Zaloguj się na konto

Jako zarejestrowany użytkownik masz dostęp do dodatkowych materiałów: nagrań video, recenzji, analiz oraz raportów.

Słownik branżowy

grafik

lub grafik pracy. Krótkookresowy (tygodniowy, dwutygodniowy lub miesięczny - rzadziej dzienny) plan pracy agentów call center. Do planowania grafiku może służyć oprogramowanie WFM.

Vlado Bogdanov dołącza do Vee

Za nowe, ofensywne otwarcie Vee w segmencie Vee Center i Vee Host będzie odpowiadać grupa nowych, doświadczonych menedżerów oraz większość dotychczasowych specjalistów spółki pracujących przy projektach z korporacjami.

Nowym dyrektorem operacyjnym spółki Vee S.A. został Bartosz Podolak, od ponad dekady specjalizujący się w zarządzaniu zespołami produkcyjnymi i rozwojem innowacji. Przy swoim ostatnim, kilkuletnim projekcie w Gruba Recykling Bartosz Podolak zwiększył dwukrotnie moce produkcyjne spółki, windując ją na lidera w swoim segmencie w Polsce.

Vee ma przed sobą fascynujący okres. Widzę to szczególnie po pierwszych rozmowach z dużego formatu klientami spółki, w których brałem udział. Widać tu niezwykle mocną potrzebę automatyzacji bez utraty jakości. Vee ma tę „magię” – ocenia Bartosz Podolak.

Do Vee, którego hosty obecnie wykonują pracę fizycznego, kilkudziesięcioosobowego zespołu contact center, dołączył również Vlado Bogdanov, jeden z najbardziej uznanych menedżerów na rynku call center w Polsce. W ostatnich latach Bogdanov pełnił funkcję prezesa w Idea Call Center.

Rozwiązania Vee Center mabardzo wysoki potencjał automatyzacji procesów obsługi klienta w dużych firmach. Stąd – zanim trafią one szeroko do małych i średnich firm – będą również obecne w obsłudze klienta w największych firmach w Polsce – zapowiada Vlado Bogdanov.

Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Artykuły na pokrewne tematy
więcej

Avaya ze znacznym wzrostem kwartalnym

Aż o 38% wzrosły kwartale przychody odnawialne z subskrypcji rozwiązania OneCloud w porównaniu z poprzednim kwartałem. Przychody z usług w chmurze, współpracy z partnerami i subskrypcji stanowiły 34% łącznych przychodów w porównaniu z 18% w analogicznym kwartale poprzedniego roku.