Średnia miesięczna wskaźnika MPC za ub. ok wynosiła 166,7 tys. min. Styczniowy wzrost to efekt zwiększenia wolumenów połączeń z trwających projektów dla m.in. firm z branż ubezpieczeniowej, bankowej i medycznej.
– 2020 r. to był nasz czas, automatyzacja była i jest jednym z biznesowych zwycięzców pandemicznej rzeczywistości. W tym czasie nasze hosty zwiększyły swoje zaangażowanie w procesy klientów niemal 3-krotnie. Wskaźnik MPC, mierzący liczbę minut rozmów realizowanych miesięcznie przez hosty głosowe spółki na rzecz klientów biznesowych, dobił do niemal 200 tys. minut. – wyjaśniał na łamach CCNEWS.pl prezes Vee, Dawid Wójcicki.
Vee S.A. zapowiedziało premierę pierwszego pudełkowego Vee Hosta, który wg. planów na trafić na rynek już we wrześniu br. Docelowo, Vee Host będzie oferować gotowe (commercial off-the-shelf) produkty dla kilkunastu branż takich, jak zakłady fryzjerskie, kosmetyczne, gabinety lekarskie czy warsztaty samochodowe. Wszędzie tam, w zamian za miesięczną subskrypcję, hosty Vee automatycznie obsłużą klientów chcących np. telefonicznie umówić się na wizytę. Wówczas wskaźnik MPC może poszybować w górę jeszcze w tym roku do nawet pół miliona minut miesięcznie.