Zaloguj się na konto

Jako zarejestrowany użytkownik masz dostęp do dodatkowych materiałów: nagrań video, recenzji, analiz oraz raportów.

Słownik branżowy

ROPO

Z ang. Research Online Purchase Offline - zachowanie konsumentów polegające na poprzedzeniu zakupów dokonywanych w offline intensywnym wyszukiwaniem informacji w sieci: na serwisach, forach, blogach, mediach społecznościowych itd. Znaczenie efektu ROPO wynika z faktu, że bardzo często decyzja zakupowa jest podejmowana już na etapie researchu w sieci.

PerfectBot do automatyzacji obsługi klienta w Retail & Ecommerce od K2Bots

PerfectBot od K2Bots pomaga dostosować obsługę klienta do gwałtownego wzrostu sprzedaży online. Prawidłowo obsługuje 200 najczęstszych problemów klientów.

Konwersacyjna sztuczna inteligencja, na której opiera się PerfectBot, to efekt 4 lat doświadczeń zespołu K2Bots we wdrażaniu chatbotów i zautomatyzowania 2 milionów rozmów dla m.in. takich firm jak IKEA czy LPP.

PerfectBot potrafi odpowiadać na 200 najpopularniejszych problemów klientów sklepów internetowych związanych m.in. z zamówieniami, zwrotami czy reklamacjami. Działa w połączeniu z LiveChat.com lub Genesys Cloud, dwoma wiodącymi rozwiązaniami wspierającymi obsługę klienta, w których monitorowane są rozmowy i podejmowane eskalacje. Wyróżnia się wysoką skutecznością udzielania prawidłowych odpowiedzi.

PerfectBot pomaga dostosować obsługę klienta do gwałtownego wzrostu sprzedaży online – tak jak w LPP, gdzie PerfectBot działa jako pierwszy kanał kontaktu, rozwiązując prawidłowo 70 proc. spraw, bez angażowania człowieka. Można go przetestować pod adresem www.PerfectBot.ai, gdzie dostępny jest również cennik, kalkulator oszczędności oraz opis prostego procesu wdrożenia rozwiązania.

  Do tej pory wybór chatbota sprowadzał się do dylematu: albo głupi bot, za to szybko wdrożony, albo mądry, któremu trzeba poświęcić wiele miesięcy treningu i optymalizacji. Od zawsze naszą ambicją było tworzyć chatboty, które udzielają najwięcej perfekcyjnych odpowiedzi i tym samym nie frustrują użytkowników. Teraz, w wybranych segmentach Retail & Ecommerce, jesteśmy w stanie uruchamiać mądre chatboty też szybko. – komentuje Łukasz Lewandowski, prezes K2Bots.

Uruchomienie rozwiązania PerfectBot to element nowej strategii Grupy K2, która zakłada przyśpieszenie rozwoju działalności poświęconej konwersacyjnej sztucznej inteligencji. Na początku marca cała działalność związana z chatbotami została wydzielona do nowopowstałej spółki K2Bots.ai Sp. z o. o., w której współudziałowcami są czterej założyciele – Łukasz Lewandowski, Mikołaj Machowczyk, Artur Kończyński i Maciej Maliszewski.  

Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Artykuły na pokrewne tematy
więcej

75% Polaków chętnie rozmawia z botami

Chętnie i świadomie korzystamy z nowych technologii. Ten fakt potwierdza między innymi podejście Polaków do wirtualnych asystentów, których coraz częściej słyszymy po drugiej stronie słuchawki, dzwoniąc na infolinię. Dobrym przykładem jest telefoniczne zgłaszanie szkód z polisy ubezpieczeniowej.
więcej

Energa Obrót stawia na hosty Vee

Plan wdrożenia rozwiązań pudełkowych pod marką Vee Center przynosi już pierwsze, poważne kontrakty: trójmiejska spółka podpisała właśnie kontrakt z Energą Obrót, jednym z największych sprzedawców energii elektrycznej w Polsce. W myśl umowy, hosty Vee przeprowadzą gruntowne badania satysfakcji części klientów korporacji.