Zaloguj się na konto

Jako zarejestrowany użytkownik masz dostęp do dodatkowych materiałów: nagrań video, recenzji, analiz oraz raportów.

Słownik branżowy

ROPO

Z ang. Research Online Purchase Offline - zachowanie konsumentów polegające na poprzedzeniu zakupów dokonywanych w offline intensywnym wyszukiwaniem informacji w sieci: na serwisach, forach, blogach, mediach społecznościowych itd. Znaczenie efektu ROPO wynika z faktu, że bardzo często decyzja zakupowa jest podejmowana już na etapie researchu w sieci.

EFL upraszcza język komunikacji z klientami

EFL wprowadza nowe wzory dokumentów, w których stawia na bardziej zrozumiały dla klienta język i przyjazną szatę graficzną. Zmiany obejmują wszystkie dokumenty, które pojawiają się przy zawarciu umowy. To kolejna inicjatywa leasingodawcy w jubileuszowym roku 30-lecia działalności. Firma zachęca również klientów do przejścia na elektroniczną fakturę.

Leasingodawca wprowadza nowe wzory podstawowych dokumentów takich jak oferta, wniosek, upoważnienie BIG, umowa, Ogólne Warunki Umowy Leasingu i Pożyczki czy Tabela opłat.

– Dla EFL jest to pierwsza tak duża zmiana wzorów dokumentów od 10 lat. Potrzeba uproszczenia języka stosowanego w naszych dokumentach tak, aby były one bardziej czytelne i przystępne, podyktowana była troską  o naszych klientów oraz  komfort ich obsługi. Wysoka ocena jakości obsługi, którą  wystawiają nam nasi klienci nie jest dana raz na zawsze. Dlatego cały czas pracujemy nad udoskonalaniem naszych procesów i wypracowujemy standardy  jakości obsługi, aby na te wysokie oceny wciąż zasługiwać. W tym wypadku dokonaliśmy przeglądu dokumentów i zdecydowaliśmy się na wprowadzenie szeregu zmian. Przede wszystkim uprościliśmy przekaz stawiając na prosty i bardziej zrozumiały język oraz zmieniliśmy szatę graficzną. W efekcie znacznie zwiększyła się czytelność dokumentów, a co za tym idzie komfort naszych klientów – powiedział Wojciech Przybył, członek zarządu EFL.

Bez branżowej terminologii

Prace nad nowymi wzorami dokumentów  prowadzone były we współpracy z wyspecjalizowaną w tym zakresie agencją i specjalistami z zakresu językoznawstwa. Pierwszy etap zmian obejmował wszystkie dokumenty, które pojawiają się przy zawarciu umowy, włączając w to samą umowę. W następnym zmianie będą podlegały kolejne dokumenty.

– Projektując nowe dokumenty chcieliśmy je maksymalnie uprościć oraz wyeliminować pojęcia, które wywodziły się ze specjalistycznego języka i od lat funkcjonowały na rynku. Przed wdrożeniem, nowe wzory poddane zostały ocenie przez obecnych i potencjalnych klientów EFL, którzy wystawili nam wysoką ocenę za prosty język, czytelny układ graficzny oraz transparentność przekazywanych informacji. Dodatkowo cieszy nas fakt, że podczas badań klienci wprost komunikowali, że doceniają konkretne działania zwiększające komfort wzajemnej współpracy. W dzisiejszym świecie czas jest wartością kluczową, a ułatwianie klientom nawiązania współpracy poprzez dostarczenie intuicyjnych i dobrze zaprojektowanych dokumentów jest rzeczą fundamentalną – dodaje Justyna Gudowska – Pohling, menadżer ds. badań Marketingowych w EFL.

Nowe wzory dokumentów to także CSR

Cześć dokumentów jak ogólne warunki leasingu czy pożyczki oraz tabele opłat, składające się na umowę, zostały zamieszczone na stronie internetowej firmy. Dzięki temu została wyeliminowana konieczność ich drukowania. Klient  w każdej chwili ma możliwość pobrania plików i przechowywania ich na dowolnym elektronicznym urządzeniu. Co więcej, dokumenty są dopasowane do różnych nośników, z jakich mogą korzystać klienci. Są czytelne zarówno w wersji mobile jak i tradycyjnej.

Możliwość pobrania elektronicznej wersji dokumentów podobnie jak korzystanie z e-faktury to działania, których celem jest  zachęcenie klientów EFL do proekologicznej postawy. Leasingodawca w roku swojego jubileuszu zachęca klientów do przechodzenia na e-faktury. Każda zgoda przejścia na elektroniczną fakturę oznacza jedno posadzone drzewo. Firma deklaruje, że w ramach akcji sadzenia drzew wspólnie ze startupem Dotlenieni.org zalesi ponad 5 hektarów na Warmii, w miejscowości Wipsowo, we wrześniu 2021 roku.

Transparentność i bezpieczeństwo

Proste i czytelne dokumenty to nie wszystko. EFL, w trudnym pandemicznym okresie, w swoich relacjach z klientami,  stawia na bezpieczeństwo oferując zdalne podpisywanie umówi dzięki wideoweryfikacji oraz podpisom elektronicznym.

– EFL w ubiegłym roku jako jedna z pierwszych firm leasingowych wprowadził elektroniczne podpisywanie umów za pośrednictwem wideoweryfikacji, która umożliwia zdalne weryfikowanie tożsamości. To prosta, a przede wszystkim bezpieczna metoda wykorzystująca nowoczesne rozwiązania biometryczne. Wystarczy smartfon i aktualny dowód osobisty, aby bez wychodzenia z domu szybko i bezpiecznie  podpisać umowę, aneks i każdy inny dokument,  niezależnie od miejsca, w którym klient aktualnie się znajduje” – tłumaczy Wojciech Przybył.  

Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Artykuły na pokrewne tematy
więcej

Otwarta bankowość wkracza do kredytów firmowych Nest Banku

Nest Bank wykorzystuje usługę dostępu do informacji o rachunku (tzw. AIS) w procesie wnioskowania o kredyt. Nowa usługa pozwoli klientom biznesowym, którzy prowadzą jednoosobową działalność gospodarczą, na szybsze i wygodniejsze wnioskowania o kredyt firmowy w Nest Banku.
więcej

Konsultacje telemedyczne w pakiecie z kontem w Santanderze

Klienci, którzy mają konto Jakie Chcę lub konto Select w Santander Bank Polska, mogą skorzystać z nowej usługi medycznej – pakietu Telemedi.co. Dzięki temu rozwiązaniu będą mogli szybko, wygodnie i bezpiecznie skonsultować się z lekarzem – przez telefon, wideo lub chat. Santander Bank Polska przygotował usługę we współpracy z Visa i firmą Telmedicin.