Zaloguj się na konto

Jako zarejestrowany użytkownik masz dostęp do dodatkowych materiałów: nagrań video, recenzji, analiz oraz raportów.

Słownik branżowy

Widok 360

Widok 360 stopni na klienta to koncepcja polegająca na możliwości przeglądania i analizowania wszystkich danych, jakie posiadasz na temat każdego pojedynczego klienta w jednym miejscu.

Przy tak dużej ilości danych tworzonych i gromadzonych dla każdego z klientów, możliwość zebrania wszystkich źródeł w jednym miejscu daje Ci możliwość zapewnienia, że rozumiesz potrzeby, życzenia i obawy każdej osoby. W rzeczywistości jest to jednak bardziej skomplikowane.

KODA Bots przygotowała bota dla dewelopera

Spółka KODA Bots przygotowała czatbota, który na stronie internetowej spółki deweloperskiej ASBUD, udzielać będzie odpowiedzi na podstawowe pytania klientów w języku angielskim i polskim.

Przygotowany przez KODA Bots wspiera prowadzenie rozmów z botem zarówno w formie pisanej, jak i w formie zwykłej rozmowy głosowej. Ma to ułatwić wyszukiwanie lokali mieszkalnych, usługowych czy stałego miejsca parkingowego w centrum Warszawy przez potencjalnych kupujących i najemców.

Bot został wyposażony w wygodny formularz kontaktowy, dzięki któremu konsultanci ASBUD-u mogą szybko odpowiedzieć na wszelkie, dodatkowe pytania użytkowników serwisu internetowego.

– ASBUD od zawsze stawia na innowacyjne rozwiązania, zarówno realizując kolejne inwestycje, jak i w obszarze obsługi klientów. Jestem przekonany, że udostępniając czat- i voicebota wyznaczamy nowy standard w obsłudze klientów wśród firm deweloperskich, a jednocześnie otwieramy nową platformę komunikacji z firmą dostępną non-stop – mówi Raied Tanous, CEO ASBUD Group. – Potrzeby nabywców zmieniają się, a sposoby komunikacji powinny być do nich na bieżąco dostosowywane. Dlatego nie wykorzystujemy gotowego narzędzia, ale rozwiązanie szyte na miarę – dodaje Raied Tanous.

Firmy coraz częściej dostrzegają, że chatboty i voiceboty usprawniają proces obsługi klienta w sposób nieporównywalny z innymi kanałami kontaktu na linii klient – firma. Wdrożenie takich rozwiązań zapewnia klientom dużo szybszą odpowiedź na ich pytania, odciąża całe zespoły client service od konieczności odpisywania na setki, najczęściej bardzo podobnych zapytań, a co bardzo istotne, uniezależnienia proces kontaktu klienta z firmą, od godzin pracy biura czy nagłych skoków ruchu na stronie – mówi Mariusz Pełechaty, CEO KODA Bots – Firma umożliwiając kontakt 24/7[1], w dodatku tak w formie pisanej, jak i mówionej, jest prokliencka i otwarta na ciągły dialog. Możliwość wysyłania komunikatów zawierających spersonalizowane informacje pogłębia relacje z odbiorcami – dodaje Pełechaty.

To już kolejna realizacja i wdrożenie asystenta głosowego stworzonego przez KODA Bots. Z zaprojektowanych przez firmę rozwiązań tekstowo-głosowych botów korzystają już m.in Semilac i Travelplanet.pl.

Słownik
1. 24/7. Skrót oznaczający, że dział, infolinia, helpdesk lub cokolwiek innego działa w systemie 24 godziny na dobę, 7 dni…
Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Artykuły na pokrewne tematy
Czytaj więcej

Eversis inwestuje w WizLink

Eversis, warszawska spółka technologiczna, zainwestowała w WizLink – narzędzie pomagające firmom w automatyzacji rutynowych zadań m.in. takich jak wprowadzanie lub kopiowanie danych, pisanie maili czy pracę z dokumentami. Inwestycja Eversis to odpowiedz na rosnące zapotrzebowanie rynku na rozwiązania RPA (Robotic Process Automation) szczególnie w sektorze bankowym czy branży ubezpieczeń, gdzie spółka realizowała i realizuje złożone i trudne projekty z obszaru big data, custom development, speech analytics i contact center.
Czytaj więcej

PZU nakręca się na AI w obsłudze klienta

PZU z sukcesem zakończyło pilotażowy projekt wykorzystania sztucznej inteligencji w obsłudze szkód komunikacyjnych. Innowacyjna technologia będzie wspierać pracowników i ekspertów ubezpieczyciela, co skróci czas obsługi zgłoszenia, a tym samym podniesie zadowolenie klientów w procesie obsługowym szkód. PZU jest pierwszym ubezpieczyciel w Polsce, który wdrożył AI na taką skalę i kolejnym, który AI wykorzystuje w obsłudze klienta
Czytaj więcej

W 2018 roku większość z nas zamieni zdanie z chatbotem

Jak wynika z analiz firmy Forrester, dbanie o wysoką jakość obsługi klienta i jak najlepsze doświadczenia z interakcji pomiędzy firmą a odbiorcą, jest priorytetem dla aż 72% globalnych przedsiębiorstw. Nie ma w tym nic dziwnego, biorąc pod uwagę, że nieefektywna komunikacja może być powodem utraty klientów.