Wiele firm zamyka swoje biura i decyduje się na pracę zdalną ze względu na zagrożenie spowodowane koronawirusem. Spotkania biznesowe przenoszą się do świata technologii. W Peoplefone Polska S.A. możesz nadal korzystać ze wszystkich funkcjonalności, nawet jeśli Twoja firma musi pracować z domu. Przewagą i zaletą telefonii VoIP[2] jest zdecydowanie mobilność. W żaden sposób firma nie jest związana z jednym miejscem, biurowcem, do którego operator dostarcza nam usługę. Niezależnie od lokalizacji firma może skorzystać z tej oferty, gdy ma zapewniony dostęp do Internetu.
SIP TRUNK[3] to dedykowana usługa dla firm, które chcą korzystać z telefonii VoIP. Usługa jest realizowana za pomocą protokołu SIP (Session Initiation Protocol) stad nazwa SIP TRUNK. Na jednym koncie SIP można prowadzić od jednej do kilkudziesięciu rozmów jednocześnie. Przewagą SIP TRUNK jest zdecydowanie mobilność. W żaden sposób firma nie jest związana z jednym miejscem, biurowcem, do którego operator dostarcza nam usługę. Niezależnie od lokalizacji możemy skorzystać z tej oferty, gdy mamy zapewniony dostęp do internetu. Operator we współpracy z partnerami technologicznymi pomoże w doborze odpowiedniego systemu, m.in. do Call Center[1] oraz usprawni pracę zdalną.
Drogie połączenia i inwestycje w hardware? Z PLFON możesz o tym zapomnieć. Operator oferuje elastyczność autoryzacji, daje klientom możliwość zestawienia usługi za pomocą adresu IP, a także poprzez login i hasło. Dodatkowo klient otrzymuje dostęp do numeracji krajowej (zarówno stacjonarnej i komórkowej) oraz numeracji zagranicznej, za pomocą której, Twoja firma może poprawić skuteczność działań prowadzonych za pomocą słuchawki telefonu. Dedykowane cenniki w zakresie połączeń zagranicznych w ofercie operatora pomogą ograniczyć koszty za połączenia telefoniczne.
Usługa SIP TRUNK należy do jednych z nowoczesnych rozwiązań telekomunikacyjnych. W przeciwieństwie do tradycyjnych usług głosowych, pozwala na obsługę dowolnej liczby połączeń jednoczesnych. Ta funkcjonalność pozwala dostosować telefony w firmie do potrzeb konkretnych użytkowników, oraz łatwiej dokonywać zmian i rozszerzeń.
Ponieważ zaś przyszłością telekomunikacji dla biznesu jest SIP TRUNK, PLFON zwraca szczególną uwagę na rozwój tej właśnie usługi. W efekcie indywidualnego podejścia do klienta operator może mu dodać kolejne kanały rozmowne bądź zrealizować zamówienie w zakresie numeracji zagranicznej. Przykładowo, przebywając w biurze w Warszawie, użytkownik będzie mógł dzwonić z takiego numeru, jakby używał telefonu stacjonarnego w Wielkiej Brytanii, Czechach czy Litwie. I na odwrót. Dzięki temu łatwiej dotrze do potencjalnych klientów, gdyż będzie się mógł prezentować numerem przypisanym do ich regionu. PLFON dysponuje numeracją zagraniczną z ponad 80 krajów świata.
Pozwól swojej firmie zapewnić ciągłość działań telekomunikacyjnych niezależnie od miejsca w którym pracują. Dotrzyj do nowych klientów zagranicznych posiadając właściwe dobrane numery telefonu. Za pomocą tych kilku kroków możesz osiągnąć lepsze wyniki na rynku polskim i zagranicznym, usprawnić odsetek spraw w pełni załatwionych podczas pierwszego połączenia z konsultantem. Zwiększy to szanse na pozyskania i utrzymania w dalszej perspektywie klientów.
Po więcej szczegółów zapraszamy pod numerem Infolinii: 222 610 610 lub bezpośrednio na stronę operatora – www.plfon.pl