Vee S.A. zapowiada ofensywę hostów na polu rozwiązań pudełkowych

Technologiczny Vee ma za sobą rok niezwykle dynamicznych wzrostów, ale i zmian, które przekierowują w 2021 r. rozwój spółki na nowy rynek hostów głosowych. Plan wdrożenia rozwiązań pudełkowych pod marką Vee Host jest ambitny i kapitałochłonny, jednak gra toczy się o wpływy liczone w setkach milionów złotych rocznie.

2020 r. to był nasz czas, automatyzacja była i jest jednym z biznesowych zwycięzców pandemicznej rzeczywistości. W tym czasie nasze hosty zwiększyły swoje zaangażowanie w procesy klientów niemal 3-krotnie. Wskaźnik MPC, mierzący liczbę minut rozmów realizowanych miesięcznie przez hosty głosowe spółki na rzecz klientów biznesowych, dobił do niemal 200 tys. minut. Obsługujemy globalne korporacje z kilku branż, to m.in. spółki z grupy Banco Santander jak i Blue Media. Zapewniamy im procesy obsługi klienta na poziomach nie ustępujących wykwalifikowanym call center[1], za to przy znacznie niższych kosztach – podkreśla Dawid Wójcicki, prezes i twórca Vee.

Zwiększone wolumeny i kolejne duże marki korzystające z rozwiązań Vee oraz rosnący w pandemii popyt na rozwiązania automatyzujące obsługę klienta zwróciły uwagę dużych inwestorów. Wpływ na to mają również średnioterminowe perspektywy rynku: już w 2026 r. w Polsce, według prognoz opartych na ogólnodostępnych danych, hosty głosowe będą branżą wartą nawet 6 mld zł rocznie.

Vee w pudełku już we wrześniu

Pierwsze produkty pudełkowe Vee Host mają trafić na rynek już we wrześniu 2021 r. Docelowo, Vee Host będzie oferować gotowe (commercial off-the-shelf) produkty dla kilkunastu branż takich, jak zakłady fryzjerskie, kosmetyczne, gabinety lekarskie czy warsztaty samochodowe. Wszędzie tam, w zamian za miesięczną subskrypcję, hosty Vee automatycznie obsłużą klientów chcących np. telefonicznie umówić się na wizytę.

Po kwartałach ulepszeń i wdrożeń w najbardziej wymagających korporacjach np. z branży bankowej czy medycznej, jesteśmy pewni umiejętności naszych hostów, bijących na głowę znane dotąd na rynku rozwiązania starej generacji, czyli voiceboty. Po 2020 r. wiemy, że od hostów nie ma odwrotu a klienci chcą rozmawiać z inteligentnymi, konwersującymi robotami – zapewnia Dawid Wójcicki.

Plan na 1 mld EURO kapitalizacji

Plan Vee zakłada, że skuteczne rozwiązania w zakresie automatyzacji obsługi głosowej przyniosą rzeszę klientów, porównywalną do wczesnej fali telefonów komórkowych. W dwa lata od uruchomienia usługi notowana jeszcze na New Connect spółka celuje w kapitalizację na poziomie 1 mld EUR przy miesięcznych przychodach ok. 6 mln EUR i zysku na poziomie niemal 2,5 mln EUR. – Długofalowym celem Vee jest głosowy asystent dla Abonentów Vee, obecny w milionach urządzeń, na początku w Polsce – zaznacza Dawid Wójcicki.

Słownik
1. call center. Firma lub dział w firmie zajmujący się telefoniczną obsługą klienta realizowaną przez przeszkolonych pracowników (telemarketerów, konsultantów, agentów). Obsługa…


Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Related Posts
Read More

Kanownik: Cyfryzacja może zwiększyć konkurencyjność i prowadzić do oszczędności

Przyśpieszona cyfryzacja spowodowana pandemią pokazała przedsiębiorcom, że konieczna jest zmiana sposobu zarządzania i prowadzenia ich organizacji. Jeśli firma chce być w takiej sytuacji nadal konkurencyjna, musi wejść na drogę cyfryzacji oraz szukać usprawnień, np. rezygnując z papieru, co prowadzi do oszczędności– ocenia prezes Związku Cyfrowa Polska Michał Kanownik.