Zaloguj się na konto

Jako zarejestrowany użytkownik masz dostęp do dodatkowych materiałów: nagrań video, recenzji, analiz oraz raportów.

Słownik branżowy

grafik

lub grafik pracy. Krótkookresowy (tygodniowy, dwutygodniowy lub miesięczny - rzadziej dzienny) plan pracy agentów call center. Do planowania grafiku może służyć oprogramowanie WFM.

Działanie w duchu SIX SIGMA: czy to się opłaca?

Tomasz Bartkowicz, od lat związany z procesami obsługi klienta w największych instytucjach finansowych opowiada o tym jak działać w duchu strategii 6 sigma. Czym jest owa 6 sigma? Six sigma oznacza, że istnieje 6 odchyleń standardowych. Co to oznacza w procesach obsługi klientów? Przekonajcie się sami!

Total
0
Shares
Artykuły na pokrewne tematy
więcej

Neuromarketing coraz silniejszym narzędziem sprzedaży

Analiza reakcji mózgu klienta na bodziec wizualny jest coraz częściej wykorzystywana w procesie projektowania produktów i opakowań. Znajduje również zastosowanie przy budowaniu stron internetowych, etykiet cenowych czy ekspozycji w sklepach.
więcej

Przepisy na czas pandemii… również po pandemii?

Działalność gospodarcza w dobie koronawirusa była sinusoidą dla bardzo skrajnych branż, spośród których część dynamicznie zarysowywała swoją obecność na rynku, jednak wiele sektorów notowało rekordowe spadki, często zderzając się z widmem upadłości.
więcej

Firmy tną budżety, ale planują inwestycje w IT

Konieczność zmian w prowadzeniu biznesu w związku z pandemią dotknął 3/4 firm sektora MŚP. Jak pokazują badania przedsiębiorcy, szukając sposobów na funkcjonowanie w nowej rzeczywistości, zmagali się z cięciami w budżecie (33%) lub inwestowali w dodatkowe obszary działalności (24%).