InPost testuje urzędomaty

Spółka InPost poinformowała o uruchomieniu w Toruniu specjalistycznego paczkomatu Urząd24. Ma on na celu ułatwić, a w wielu przypadkach nawet umożliwić załatwienie sprawy urzędowej bez potrzeby wchodzenia do budynku i bezpośredniego kontaktu z urzędnikami. InPost planuje już kolejne wdrożenia w urzędach na terenie całej Polski.
Ten materiał powstał dzięki Waszemu wsparciu. Postaw mi kawę na buycoffee.to

InPost coraz mocniej zaznacza swoją pozycję na rynku. Choć stracił możliwość doręczania urzędowych listów poleconych, to nie poddaje się i proponuje miastom popularne już paczkomaty… do obsługi urzędowych dokumentów.

– InPost Urząd24 to nie tylko przyspieszenie procedur, wygoda i bezpieczeństwo dla mieszkańców oraz ułatwienie obsługi klientów dla urzędników. To nowy trend w relacjach na linii urząd – mieszkańcy, który doskonale sprawdza się w pandemii, ale pozostanie już na trwałe w ramach relacji z obywatelami. Efektywność tej usługi pokazuje, że także w przyszłości będzie ona coraz bardziej popularna. Coraz więcej miast i gmin poszukuje takich rozwiązań, dzięki czemu mogą także lepiej zarządzać sprawami urzędowymi i obniżać koszty działania – powiedział prezes InPost Rafał Brzoska.

W Toruniu, za pośrednictwem InPost Urząd24 można załatwić sprawy związane z prawem jazdy i rejestracją pojazdów.

Usługa InPost Urząd24 jest dostępna już w kilku urzędach na terenie miast: Gorzów Wlkp., Gdynia, Krakowów, Kalisz, Słubice, Dąbrowa Górnicza, Poświętne, Izabelin, Nowy Targ, Wolsztyn, Chojnice, Pruszków, Brodnica, Wołomin, Koszalin i Lubań.



Ten materiał powstał dzięki Waszemu wsparciu. Postaw mi kawę na buycoffee.to

Add a comment

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *