Zaloguj się na konto

Jako zarejestrowany użytkownik masz dostęp do dodatkowych materiałów: nagrań video, recenzji, analiz oraz raportów.

Słownik branżowy

ROPO

Z ang. Research Online Purchase Offline - zachowanie konsumentów polegające na poprzedzeniu zakupów dokonywanych w offline intensywnym wyszukiwaniem informacji w sieci: na serwisach, forach, blogach, mediach społecznościowych itd. Znaczenie efektu ROPO wynika z faktu, że bardzo często decyzja zakupowa jest podejmowana już na etapie researchu w sieci.

Ailleron rozszerza współpracę z mBankiem

Klienci czeskiego i słowackiego mBanku mogą od prawie trzech miesięcy korzystać z wirtualnego oddziału bankowości poprzez czat zbudowany w oparciu o LiveBank.

Dla tych rynków to nowość – w Polsce poprzez czat z bankiem kontaktuje się już co trzeci klient. Co miesiąc z tego właśnie kanału korzysta 51 tysięcy klientów mBanku w Polsce.

– Czechy i Słowacja powiększają grono kilkudziesięciu krajów, w których LiveBank aktywnie wspiera zdalne interakcje klientów z bankami – mówi Piotr Skrabski, General Manager LiveBank.

Projekt podzielony jest na dwa etapy. Pierwszy z nich zakłada wdrożenie LiveBank w bankowości internetowej dla zalogowanych klientów. Dzięki czemu możliwe jest jednoczesne czatowanie z pracownikiem banku jak i realizacja operacji na rachunku bankowym. Ta faza została wdrożona w listopadzie ub. roku. Drugi etap to integracja bankowości mobilnej z rozwiązaniem LiveBank.

– Rozwiązanie czatowe, które wdrażamy razem z Ailleron w naszych oddziałach zagranicznych w Czechach i w Słowacji to odpowiedź na nieustanny wzrost popularności kanałów mobilnych banku. Wsparcie klienta w kanałach zdalnych za pomocą czatu jest dla nas szczególnie istotne, ponieważ w okresie panującej pandemii Covid-19 to właśnie te kanały stają się głównym punktem kontaktu klienta z bankiem. Chcemy, aby nasz czat był nie tylko miejscem wymiany informacji klienta z bankiem, ale również miejscem, gdzie będziemy oferować naszym klientom możliwość realizacji szerokiego zakresu dyspozycji, dotychczas dostępnych wyłącznie w tradycyjnych kanałach. Pierwsze reakcje naszych klientów są bardzo pozytywne i pokazują nam, że to był dobry kierunek rozwoju – mówi Dawid Chruśliński, Manager projektu, ekspert ds. Strategii i Rozwoju Contact Center mBanku w Czechach i Słowacji

LiveBank to jedno ze sztandarowych rozwiązań spółki Ailleron. Produkt przenosi ponad 95% oferty banku do kanałów zdalnych, zachowując przy tym możliwość bezpośredniej interakcji na linii klient-bank. Platforma została doceniona i nagrodzona m.in. na konferencjach Finovate w Nowym Jorku i Londynie.

Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Artykuły na pokrewne tematy
więcej

Otwarta bankowość wkracza do kredytów firmowych Nest Banku

Nest Bank wykorzystuje usługę dostępu do informacji o rachunku (tzw. AIS) w procesie wnioskowania o kredyt. Nowa usługa pozwoli klientom biznesowym, którzy prowadzą jednoosobową działalność gospodarczą, na szybsze i wygodniejsze wnioskowania o kredyt firmowy w Nest Banku.
więcej

Konsultacje telemedyczne w pakiecie z kontem w Santanderze

Klienci, którzy mają konto Jakie Chcę lub konto Select w Santander Bank Polska, mogą skorzystać z nowej usługi medycznej – pakietu Telemedi.co. Dzięki temu rozwiązaniu będą mogli szybko, wygodnie i bezpiecznie skonsultować się z lekarzem – przez telefon, wideo lub chat. Santander Bank Polska przygotował usługę we współpracy z Visa i firmą Telmedicin.