Zaloguj się na konto

Jako zarejestrowany użytkownik masz dostęp do dodatkowych materiałów: nagrań video, recenzji, analiz oraz raportów.

Słownik branżowy

audiometria

Audiometria tonalna jest to metoda badania słuchu, służąca do oceny progu słyszenia. To badanie słuchu pozwala określić rodzaj i głębokość upośledzenia tego zmysłu - określa stopień ubytku słuchu w zależności

Vee ze wzrostem MPC

Spółka Vee poinformowała w komunikacie o wzroście wskaźnika MPC (minutes of processed conversations), które w styczniu wyniosło 193,2 tys. minut. To o 7% więcej niż w ubiegłym miesiącu i ponad 16% więcej – niż ubiegłoroczna średnia miesięczna.

Średnia miesięczna wskaźnika MPC za ub. ok wynosiła 166,7 tys. min. Styczniowy wzrost to efekt zwiększenia wolumenów połączeń z trwających projektów dla m.in. firm z branż ubezpieczeniowej, bankowej i medycznej.

– 2020 r. to był nasz czas, automatyzacja była i jest jednym z biznesowych zwycięzców pandemicznej rzeczywistości. W tym czasie nasze hosty zwiększyły swoje zaangażowanie w procesy klientów niemal 3-krotnie. Wskaźnik MPC, mierzący liczbę minut rozmów realizowanych miesięcznie przez hosty głosowe spółki na rzecz klientów biznesowych, dobił do niemal 200 tys. minut. – wyjaśniał na łamach CCNEWS.pl prezes Vee, Dawid Wójcicki.

Vee S.A. zapowiedziało premierę pierwszego pudełkowego Vee Hosta, który wg. planów na trafić na rynek już we wrześniu br. Docelowo, Vee Host będzie oferować gotowe (commercial off-the-shelf) produkty dla kilkunastu branż takich, jak zakłady fryzjerskie, kosmetyczne, gabinety lekarskie czy warsztaty samochodowe. Wszędzie tam, w zamian za miesięczną subskrypcję, hosty Vee automatycznie obsłużą klientów chcących np. telefonicznie umówić się na wizytę. Wówczas wskaźnik MPC może poszybować w górę jeszcze w tym roku do nawet pół miliona minut miesięcznie.

Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Artykuły na pokrewne tematy
więcej

Czy chatbot się opłaca?

Czy chatbot się opłaca? Patrząc na oszczędności, jakie dzięki asystentom głosowym wypracowały banki, odpowiedź jest prosta: TAK! Z danych Juniper Research wynika, że zastosowanie asystentów głosowych pozwoliło w ciągu zaledwie 12 miesięcy wygenerować sektorowi finansowemu oszczędności rzędu 127 mln dolarów.
więcej

Miliardy na automatyzację procesów stałych

Blisko 2 mld dolarów zainwestuje w tym roku biznes w oprogramowanie do automatyzacji procesów stałych. To o jedną piątą więcej niż w 2020, a zdaniem ekspertów to dopiero początek. Hossa potrwa przynajmniej 3 lata.
więcej

Biznes oszalał na punkcie SI, jednak potrzebuje wsparcia

Każdy chce skorzystać z rewolucji algorytmów, jednak ⅓ projektów R&D kończy się niepowodzeniem, wynika z raportu Rackspace Technology. Powód? Brak dostępu do danych wysokiej jakości. Obecnie mniej niż 20% badanych uważa, że ich organizacja jest wystarczająco dojrzała w obszarze IT - wdrożenia i rozwoju technologii.