Zaloguj się na konto

Jako zarejestrowany użytkownik masz dostęp do dodatkowych materiałów: nagrań video, recenzji, analiz oraz raportów.

Słownik branżowy

live chat

rodzaj usługi internetowej stosowanej w sprzedaży i zdalnej obsłudze internautów. Termin używany potocznie na określenie oprogramowania wykorzystywanego w celu wzbogacenia i uzupełnienia kontaktu telefonicznego w call center, a także występującego jako jedno z mediów wykorzystywanych w contact center. Sama fraza live chat nie znalazła jeszcze dobrego odpowiednika w języku polskim i będąc zapożyczeniem z języka angielskiego, powoli zagnieździła się w slangu informatycznym. Usługa live chat polega na umożliwieniu użytkownikowi prowadzenia czatu z agentem przez stronę internetową. Możliwość czatowania daje użytkownikowi aplikacja komunikatora (obecnie najczęściej stosowane są te wykonane w technologii flash lub AJAX), która nie wymaga procesu instalacji oprogramowania na komputerze użytkownika, oraz do której dostęp uzyskuje się przez kliknięcie przycisku kontaktowego. Agent w rozmowie wykorzystuje aplikację wyposażoną w zestawy narzędzi dających mu wiedzę o rozmówcy, ułatwiających komunikację oraz zaoferowanie możliwie najlepszej pomocy.

Rusza SIGNIUS. Podpis elektroniczny ze zdalną weryfikacją tożsamości od Authologic

SIGNIUS to nowoczesna platforma do zdalnego podpisywania dokumentów zgodnie z eIDAS dla klientów indywidualnych oraz biznesowych. Dzięki strategicznej współpracy z Authologic, SIGNIUS zapewnia jednorazową weryfikację tożsamości każdego nowego użytkownika, oferując pełne bezpieczeństwo i wiarygodność usługi oraz z góry eliminując potencjalne fraudy.

Współpraca SIGNIUS – platformy do zdalnego podpisywania dokumentów – oraz Authologic – dostawcy rozwiązań do weryfikacji tożsamości – umożliwia w pełni bezpieczne i wygodne podpisywanie dokumentów online.

Podpis nawet w minutę

Po założeniu konta i przejściu obowiązkowej, jednorazowej weryfikacji tożsamości – za pomocą wideo weryfikacji lub poprzez bankowość elektroniczną – użytkownik może podpisać wiele dokumentów jednocześnie. Dzięki prostocie i intuicyjności rozwiązania, umowy można podpisać nawet w 1 minutę. SIGNIUS umożliwia także podpisywanie jednego dokumentu przez wiele osób oraz ustalanie kolejności podpisujących.

– Nasza platforma umożliwia podpisywanie dokumentów całkowicie online, zgodnie z eIDAS, w pełni prawomocnie – z każdego miejsca, bez dodatkowych urządzeń, takich jak czytniki czy karty oraz bez konieczności instalowania aplikacji. Dzięki szybkiemu oraz uproszczonemu procesowi finalizacji umów z natychmiastową zdalną weryfikacją tożsamości, nasi użytkownicy mogą liczyć na wyższą konwersję sprzedaży w transakcjach B2C czy B2B – mówi Jack Piekarski, CEO SIGNIUS S.A.

– Użycie weryfikacji tożsamości w procesie podpisywania umów to konieczność na rynku B2C, a w czasie trwania pandemii i zdalnego nawiązywania relacji biznesowych – coraz bardziej potrzebna usługa także w przypadku umów B2B. Cieszymy się ze współpracy z platformą SIGNIUS, która pozwala przekazywane z naszego systemu dane – takie jak imię i nazwisko – automatycznie wykorzystywać do potwierdzenia tożsamości użytkownika, eliminując z góry wszelkie potencjalne oszustwa czy nieścisłości – dodaje Jarosław Sygitowicz, współzałożyciel Authologic.

Dwa modele

Platforma SIGNIUS oferuje dwa modele zastosowania. Wersja Professional to prosta i wygodna w obsłudze usługa w chmurze dla użytkowników i organizacji, które chcą podpisywać dokumenty elektronicznie –  online, w szybki, bezpieczny i prawnie wiążący sposób.

Z kolei SIGNIUS Enterprise to kompleksowa platforma do cyfrowego zarządzania umowami, elektronicznego podpisywania dokumentów oraz weryfikacji tożsamości klienta (KYC) zgodnej z eIADS oraz procedurami AML (Anti-Money Laundering) – oferowana w różnych opcjach wdrożenia: usługi SaaS/Cloud, hybrydowej lub lokalnej konfiguracji. SIGNIUS Enterprise integruje się z większością systemów DMS, ECM & BPM. W ramach tego modelu SIGNIUS oferuje dopasowanie brandingu platformy do wymagań klienta.

Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Artykuły na pokrewne tematy
więcej

Firmowe dane w chmurze. Pięć pytań często zadawanych przez przedsiębiorców

Popularność chmury rośnie. Mimo zachowawczego dystansu na polskim rynku, z każdym rokiem przybywa firm, które się na nią decydują. Rosnące zainteresowanie potwierdzają też prognozy analityków Gartnera, zgodnie z którymi w 2018 roku ekspansja chmury przybierze na sile, osiągając o 21,4 proc. wyższe wyniki. Nadal jednak wśród przedsiębiorców pojawia się sporo wątpliwości związanych z zastosowaniem tego rozwiązania. W oparciu o chmurę Microsoftu, której udziały ciągle rosną przedstawiamy odpowiedzi na nurtujące pytania.