– Jesteśmy bardzo zadowoleni z tego osiągnięcia, zwłaszcza że ranking powstał na podstawie opinii pracowników – mówi Krzysztof Lewiński, Dyrektor Zarządzający Armatis Polska. – Wynik potwierdza, że nasza strategia i wartości, którymi się kierujemy na co dzień, przynoszą efekty i są doceniane przez naszych pracowników. Cieszymy się, że systematycznie zmieniamy wizerunek branży Contact Center i mamy nadzieję, że w kolejnym rankingu dołączą do nas kolejne firmy z tego sektora.
Lista została przygotowana przy pomocy firmy Statistica, a badanie trwało od września do października 2020 roku. Organizatorzy oparli się na zestawieniu około 1800 pracodawców, zatrudniających w Polsce ponad 250 pracowników. W ankiecie wzięło udział ponad 10000 osób, anonimowo odpowiadali na pytania dotyczące rekomendacji bezpośrednich (czyli gotowości do polecenia swojego pracodawcy innym) oraz rekomendacji pośrednich, czyli gotowości do polecania innych pracodawców z branży. Oceniono również takie aspekty, jak możliwości awansu, atmosfera, wynagrodzenie i warunki pracy. Wyniki badania były niezależne, pracodawcy nie mogli samodzielnie ubiegać się o to badanie.
W trakcie badania zebrano łącznie ponad 160 000 indywidualnych ocen pracowniczych.