GUS chce łączy do call center

Ten materiał powstał dzięki Waszemu wsparciu. Postaw mi kawę na buycoffee.to

Główny Urząd Statystyczny i podległa mu jednostka Centrum Informatyki Stosowanej ogłosiło postępowanie przetargowe na świadczenie usług telekomunikacyjnych dla call center[1] w ramach realizacji Narodowego Spisu Powszechnego Ludności i Mieszkań. Wartość zamówienia może wynieść około 0,5 mln zł.

Termin składania ofert wyznaczono na 25.02.2021. Wymagane od oferentów wadium wynosi 15 tys zł.

Oferent będzie musiał zestawić łącze ISDN PRA, świadczyć usługi telekomunikacyjne w zakresie połączeń wychodzących i przychodzących (szacowana ilość minut to 12 mln) do sieci komórkowych i stacjonarnych oraz świadczyć usługi serwisowe.

GUS szacuje, że maksymalna ilość jednoczesnych połączeń telefonicznych będzie wynosiła 400 (ruch wychodzący) i 140 (ruch wychodzący).

Słownik
1. call center. Firma lub dział w firmie zajmujący się telefoniczną obsługą klienta realizowaną przez przeszkolonych pracowników (telemarketerów, konsultantów, agentów). Obsługa…


Ten materiał powstał dzięki Waszemu wsparciu. Postaw mi kawę na buycoffee.to

Add a comment

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *