Zaloguj się na konto

Jako zarejestrowany użytkownik masz dostęp do dodatkowych materiałów: nagrań video, recenzji, analiz oraz raportów.

Słownik branżowy

tNPS

Transakcyjny Net Promoter Score (tNPS) mierzy postrzeganie przez klientów transakcji z firmą, na przykład zakupu online lub interakcji z obsługą klienta. Transakcyjny NPS mierzy więc poziom postrzegania przez klienta w punkcie (a nie w całym procesie obsługowym), jakim dochodzi o styczności klienta z firmą.

Contact Center Banku Millenium w nowej przestrzeni

Ponad 3,8 tys. mkw powierzchni biurowej w kompleksie City Forum we Wrocławiu zostanie zaadaptowane na call center Banku Millenium. Bank do nowej siedziby ma przenieść się na przełomie 2021 i 2022 roku.

Nowa przestrzeń będzie sprzyjała współpracy realizowanej w rozproszonych zespołach. Atutami budynku i powierzchni są ponadto dogodna lokalizacja, elastyczność, funkcjonalność oraz wysoki standard ekologicznych i technologicznych rozwiązań.

Nowe biuro Banku Millenium będzie mieściła się w budynku City II, który został oddany do użytku w ubiegłym roku.

– Jednym z ważnych czynników przy podjęciu decyzji o wyborze miejsca był duży plan piętra, umożliwiający sprawną komunikację oraz odpowiednie zaplanowanie wygodnych miejsc pracy dla pracowników. Nie bez znaczenia było również to, że budynek ma wiele energooszczędnych i ekologicznych rozwiązań – mówi Weronika Paksoy z Wydziału Nieruchomości w Banku Millennium.

Ważną i dużą część w nowym budynku zajmować będzie zespół Contact Center[1]. Dla pracowników tej jednostki przygotowano specjalne akustyczne rozwiązania, aby w komfortowych warunkach mogli nawiązywać relacje i prowadzić swobodniej rozmowy z klientem w kanałach zdalnych.

– Przygotowanie nowej, jeszcze nowocześniejszej lokalizacji dla naszego Contact Center zlokalizowanego we Wrocławiu traktujemy jako kolejną inwestycję w naszych pracowników. Jestem przekonany, że nawet w obecnym hybrydowym modelu pracy będzie to istotny element wpływający na jakość usług, które świadczymy dla naszych klientów – przekonuje Rafał Dywan, dyrektor Departamentu Bankowości Bezpośredniej w Banku Millennium.

Jak przystało na siedzibę innowacyjnego banku, budynek został wyposażony w nowoczesne i przyjazne rozwiązania technologiczne, które dają pracownikom większą mobilność, pozwalają organizować konferencje online, sterować oświetleniem i temperaturą, dopasowując się do preferencji poszczególnych zespołów.

– Nowe biuro będzie wyposażone w 32 salki konferencyjne, z czego część w nowoczesne zestawy do wideokonferencji, zainstalowane wraz z akcesoriami wygłuszającymi pomieszczenie. Nasze narzędzia codziennej pracy będą dostosowane do hybrydowego modelu pracy. Nieważne czy w domu, czy w biurze, będziemy mieli więcej możliwości uczestniczenia w spotkaniach zespołowych tak, jakby wszyscy uczestnicy byli w jednym miejscu – mówi Jakub Tomczyk, dyrektor wrocławskiego Departamentu Zarządzania i Aplikacjami IT w Banku Millennium.

Wraz z przeprowadzką Bank Millennium zmienia adres siedziby wrocławskiej, opuszczając zajmowane dotąd budynki. Pozostałe dwie centrale firmy w Gdańsku i w Warszawie pozostają w swoich dotychczasowych lokalizacjach.

Słownik
1. Contact Center. wydzielona z organizacji jednostka zajmująca się ogółem kontaktów z klientami przedsiębiorcy poprzez nieograniczoną ilość dostępnych kanałów kontaktu. Do…
Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Artykuły na pokrewne tematy
Czytaj więcej

Alior Bank wprowadził udogodnienia dla osób niewidomych

Alior Bank wdrożył nową odsłonę bankowości elektronicznej przeznaczoną dla osób niewidomych. System działa zarówno w kanale internetowym, jak i na aplikacjach mobilnych, a dodatkowo jest kompatybilny ze wszystkimi najpopularniejszymi syntezatorami mowy przeznaczonymi do obsługi urządzeń elektronicznych dla osób z niepełnosprawnością wzrokową.