Zaloguj się na konto

Jako zarejestrowany użytkownik masz dostęp do dodatkowych materiałów: nagrań video, recenzji, analiz oraz raportów.

Słownik branżowy

grafik

lub grafik pracy. Krótkookresowy (tygodniowy, dwutygodniowy lub miesięczny - rzadziej dzienny) plan pracy agentów call center. Do planowania grafiku może służyć oprogramowanie WFM.

Systell z 5 gwiazdkami Titanium Partner 3CX

Firma Systell, dostawca rozwiązań telekomunikacyjnych uzyskał po raz kolejny tytuł Titanium Partner 3CX. Tym samym od 2 lat firma ta pozostaje jedynym w Polsce partnerem 3CX o tak wysokim statusie współpracy.

Systell jest marką, za którą kryje się zespół ekspertów podejmujących się najbardziej zaawansowanych wdrożeń i integracji. Mimo osiągniętej już wysokiej pozycji w branży, spółka konsekwentnie stawia na rozwój kompetencji i coraz wyższą jakość oferowanych rozwiązań. Przedstawiciele firmy niezmiennie podkreślają, że najważniejszym ogniwem ich działalności jest klient i dialog z nim. Deklarują też otwartość na potrzeby biznesu w dobie dynamicznie zmieniającej się rzeczywistości.

Siła spółki została doceniona przez firmę 3CX

– Gratulujemy firmie Systell kolejnego znakomitego roku! A był to rok niewątpliwie trudnym rokiem. Mimo to firma wykazała się odpornością, profesjonalizmem i przyniósł doskonałe wyniki utrzymując statusu Partnera 3CX Titanium na polskim rynku. Gratulujemy i dziękujemy Systell za zaangażowanie i lojalność wobec 3CX – powiedział Boyan Shopkin, Account Manager Eastern Europe 3CX.

– Utrzymanie statusu Titanium Partner 3CX jest dla nas ogromnym wyróżnieniem. Cieszymy się, że mimo tak trudnego roku, jakim bez wątpienia jest rok 2020, mogliśmy zrealizować wyznaczone cele i dopełniać najwyższych standardów obsługi naszych klientów. Jednocześnie mamy świadomość, że prestiżowa ranga partnera partnera 3CX nie jest dziełem szczęścia, czy przypadku. To efekt wieloletniej wytężonej pracy, niesamowitej energii jaką generują młodzi ludzie w naszym zespole i ogromnego doświadczenia tych z nas, którzy w firmie Systell działają ponad 10 lat – mówi Tomasz Kozłowski, Telecomunications Team Leader w firmie Systell.

Poznańska spółka jest obecnie jednym z 4 środkowoeuropejskich integratorów wirtualnych centrali 3CX, którzy osiągnęli poziom zaangażowania Titanium. Inne rozwiązania oferowane przez spółkę to m.in.: contact center, monitoring połączeń w mobile, centrala PBX, czy CRM.

Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Artykuły na pokrewne tematy
więcej

Przez pandemię podpis elektroniczny popularniejszy w firmach i instytucjach

Podpis elektroniczny jest stosowany w Polsce od 20 lat, ale to w ostatnich miesiącach przeżywa prawdziwy boom. Szczególnie w czasie pandemii stał się rozwiązaniem, które ułatwia wdrożenie na szeroką skalę pracy zdalnej, ale też usprawnia załatwianie spraw urzędowych i bankowych bez wychodzenia z domu.
więcej

Avaya ze znacznym wzrostem kwartalnym

Aż o 38% wzrosły kwartale przychody odnawialne z subskrypcji rozwiązania OneCloud w porównaniu z poprzednim kwartałem. Przychody z usług w chmurze, współpracy z partnerami i subskrypcji stanowiły 34% łącznych przychodów w porównaniu z 18% w analogicznym kwartale poprzedniego roku.
więcej

OneCloud CCaaS z dodatkowymi funkcjami AI od Google

Firma Avaya poinformowała, że oferty Avaya OneCloud CCaaS i OneCloud CPaaS obejmują teraz Avaya AI Virtual Agent Enhanced — nowe funkcje automatyzacji naśladujące człowieka, które znacznie poprawiają obsługę klienta i wydajność centrów obsługi.