Zaloguj się na konto

Jako zarejestrowany użytkownik masz dostęp do dodatkowych materiałów: nagrań video, recenzji, analiz oraz raportów.

Słownik branżowy

live chat

rodzaj usługi internetowej stosowanej w sprzedaży i zdalnej obsłudze internautów. Termin używany potocznie na określenie oprogramowania wykorzystywanego w celu wzbogacenia i uzupełnienia kontaktu telefonicznego w call center, a także występującego jako jedno z mediów wykorzystywanych w contact center. Sama fraza live chat nie znalazła jeszcze dobrego odpowiednika w języku polskim i będąc zapożyczeniem z języka angielskiego, powoli zagnieździła się w slangu informatycznym. Usługa live chat polega na umożliwieniu użytkownikowi prowadzenia czatu z agentem przez stronę internetową. Możliwość czatowania daje użytkownikowi aplikacja komunikatora (obecnie najczęściej stosowane są te wykonane w technologii flash lub AJAX), która nie wymaga procesu instalacji oprogramowania na komputerze użytkownika, oraz do której dostęp uzyskuje się przez kliknięcie przycisku kontaktowego. Agent w rozmowie wykorzystuje aplikację wyposażoną w zestawy narzędzi dających mu wiedzę o rozmówcy, ułatwiających komunikację oraz zaoferowanie możliwie najlepszej pomocy.

Vlado Bogdanov dołącza do Vee

Za nowe, ofensywne otwarcie Vee w segmencie Vee Center i Vee Host będzie odpowiadać grupa nowych, doświadczonych menedżerów oraz większość dotychczasowych specjalistów spółki pracujących przy projektach z korporacjami.

Nowym dyrektorem operacyjnym spółki Vee S.A. został Bartosz Podolak, od ponad dekady specjalizujący się w zarządzaniu zespołami produkcyjnymi i rozwojem innowacji. Przy swoim ostatnim, kilkuletnim projekcie w Gruba Recykling Bartosz Podolak zwiększył dwukrotnie moce produkcyjne spółki, windując ją na lidera w swoim segmencie w Polsce.

Vee ma przed sobą fascynujący okres. Widzę to szczególnie po pierwszych rozmowach z dużego formatu klientami spółki, w których brałem udział. Widać tu niezwykle mocną potrzebę automatyzacji bez utraty jakości. Vee ma tę „magię” – ocenia Bartosz Podolak.

Do Vee, którego hosty obecnie wykonują pracę fizycznego, kilkudziesięcioosobowego zespołu contact center, dołączył również Vlado Bogdanov, jeden z najbardziej uznanych menedżerów na rynku call center w Polsce. W ostatnich latach Bogdanov pełnił funkcję prezesa w Idea Call Center.

Rozwiązania Vee Center mabardzo wysoki potencjał automatyzacji procesów obsługi klienta w dużych firmach. Stąd – zanim trafią one szeroko do małych i średnich firm – będą również obecne w obsłudze klienta w największych firmach w Polsce – zapowiada Vlado Bogdanov.

Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Artykuły na pokrewne tematy
więcej

Ruszyła rekrutacja na IV edycję Studium Menedżera Contact Center

W czerwcu rozpoczęła się rekrutacja na IV edycję Studium Menedżer Contact Center. Studium to jedyny w Polsce, unikalny na skalę europejską program edukacyjny o randze akademickiej dedykowany team leaderom, kierownikom, supervisorom, specjalistom cc oraz osobom aspirującym do zarządzania całymi jednostkami zdalnej obsługi klienta i sprzedaży.