Zaloguj się na konto

Jako zarejestrowany użytkownik masz dostęp do dodatkowych materiałów: nagrań video, recenzji, analiz oraz raportów.

Słownik branżowy

tNPS

Transakcyjny Net Promoter Score (tNPS) mierzy postrzeganie przez klientów transakcji z firmą, na przykład zakupu online lub interakcji z obsługą klienta. Transakcyjny NPS mierzy więc poziom postrzegania przez klienta w punkcie (a nie w całym procesie obsługowym), jakim dochodzi o styczności klienta z firmą.

Ailleron rozszerza współpracę z mBankiem

Klienci czeskiego i słowackiego mBanku mogą od prawie trzech miesięcy korzystać z wirtualnego oddziału bankowości poprzez czat zbudowany w oparciu o LiveBank.

Dla tych rynków to nowość – w Polsce poprzez czat z bankiem kontaktuje się już co trzeci klient. Co miesiąc z tego właśnie kanału korzysta 51 tysięcy klientów mBanku w Polsce.

– Czechy i Słowacja powiększają grono kilkudziesięciu krajów, w których LiveBank aktywnie wspiera zdalne interakcje klientów z bankami – mówi Piotr Skrabski, General Manager LiveBank.

Projekt podzielony jest na dwa etapy. Pierwszy z nich zakłada wdrożenie LiveBank w bankowości internetowej dla zalogowanych klientów. Dzięki czemu możliwe jest jednoczesne czatowanie z pracownikiem banku jak i realizacja operacji na rachunku bankowym. Ta faza została wdrożona w listopadzie ub. roku. Drugi etap to integracja bankowości mobilnej z rozwiązaniem LiveBank.

– Rozwiązanie czatowe, które wdrażamy razem z Ailleron w naszych oddziałach zagranicznych w Czechach i w Słowacji to odpowiedź na nieustanny wzrost popularności kanałów mobilnych banku. Wsparcie klienta w kanałach zdalnych za pomocą czatu jest dla nas szczególnie istotne, ponieważ w okresie panującej pandemii Covid-19 to właśnie te kanały stają się głównym punktem kontaktu klienta z bankiem. Chcemy, aby nasz czat był nie tylko miejscem wymiany informacji klienta z bankiem, ale również miejscem, gdzie będziemy oferować naszym klientom możliwość realizacji szerokiego zakresu dyspozycji, dotychczas dostępnych wyłącznie w tradycyjnych kanałach. Pierwsze reakcje naszych klientów są bardzo pozytywne i pokazują nam, że to był dobry kierunek rozwoju – mówi Dawid Chruśliński, Manager projektu, ekspert ds. Strategii i Rozwoju Contact Center[1] mBanku w Czechach i Słowacji

LiveBank to jedno ze sztandarowych rozwiązań spółki Ailleron. Produkt przenosi ponad 95% oferty banku do kanałów zdalnych, zachowując przy tym możliwość bezpośredniej interakcji na linii klient-bank. Platforma została doceniona i nagrodzona m.in. na konferencjach Finovate w Nowym Jorku i Londynie.

Słownik
1. Contact Center. wydzielona z organizacji jednostka zajmująca się ogółem kontaktów z klientami przedsiębiorcy poprzez nieograniczoną ilość dostępnych kanałów kontaktu. Do…
Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Artykuły na pokrewne tematy
Czytaj więcej

Czy banki utrudniają klientom założenie konta przez internet?

Założenie konta osobistego przez internet kojarzy nam się z wygodą i oszczędnością czasu. Nie musimy przecież iść do placówki bankowej i czekać w kolejce, aż zostaniemy obsłużeni. Czy otwarcie zdalnie rachunku rzeczywiście zawsze jest jednak takie proste, jak się wydaje? Praktyka pokazuje, że bywa z tym różnie. Z jakimi utrudnieniami mogą się spotkać klienci i w których bankach są one najmniejsze?
Czytaj więcej

Instytut Pamięci Narodowej modernizuje system komunikacji w Warszawie

Wdrożony system Avaya usprawnił prace działu IT a pracownikom Instytutu umożliwił bardziej efektywną i szybszą pracę. Instytut Pamięci Narodowej poinformował o dokonaniu modernizacji systemu komunikacyjnego w oparciu o innowacyjne rozwiązania firmy Avaya. Wdrożony system jest odpowiedzialny za obsługę komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej w 5 lokalizacjach Instytutu Pamięci Narodowej w Warszawie i obsługuje na ten moment około 750...