard ekologicznych i technologicznych rozwiązań.
Nowe biuro Banku Millenium będzie mieściła się w budynku City II, który został oddany do użytku w ubiegłym roku.
– Jednym z ważnych czynników przy podjęciu decyzji o wyborze miejsca był duży plan piętra, umożliwiający sprawną komunikację oraz odpowiednie zaplanowanie wygodnych miejsc pracy dla pracowników. Nie bez znaczenia było również to, że budynek ma wiele energooszczędnych i ekologicznych rozwiązań – mówi Weronika Paksoy z Wydziału Nieruchomości w Banku Millennium.
Ważną i dużą część w nowym budynku zajmować będzie zespół Contact Center[1]. Dla pracowników tej jednostki przygotowano specjalne akustyczne rozwiązania, aby w komfortowych warunkach mogli nawiązywać relacje i prowadzić swobodniej rozmowy z klientem w kanałach zdalnych.
– Przygotowanie nowej, jeszcze nowocześniejszej lokalizacji dla naszego Contact Center zlokalizowanego we Wrocławiu traktujemy jako kolejną inwestycję w naszych pracowników. Jestem przekonany, że nawet w obecnym hybrydowym modelu pracy będzie to istotny element wpływający na jakość usług, które świadczymy dla naszych klientów – przekonuje Rafał Dywan, dyrektor Departamentu Bankowości Bezpośredniej w Banku Millennium.
Jak przystało na siedzibę innowacyjnego banku, budynek został wyposażony w nowoczesne i przyjazne rozwiązania technologiczne, które dają pracownikom większą mobilność, pozwalają organizować konferencje online, sterować oświetleniem i temperaturą, dopasowując się do preferencji poszczególnych zespołów.
– Nowe biuro będzie wyposażone w 32 salki konferencyjne, z czego część w nowoczesne zestawy do wideokonferencji, zainstalowane wraz z akcesoriami wygłuszającymi pomieszczenie. Nasze narzędzia codziennej pracy będą dostosowane do hybrydowego modelu pracy. Nieważne czy w domu, czy w biurze, będziemy mieli więcej możliwości uczestniczenia w spotkaniach zespołowych tak, jakby wszyscy uczestnicy byli w jednym miejscu – mówi Jakub Tomczyk, dyrektor wrocławskiego Departamentu Zarządzania i Aplikacjami IT w Banku Millennium.
Wraz z przeprowadzką Bank Millennium zmienia adres siedziby wrocławskiej, opuszczając zajmowane dotąd budynki. Pozostałe dwie centrale firmy w Gdańsku i w Warszawie pozostają w swoich dotychczasowych lokalizacjach.