Zaloguj się na konto

Jako zarejestrowany użytkownik masz dostęp do dodatkowych materiałów: nagrań video, recenzji, analiz oraz raportów.

Słownik branżowy

tNPS

Transakcyjny Net Promoter Score (tNPS) mierzy postrzeganie przez klientów transakcji z firmą, na przykład zakupu online lub interakcji z obsługą klienta. Transakcyjny NPS mierzy więc poziom postrzegania przez klienta w punkcie (a nie w całym procesie obsługowym), jakim dochodzi o styczności klienta z firmą.

Dodatkowe 800 mkw biura dla Voice Contact Center w Lublinie

Voice Contact Center, które w październiku otworzyło swoje centrum w zabytkowej, lubelskiej kamienicy należącej do Real Management S.A., odebrało kolejne 800 mkw. powierzchni biurowej w budynku.

Voice Contact Center[1] ulokowała swoje nowoczesne centrum operacyjne na czterech poziomach zabytkowej, XIX-wiecznej kamienicy stojącej przy Krakowskim Przedmieściu 34 w Lublinie. W październiku ubiegłego roku firma odebrała pierwsze 775 mkw. powierzchni, z początkiem 2021 roku wprowadziła się na kolejne 800 mkw. W sumie firma wynajmuje w kamienicy blisko 1600 mkw. powierzchni biurowej.

Kamienica przy Krakowskim Przedmieściu 34 w Lublinie, należąca do Real Management S.A. została całkowicie odnowiona w 2012 roku, a w 2020 roku gruntownie wyremontowana. Właściciel budynku przygotował w niej ok. 1750 mkw. wysokiej jakości powierzchni biurowej i handlowej. Kamienica posiada trzy kondygnacje naziemne i jedną podziemną. Eleganckie i nowoczesne biura mieszczą się na parterze oraz na 1 i 2 piętrze. Na poziomie -1 Inwestor przygotował dla swojego najemcy centrum szkoleniowe, w którym wybudował sale konferencyjne, salki treningowe, salkę fitness, strefę relaksu i 100-metrową kuchnię z jadalnią. Z przodu budynku znajdują się lokale handlowe i usługowe, które posiadają obszerne witryny z bezpośrednią ekspozycją na deptak.

Historycznie budynek składał się z kamienicy frontowej i trzech oficyn, do których prowadziła brama frontowa przy Krakowskim Przedmieściu oraz dziedziniec w środku nieruchomości. Zachowując zabytkowy charakter, inwestor połączył powierzchnię szklanym dachem, a pomiędzy parterem i pierwszym piętrem dodał szklany strop, dzięki któremu światło dzienne dociera do poziomu -1.

Słownik
1. Contact Center. wydzielona z organizacji jednostka zajmująca się ogółem kontaktów z klientami przedsiębiorcy poprzez nieograniczoną ilość dostępnych kanałów kontaktu. Do…
Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Artykuły na pokrewne tematy
Czytaj więcej

40 języków outsourcingu

Krajowe centra usług dla biznesu obsługują klientów w 40 językach. Międzynarodowe koncerny zlecają polskim centrom coraz bardziej zaawansowane procesy, które wymagają dużego doświadczenia i wysokich kompetencji.
Czytaj więcej

Salelifter przejmie Teletarget

Outsourcingowe call center Teletarget połączy się z Salelifter. 31 października uzgodniono plan połączenia. To Salelifter wchłonie call center. Obie spółki należą go grupy Sare.