Człowiek czy maszyna?

Dla większości managerów tematyka sztucznej inteligencji i automatyzacji nie jest już czymś zupełnie obcym. Ciągle jednak nie wiemy dużo, bo i nie było dotychczas dużo zakończonych sukcesem wdrożeń. Wojciech Glapa opowie o tym na czym powinniśmy opierać swój biznes, na czym powinniśmy skupić się wdrażając elementy AI (SI).

Total
0
Shares
Artykuły na pokrewne tematy
więcej

Techniki budowania i utrzymywania dobrych relacji wewnątrz CC

Nie od dziś wiadomo, że lwia część pracowników call center to ludzie młodzi, często studenci lub świeżo upieczeni absolwenci, którzy na rynku pracy stawiają swoje pierwsze kroki. Nie od dziś również wiadomo, że stanowią oni nową generację pracowników, która ma zupełnie odmienne podejście do pracy niż poprzedzające ich pokolenia. Co to oznacza w praktyce i jak budować relacje w takim zespole?
więcej

Polska na szarym końcu. Nowoczesne technologie nie dla nas

Polskie firmy nie inwestują w nowoczesne technologie. Tak wynika z najnowszego raportu Eurostatu. Sztuczna inteligencja była wykorzystywana przez zaledwie 4% polskich przedsiębiorstw. Eksperci nie mają jednak złudzeń – tylko te firmy, które postawią w najbliższej przyszłości m.in. na przemysłowy internet rzeczy będą odnosiły na rynku sukcesy.