Zaloguj się na konto

Jako zarejestrowany użytkownik masz dostęp do dodatkowych materiałów: nagrań video, recenzji, analiz oraz raportów.

Słownik branżowy

audiometria

Audiometria tonalna jest to metoda badania słuchu, służąca do oceny progu słyszenia. To badanie słuchu pozwala określić rodzaj i głębokość upośledzenia tego zmysłu - określa stopień ubytku słuchu w zależności

Avaya z AI opartym o AWS Contact Center Intelligence

Avaya rozszerza usługi dla contact centers o funkcje sztucznej inteligencji, wykorzystując rozwiązanie AWS Contact Center Intelligence.

Avaya zapowiedziała rozszerzenie swoich funkcji obsługi klienta opartych na sztucznej inteligencji, przeznaczonych dla użytkowników rozwiązania Avaya OneCloudCCaaS. Rozszerzenie to stało się możliwe dzięki pogłębionej współpracy między firmami Avaya i Amazon Web Services (AWS). Avaya jako partner AWS oferuje rozwiązania AWS Contact Center Intelligence (CCI) z funkcjami sztucznej inteligencji i uczenia maszynowego (AWS AI Services and Machine Learning). Dzięki temu firmy mogą zapewnić swoim klientom i pracownikom lepszą obsługę w kanałach cyfrowych i głosowych w formie naturalnych, opartych na rozmowie interakcji wspieranych przez sztuczną inteligencję i uczenie maszynowe.

Integracja z rozwiązaniami AWS CCI wzbogaca ofertę firmy Avaya dla contact centers. Pozwala na większe zaangażowanie klienta dzięki lepszym, szybszym i bardziej adekwatnym informacjom i działaniom, umocnić pozycję marki i zwiększyć wydajność operacyjną. Klienci firmy Avaya, którzy używają rozwiązania OneCloud CCaaS, będą mogli usprawnić opcje samoobsługowe oraz analizować połączenia w czasie rzeczywistym, aby ułatwić pracę agentom. Analiza zakończonych rozmów umożliwi im zaś wyciąganie wniosków z każdej interakcji zrealizowanej w contact center. Wszystko to sprawi, że interakcje między klientami a pracownikami będą szybsze, lepsze i bardziej efektywne.

Avaya należy do największych dostawców rozwiązań dla contact centers. Liczba stanowisk obsługiwanych przez nasze oprogramowanie na całym świecie wynosi sześć milionów. Rozwijamy funkcje sztucznej inteligencji, które przekształcają contact centers z punktów informacyjnych w ośrodki zapewniające klientom pełną obsługę ― powiedział Eric Rossman, wiceprezes firmy Avaya ds. partnerów technologicznych i współpracy. – Firmy mają teraz łatwy dostęp do informacji w czasie rzeczywistym i szerszy kontekst podczas interakcji z klientem. Dzięki temu mogą wyprzedzać oczekiwania klientów, a tym samym zwiększyć ich zadowolenie i lojalność wobec marki. Avaya wspólnie z AWS wprowadza innowacje oparte na sztucznej inteligencji i uczeniu maszynowym, które usprawniają pracę i zwiększają efektywność zespołów odpowiedzialnych za obsługę klienta, a przede wszystkim umożliwiają pogłębienie relacji między firmami i ich klientami.

Avaya poinformowała również, że dołączyła do Sieci Partnerów AWS (APN) jako Wybrany Partner Technologiczny AWS. Firma poprzez integrację swoich produktów z rozwiązaniem AWS CCI rozszerza zakres wykorzystania chmury AWS i robi kolejny krok na drodze do realizacji swojej wizji contact center opartego na sztucznej inteligencji. Ponadto AWS jest jednym z najważniejszych członków A.I.Connect, inicjatywy kierowanej przez firmę Avaya, skupiającej dostawców i programistów biorących czynny udział w tworzeniu rozwiązań wykorzystujących sztuczną inteligencję. A.I.Connect przyspiesza wdrażanie rozwiązań opartych na sztucznej inteligencji w usługach CCaaS i UCaaS, co zwiększa zaangażowanie klientów, produktywność agentów i dopasowanie klientów.

Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Artykuły na pokrewne tematy
więcej

Czy chatbot się opłaca?

Czy chatbot się opłaca? Patrząc na oszczędności, jakie dzięki asystentom głosowym wypracowały banki, odpowiedź jest prosta: TAK! Z danych Juniper Research wynika, że zastosowanie asystentów głosowych pozwoliło w ciągu zaledwie 12 miesięcy wygenerować sektorowi finansowemu oszczędności rzędu 127 mln dolarów.
więcej

Miliardy na automatyzację procesów stałych

Blisko 2 mld dolarów zainwestuje w tym roku biznes w oprogramowanie do automatyzacji procesów stałych. To o jedną piątą więcej niż w 2020, a zdaniem ekspertów to dopiero początek. Hossa potrwa przynajmniej 3 lata.
więcej

Biznes oszalał na punkcie SI, jednak potrzebuje wsparcia

Każdy chce skorzystać z rewolucji algorytmów, jednak ⅓ projektów R&D kończy się niepowodzeniem, wynika z raportu Rackspace Technology. Powód? Brak dostępu do danych wysokiej jakości. Obecnie mniej niż 20% badanych uważa, że ich organizacja jest wystarczająco dojrzała w obszarze IT - wdrożenia i rozwoju technologii.