Zaloguj się na konto

Jako zarejestrowany użytkownik masz dostęp do dodatkowych materiałów: nagrań video, recenzji, analiz oraz raportów.

Słownik branżowy

ROPO

Z ang. Research Online Purchase Offline - zachowanie konsumentów polegające na poprzedzeniu zakupów dokonywanych w offline intensywnym wyszukiwaniem informacji w sieci: na serwisach, forach, blogach, mediach społecznościowych itd. Znaczenie efektu ROPO wynika z faktu, że bardzo często decyzja zakupowa jest podejmowana już na etapie researchu w sieci.

Orange wprowadza zdalne potwierdzanie tożsamości z mojeID

Orange Polska, udostępnił swoim użytkownikom mojeID, usługę zdalnego potwierdzania tożsamości, dostarczaną przez KIR. mojeID umożliwia nowym klientom indywidualnym Orange zawarcie umowy abonamentowej na usługi mobilne całkowicie online – wygodnie i bezpiecznie.

 mojeID jest udostępniane przez systematycznie rosnącą liczbę dostawców usług z różnych sektorów gospodarki. Z rozwiązania KIR korzystają firmy z działające w m.in. sektorze prywatnych usług medycznych, ubezpieczeń, energetyki czy finansów. Orange Polska jest kolejnym, kluczowym dostawcą usług telekomunikacyjnych, który wprowadził do swojej oferty możliwość zdalnej weryfikacji tożsamości za pomocą mojeID.

Jesteśmy zadowoleni z wdrożenia usługi mojeID w Orange Polska. W ten sposób poszerzamy grono klientów, którzy dzięki e-umowie mogą skorzystać z usług mobilnych bez wychodzenia z domu. Przyjazna i zaufana forma potwierdzenia tożsamości jest ważna, szczególnie z punktu widzenia bezpieczeństwa danych naszych klientów – mówi Olga Złotnicka, Dyrektor Zarządzania Łańcuchem Dostaw z Orange Polska.

– Dla Orange cyfrowa forma zawierania umów jest elementem strategii wdrażanej od kilku lat. Usługa mojeID jest kolejnym krokiem. W tym roku mojeID będzie udostępnione również dla nowych klientów usług stacjonarnych – dodaje Grzegorz Ryński, Dyrektor Rozwoju i Projektów w Łańcuchu Dostaw z Orange Polska.

mojeID zapewnia możliwość zdalnego potwierdzenia tożsamości klienta z wykorzystaniem bankowości  internetowej w oparciu o dane, które zostały wcześniej sprawdzone przez zaufany podmiot tj. bank. Jest to jedyne w Polsce komercyjne rozwiązanie zgodne z unijnymi i krajowymi regulacjami prawnymi dla procesów identyfikacji elektronicznej, które jest wykorzystywane zarówno w sektorze usługodawców prywatnych, jak i publicznych.

– Ostatnie miesiące pokazały, że – w większości sektorów gospodarki – zarówno dla klientów, jak i dla pracowników kluczowa jest możliwość efektywnego funkcjonowania online. Zdalne potwierdzanie tożsamości jest często warunkiem koniecznym odpowiedzialnej działalności biznesowej w sieci. Cieszymy się z zaufania Orange Polska, potwierdzonego przez kolejne wdrożenie rozwiązania dostarczanego przez KIR. mojeID z pewnością przyczyni się do ułatwienia klientom firmy zdalnego dostępu do usług – mówi Piotr Wichowski, Dyrektor Linii biznesowej usługi identyfikacji w KIR.

Uruchomienie mojeID poszerza gamę usług cyfrowych dostarczanych Orange Polska przez KIR. W październiku 2020 r. firma w swoich procesach kadrowych pilotażowo wdrożyła kwalifikowany podpis elektroniczny mSzafir. Korzystający z tego rozwiązania, pracownicy firmy mogą całkowicie zdalnie załatwiać sprawy z działem HR, bez skanowania czy drukowania dokumentów, co przyczynia się do optymalizacji czasu pracy i redukcji kosztów związanych z archiwizacją i przetwarzaniem dokumentów papierowych.

Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Artykuły na pokrewne tematy
więcej

75% Polaków chętnie rozmawia z botami

Chętnie i świadomie korzystamy z nowych technologii. Ten fakt potwierdza między innymi podejście Polaków do wirtualnych asystentów, których coraz częściej słyszymy po drugiej stronie słuchawki, dzwoniąc na infolinię. Dobrym przykładem jest telefoniczne zgłaszanie szkód z polisy ubezpieczeniowej.
więcej

Mentoring dla startupów technologicznych

inQUBE Uniwersytecki Inkubator Przedsiębiorczości, działający przy Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu, oraz stworzony przez Sebastiana Kulczyka program mentoringowy InCredibles, zapraszają startupy do udziału w piątej edycji konkursu „Zagraj o mentoring”.
więcej

Otwarta bankowość wkracza do kredytów firmowych Nest Banku

Nest Bank wykorzystuje usługę dostępu do informacji o rachunku (tzw. AIS) w procesie wnioskowania o kredyt. Nowa usługa pozwoli klientom biznesowym, którzy prowadzą jednoosobową działalność gospodarczą, na szybsze i wygodniejsze wnioskowania o kredyt firmowy w Nest Banku.
więcej

Database as a Service dostępne w ofercie Aruba Cloud

Skalowalne, bezpieczne i zoptymalizowane kosztowo bazy danych. Aruba DBaaS to nowe rozwiązanie włoskiego gracza rynku IT do zarządzania danymi w chmurze. Dostępne także dla polskich klientów w dwóch planach: współdzielonym lub dedykowanym.