Vee ze wzrostem MPC

Spółka Vee poinformowała w komunikacie o wzroście wskaźnika MPC (minutes of processed conversations), które w styczniu wyniosło 193,2 tys. minut. To o 7% więcej niż w ubiegłym miesiącu i ponad 16% więcej – niż ubiegłoroczna średnia miesięczna.

Średnia miesięczna wskaźnika MPC za ub. ok wynosiła 166,7 tys. min. Styczniowy wzrost to efekt zwiększenia wolumenów połączeń z trwających projektów dla m.in. firm z branż ubezpieczeniowej, bankowej i medycznej.

– 2020 r. to był nasz czas, automatyzacja była i jest jednym z biznesowych zwycięzców pandemicznej rzeczywistości. W tym czasie nasze hosty zwiększyły swoje zaangażowanie w procesy klientów niemal 3-krotnie. Wskaźnik MPC, mierzący liczbę minut rozmów realizowanych miesięcznie przez hosty głosowe spółki na rzecz klientów biznesowych, dobił do niemal 200 tys. minut. – wyjaśniał na łamach CCNEWS.pl prezes Vee, Dawid Wójcicki.

Vee S.A. zapowiedziało premierę pierwszego pudełkowego Vee Hosta, który wg. planów na trafić na rynek już we wrześniu br. Docelowo, Vee Host będzie oferować gotowe (commercial off-the-shelf) produkty dla kilkunastu branż takich, jak zakłady fryzjerskie, kosmetyczne, gabinety lekarskie czy warsztaty samochodowe. Wszędzie tam, w zamian za miesięczną subskrypcję, hosty Vee automatycznie obsłużą klientów chcących np. telefonicznie umówić się na wizytę. Wówczas wskaźnik MPC może poszybować w górę jeszcze w tym roku do nawet pół miliona minut miesięcznie.

Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Artykuły na pokrewne tematy
Czytaj więcej

Credit Agricole wdraża chatbota Q&A od Emplocity

Oferowane przez Emplocity rozwiązanie chatbot ma stanowić wsparcie dla działu HR banku Credit Agricole. Oferowana przez bota funkcja Q&A usprawni komunikację z kandydatami zainteresowanymi pracą w banku. Kandydaci będą mogli zapytać o kwestie związane z zatrudnieniem takie jak np. etapy rekrutacji, wymagania na poszczególnych stanowiskach czy benefity oraz szkolenia.