Zaloguj się na konto

Jako zarejestrowany użytkownik masz dostęp do dodatkowych materiałów: nagrań video, recenzji, analiz oraz raportów.

Słownik branżowy

audiometria

Audiometria tonalna jest to metoda badania słuchu, służąca do oceny progu słyszenia. To badanie słuchu pozwala określić rodzaj i głębokość upośledzenia tego zmysłu - określa stopień ubytku słuchu w zależności

BOŚ Bank uruchomił czatbota

BOŚ uruchomił chatbota na stronie internetowej bosbank.pl. Pomoże on klientom w uzyskaniu odpowiedzi na pytania oraz dotarciu do potrzebnych informacji. Sporo mu jeszcze do doskonałości, lecz bank zachęca klientów do testowania.

Chatbot BOŚ odpowie na najczęściej zadawane pytania, a docelowo podejmie większość tematów związanych z bieżącą obsługą oraz ofertą produktową. W przyszłości będzie on występował także w roli wirtualnego eko-doradcy. Podsunie szereg ekologicznych rozwiązań i opcji ich finansowania. Będzie wspierał wykorzystywanie zielonych rozwiązań indywidualnych, takich jak np. Ekokredyt PV, wyjaśniając jak je dobrać do swoich potrzeb.

– Systematycznie wprowadzamy nowe rozwiązania i możliwości kontaktu na swojej stronie internetowej. Mają na celu poprawę jakości interakcji klientów z bankiem oraz szybsze znalezienie odpowiedzi związanych z interesującymi użytkowników zagadnieniami – mówi Łukasz Kozioł, dyrektor Departamentu Zarządzania Produktami.

Dzięki zastosowanym algorytmom chatbot wykorzystuje każdą przeprowadzoną rozmowę do tego, aby się uczyć, powiększać zasoby informacji oraz konfigurować prawidłowe odpowiedzi. Z czasem będzie komunikował się z użytkownikami coraz sprawniej i udzielał bardziej trafnych odpowiedzi, o formie coraz bliższej językowi naturalnemu.

W przypadku problemów z udzieleniem odpowiedzi chatbot poprosi o doprecyzowanie pytania, wyświetli pomocne linki do informacji na stronie www lub zaproponuje kontakt poprzez formularz.  Jak informują przedstawiciele banku trwają zaawansowane prace nad możliwość przełączenia się na live chat z konsultantem.

Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Artykuły na pokrewne tematy
więcej

Chatbot wirtualnym asystentem ds. opieki zdrowotnej

Zamiast czekać na połączenie z konsultantem, pacjenci natychmiast otrzymują odpowiedzi i instrukcje. Wirtualny asystent na pacjent.gov.pl pomaga setkom tysięcy Polaków w korzystaniu z Internetowego Konta Pacjenta. To kolejny dowód na to, że sztuczna inteligencja jest przyszłością - również branży medycznej.
więcej

Czy chatbot się opłaca?

Czy chatbot się opłaca? Patrząc na oszczędności, jakie dzięki asystentom głosowym wypracowały banki, odpowiedź jest prosta: TAK! Z danych Juniper Research wynika, że zastosowanie asystentów głosowych pozwoliło w ciągu zaledwie 12 miesięcy wygenerować sektorowi finansowemu oszczędności rzędu 127 mln dolarów.
więcej

Miliardy na automatyzację procesów stałych

Blisko 2 mld dolarów zainwestuje w tym roku biznes w oprogramowanie do automatyzacji procesów stałych. To o jedną piątą więcej niż w 2020, a zdaniem ekspertów to dopiero początek. Hossa potrwa przynajmniej 3 lata.