Vee ze wzrostem MPC

Spółka Vee poinformowała w komunikacie o wzroście wskaźnika MPC (minutes of processed conversations), które w styczniu wyniosło 193,2 tys. minut. To o 7% więcej niż w ubiegłym miesiącu i ponad 16% więcej – niż ubiegłoroczna średnia miesięczna.

Średnia miesięczna wskaźnika MPC za ub. ok wynosiła 166,7 tys. min. Styczniowy wzrost to efekt zwiększenia wolumenów połączeń z trwających projektów dla m.in. firm z branż ubezpieczeniowej, bankowej i medycznej.

– 2020 r. to był nasz czas, automatyzacja była i jest jednym z biznesowych zwycięzców pandemicznej rzeczywistości. W tym czasie nasze hosty zwiększyły swoje zaangażowanie w procesy klientów niemal 3-krotnie. Wskaźnik MPC, mierzący liczbę minut rozmów realizowanych miesięcznie przez hosty głosowe spółki na rzecz klientów biznesowych, dobił do niemal 200 tys. minut. – wyjaśniał na łamach CCNEWS.pl prezes Vee, Dawid Wójcicki.

Vee S.A. zapowiedziało premierę pierwszego pudełkowego Vee Hosta, który wg. planów na trafić na rynek już we wrześniu br. Docelowo, Vee Host będzie oferować gotowe (commercial off-the-shelf) produkty dla kilkunastu branż takich, jak zakłady fryzjerskie, kosmetyczne, gabinety lekarskie czy warsztaty samochodowe. Wszędzie tam, w zamian za miesięczną subskrypcję, hosty Vee automatycznie obsłużą klientów chcących np. telefonicznie umówić się na wizytę. Wówczas wskaźnik MPC może poszybować w górę jeszcze w tym roku do nawet pół miliona minut miesięcznie.



Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Related Posts
Read More

Vee opublikował wyniki MPC: wzrost 36% r/r

Vee S.A. (dawniej Voicetel Communications S.A.) opublikował swoje wyniki z działalności handlowej za czerwiec. Spółka odnotowała 36% wzrost w odniesieniu do wyników z II półrocza ub. roku i 5% wzrost ilości minut działania hostów głosowych w porównaniu z I kwartałem tego roku.
Read More

Chatboty zgodne z RODO

Wirtualni asystenci to rozwiązanie coraz powszechniej wykorzystywane w obszarze obsługi klienta. Według raportu Global Market Insights globalny rynek chatbotów rośnie o ponad 30 proc. rocznie i do 2024 roku osiągnie wartość 1,34 mld USD. Firmy korzystające z takiej formy komunikacji z klientami muszą pamiętać o zapewnieniu zgodności przetwarzanych danych osobowych z wytycznymi RODO.