Koleje Śląskie uruchomiły całodobową infolinię

Całodobową infolinię dla pasażerów uruchomiły Koleje Śląskie. Ma ona funkcjonować wraz z biurem obsługi klienta przy utworzonym w październiku tego roku dziale rzecznika pasażera.

– Biorąc pod uwagę zgłaszane przez pasażerów sugestie, postanowiono rozszerzyć godziny pracy Biura Obsługi Klienta. Ponadto wprowadzone zostało jedno wspólne menu głosowe dla Infolinii oraz BOK Kolei Śląskich, by ułatwić wybór połączenia i skrócić czas oczekiwania na kontakt – wyjaśnił rzecznik Kolei Śląskich Tomasz Musioł.

Infolinia przewoźnika działa obecnie przez całą dobę i siedem dni w tygodniu, a nie jak dotychczas w dni robocze w godzinach 7-15.

– Usprawnienie kontaktu z pasażerami wpisuje się w obecny trudny czas. Rzecznik pasażera będzie jedną z inicjatyw Kolei Śląskich, mających służyć przyciąganiu podróżnych m.in. wobec zmniejszenia przewozów wskutek pandemii koronawirusa. Inne inicjatywy były związane z nowymi ofertami taryfowymi czy ułatwieniem możliwości uiszczania opłat za przejazdy – powiedział Aleksander Drzewiecki, prezes Kolei Śląskich.

1 comments

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *