Zaloguj się na konto

Jako zarejestrowany użytkownik masz dostęp do dodatkowych materiałów: nagrań video, recenzji, analiz oraz raportów.

Słownik branżowy

grafik

lub grafik pracy. Krótkookresowy (tygodniowy, dwutygodniowy lub miesięczny - rzadziej dzienny) plan pracy agentów call center. Do planowania grafiku może służyć oprogramowanie WFM.

Montaż reklamy zewnętrznej – czy miejsce ma znaczenie?

Mijamy je na każdym kroku, w drodze do pracy, w centrach handlowych oraz w trakcie długich podróży samochodem. Ciche reklamy, które swoim kolorytem skupiają Twoją uwagę, a nie krzykliwym sloganem, bądź melodią, która w radiu i telewizji będzie prześladować Cię przez parę miesięcy.

Reklamy zewnętrzne, zwane inaczej reklamą outdoor. Ten środek masowego przekazu jest w stanie podnieść sprzedaż w bardzo efektowny sposób, jednakże co zrobić, aby nasz baner bądź billboard przyniósł nam więcej klientów? Jakie warunki powinna spełniać reklama zewnętrzna, aby była efektywną? Czy miejsce umieszczenia reklamy jest istotne? Poza dobrze dobraną szatą graficzną, która przyciągnie potencjalnego klienta, najbardziej istotnym elementem w reklamie outdoor jest miejsce, w którym znajdować się będzie nasza reklama. Jeśli zastanawiasz się nad reklamą zewnętrzną warto sięgnąć opinii u producenta, który pomoże dobrać Ci odpowiednią reklamę i zorganizuje montaż w najbardziej odpowiednim miejscu.

Kto powinien podjąć się montażu reklamy zewnętrznej i jak duże znaczenie ma jej umiejscowienie? 

Jednoznacznie możemy stwierdzić, że montaż reklamy zewnętrznej w konkretnym miejscu ma bardzo duże znaczenie, aby spełniać swoje zadanie. Szukając producentów reklam outdoor, zdajemy sobie sprawę, że nie jest to mały wydatek. Dlatego miejsce, w którym powinien się znaleźć baner bądź inny tym reklamy outdoor, należy przemyśleć, aby wydatek był opłacalny. Zatłoczone miejsca w przestrzeni publicznej, ściany bloków w wielkich miastach i konstrukcje aluminiowe przy drogach szybkiego ruchu dają nam pewność, że naszą reklamę ujrzy duża liczba osób. Warto w takich momentach odezwać się do specjalistów. Producent i montażysta reklam zewnętrznych doradzi Ci, w jakim miejscu umieścić Twoją reklamę. Przekazując montaż banerów i reklam profesjonalnej firmie, unikamy zmartwień o uprawnienia alpinistyczne. Producenci reklam zewnętrznych bardzo często w swoich usługach mają również montaż i warto z niego skorzystać, jeśli planujemy stworzyć reklamę większego kalibru. Wykonują pracę na wysokościach, tworzą trwałe, aluminiowe konstrukcje dla naszych billboardów oraz zajmują się oświetleniem, dzięki któremu Twoja reklama będzie widoczna o każdej porze. 

Montaż reklam na wysokości: https://frwarszawa.pl/konstrukcje-aluminiowe-systemy-reklamowe-montaz-banerow-reklam/

Rodzaje reklam zewnętrznych i miejsca ich montażu

Billboard

Często spotykana i dosyć znana nazwa w kontekście reklam zewnętrznych. Są to ogromne tablice, często umieszczane na podwyższeniu. Ich montaż nie obejdzie się bez specjalistycznych firm, zajmujących się montażem reklam. Billboard montowany jest zazwyczaj na specjalnej, wysokiej konstrukcji, często metalowej i spotkać go możemy poza granicami miast, w okolicach ulic o dużym natężeniu ruchu. Zdarza się, że billboardy wieszane są również na ścianach bloków mieszkalnych, znajdując swoje zastosowanie w centrum miast.

Wielkoformatowa

Reklama wielkoformatowa charakteryzuje się przede wszystkim wielkością. Zawieszane są zazwyczaj na budynkach o dużej powierzchni, takie jak centra handlowe oraz fabryki. Najczęściej spotykane reklamy tego typu tworzone są z siatek winylowych i pełnego winylu, który w zależności od naszych wymagań mogą być podświetlane, aby reklama była widoczna nawet nocą.

Citylight i diapazon 

Zazwyczaj montowane na przystankach autobusowych, to proste tablice podświetlane zazwyczaj od spodu. Diapazon od reklamy citylight nie różni się zbytnio, jednak w jego wypadku nie stosuje się oświetlenia. Sama nazwa pierwszego typu reklamy zewnętrznej podpowiada nam, że tego typu środek masowego przekazu będzie stosowany w miastach i miejscach o dużym natężeniu ruchu publicznego. 

Strip 

Montowane na niewielkich punktach handlowych kasetony reklamowe, które podświetlane sięgają do odbiorców niezależnie od pory dnia, przykuwając uwagę przechodniów. Zazwyczaj możemy spotkać je na niedużych sklepach takich jak kiosk ruchu. 

Wśród rodzajów reklamy zewnętrznej warto wymienić również szyld, neony oraz infoscreeny. Ponadto reklamy, które widzimy na autach, również należą do reklamy zewnętrznej typu mobilnego. 

Wiele rodzajów reklam zewnętrznych, daje nam olbrzymie pole manewru przy docieraniu do większej liczby odbiorców, aby poinformować ich o naszych usługach bądź produktach. Warszawa słynie z bardzo dobrych fachowców, którzy doradza i wykonają dla Ciebie reklamę w oparciu o doświadczenie. W tej kwestii niejedna osoba decyduje się na przekazanie reklam zewnętrznych w ręce profesjonalistów, którzy za opłatą wykonają dla nas solidne reklamy w dobrze dobranych do tego miejscach. 

Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Artykuły na pokrewne tematy