Zaloguj się na konto

Jako zarejestrowany użytkownik masz dostęp do dodatkowych materiałów: nagrań video, recenzji, analiz oraz raportów.

Słownik branżowy

ROPO

Z ang. Research Online Purchase Offline - zachowanie konsumentów polegające na poprzedzeniu zakupów dokonywanych w offline intensywnym wyszukiwaniem informacji w sieci: na serwisach, forach, blogach, mediach społecznościowych itd. Znaczenie efektu ROPO wynika z faktu, że bardzo często decyzja zakupowa jest podejmowana już na etapie researchu w sieci.

Pełna oferta rozwiązań Infobip jest teraz dostępna na platformie Microsoft Azure

Pełna oferta platformy Infobip, jednego z globalnych liderów w zakresie komunikacji w chmurze, została udostepniona jako usługa na Microsoft Azure. Rozszerza to zasięg rynkowy Infobip i globalną bazę klientów korporacyjnych – szczególnie w sektorach finansów, handlu elektronicznego i handlu detalicznego.

Udostępnienie rozwiązań na Microsoft Azure jest konsekwencją współpracy technologicznej między Infobip a firmą Microsoft. W ramach współpracy Infobip dodaje swoje rozwiązania omnichannel do platform firmy Microsoft przede wszystkim z korzyścią dla firm poszukujących łatwych do skalowania rozwiązań przeznaczonych do kontroli zaangażowania oraz obsługi klienta i obejmujących contact center, marketing, a także zabezpieczenia usługi uwierzytelniania.

Wraz ze zbliżaniem się terminu pierwszej oferty publicznej (IPO), Infobip chce wykorzystać ekosystem firmy Microsoft, aby uzyskać dostęp do nowych możliwości biznesowych i klientów a także rozszerzyć spektrum osób i firm do których docierają jego nowoczesne rozwiązania.

Infobip będzie dalej ściśle współpracował z firmą Microsoft i jej ekosystemem dedykowanym partnerom, aby pomóc w budowaniu popytu oraz planowaniu sprzedaży w celu jej wzmocnienia i transformacji klienta końcowego. Dział doradztwa i partnerstwa technologicznego firmy Infobip zapewni również dostęp do odpowiednich zasobów, takich jak dokumentacja produktu i szkolenia, za pośrednictwem portalu dla partnerów. Jeszcze w tym roku ma zostać również udostępniona opcja samoobsługi. Przewiduje się, że do 2023 r. do portfolio zostanie również dodany szereg usług opartych na tożsamości i IOT.

Wraz z ewolucją rynków i ekosystemów coraz częściej widzimy obszary kooperacji, w których firmy współpracują i konkurują ze sobą. Postrzegam to jako okazję do wspólnego znalezienia sposobów wejścia na rynek z korzyścią dla klienta. Taka współpraca to coś więcej niż tylko tworzenie szerszej sieci dystrybucyjnej, dotarcie do większej bazy klientów czy po prostu większych klientów. Oczywiście to pomaga w osiągnięciu tych celów, jednak chodzi raczej o zapewnienie bardziej otwartego i zintegrowanego systemu do obsługi cyfrowych doświadczeń klientów w momencie coraz dynamiczniejszego wejścia w erę 5G – wyjasnia Silvio Kutic, CEO w Infobip.

Usługi udostępnione na platformie Azure obejmują zarówno prostą integrację wtyczek, jak i gotowe do użycia, kompleksowe rozwiązania wraz z profesjonalnym wsparciem i pomocą techniczną. W skład Infrastruktury Infobip dostępnej na Azure wchodzi między innymi  wielokanałowa obsługa za pośrednictwem rozwiązania Contact Center „Conversations”, zautomatyzowany mechanizm obsługi klienta „Moments” oraz oparta na sztucznej inteligencji funkcja „Answers” służąca do budowania chatbota.

Klienci będą mogli również czerpać korzyści z bezpośredniego połączenia firmy Infobip z ponad 650 operatorami na całym świecie.

Wszystkie firmy powinny stworzyć model otwartego ekosystemu, który ułatwi partnerom wprowadzanie innowacji i integrację, tak aby jak najszybciej zarabiać na tym, co tworzą. Microsoft oferuje ścieżkę bezpośredniego kontaktu z klientami, dzielenia się leadami sprzedożywymi z firmą Microsoft i innymi sprzedawcami będącymi partnerami oraz wykorzystywania ich wiedzy specjalistycznej w celu uzyskania pozytywnych wyników dla klientów i obopólnych przychodów. Witamy Infobip na pokładzie i cieszymy się z faktu współpracy – mówi Chris Weber, wiceprezes ds. małych, średnich i korporacyjnych przedsiębiorstw w Microsoft.

Infobip to unzany, globalny ekspert w szybko rozwijającej się komunikacji biznesowej. Firma oferuje rozwiązania oparte na chmurze, które pomagają organizacjom stymulować wzrost i lojalność klientów, upraszczając złożoność globalnego przesyłania wiadomości.

Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Artykuły na pokrewne tematy
więcej

75% Polaków chętnie rozmawia z botami

Chętnie i świadomie korzystamy z nowych technologii. Ten fakt potwierdza między innymi podejście Polaków do wirtualnych asystentów, których coraz częściej słyszymy po drugiej stronie słuchawki, dzwoniąc na infolinię. Dobrym przykładem jest telefoniczne zgłaszanie szkód z polisy ubezpieczeniowej.
więcej

Mentoring dla startupów technologicznych

inQUBE Uniwersytecki Inkubator Przedsiębiorczości, działający przy Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu, oraz stworzony przez Sebastiana Kulczyka program mentoringowy InCredibles, zapraszają startupy do udziału w piątej edycji konkursu „Zagraj o mentoring”.
więcej

Otwarta bankowość wkracza do kredytów firmowych Nest Banku

Nest Bank wykorzystuje usługę dostępu do informacji o rachunku (tzw. AIS) w procesie wnioskowania o kredyt. Nowa usługa pozwoli klientom biznesowym, którzy prowadzą jednoosobową działalność gospodarczą, na szybsze i wygodniejsze wnioskowania o kredyt firmowy w Nest Banku.
więcej

Database as a Service dostępne w ofercie Aruba Cloud

Skalowalne, bezpieczne i zoptymalizowane kosztowo bazy danych. Aruba DBaaS to nowe rozwiązanie włoskiego gracza rynku IT do zarządzania danymi w chmurze. Dostępne także dla polskich klientów w dwóch planach: współdzielonym lub dedykowanym.