InPost coraz mocniej zaznacza swoją pozycję na rynku. Choć stracił możliwość doręczania urzędowych listów poleconych, to nie poddaje się i proponuje miastom popularne już paczkomaty… do obsługi urzędowych dokumentów.
– InPost Urząd24 to nie tylko przyspieszenie procedur, wygoda i bezpieczeństwo dla mieszkańców oraz ułatwienie obsługi klientów dla urzędników. To nowy trend w relacjach na linii urząd – mieszkańcy, który doskonale sprawdza się w pandemii, ale pozostanie już na trwałe w ramach relacji z obywatelami. Efektywność tej usługi pokazuje, że także w przyszłości będzie ona coraz bardziej popularna. Coraz więcej miast i gmin poszukuje takich rozwiązań, dzięki czemu mogą także lepiej zarządzać sprawami urzędowymi i obniżać koszty działania – powiedział prezes InPost Rafał Brzoska.
W Toruniu, za pośrednictwem InPost Urząd24 można załatwić sprawy związane z prawem jazdy i rejestracją pojazdów.
Usługa InPost Urząd24 jest dostępna już w kilku urzędach na terenie miast: Gorzów Wlkp., Gdynia, Krakowów, Kalisz, Słubice, Dąbrowa Górnicza, Poświętne, Izabelin, Nowy Targ, Wolsztyn, Chojnice, Pruszków, Brodnica, Wołomin, Koszalin i Lubań.