Systell z 5 gwiazdkami Titanium Partner 3CX

Firma Systell, dostawca rozwiązań telekomunikacyjnych uzyskał po raz kolejny tytuł Titanium Partner 3CX. Tym samym od 2 lat firma ta pozostaje jedynym w Polsce partnerem 3CX o tak wysokim statusie współpracy.

Systell jest marką, za którą kryje się zespół ekspertów podejmujących się najbardziej zaawansowanych wdrożeń i integracji. Mimo osiągniętej już wysokiej pozycji w branży, spółka konsekwentnie stawia na rozwój kompetencji i coraz wyższą jakość oferowanych rozwiązań. Przedstawiciele firmy niezmiennie podkreślają, że najważniejszym ogniwem ich działalności jest klient i dialog z nim. Deklarują też otwartość na potrzeby biznesu w dobie dynamicznie zmieniającej się rzeczywistości.

Siła spółki została doceniona przez firmę 3CX

– Gratulujemy firmie Systell kolejnego znakomitego roku! A był to rok niewątpliwie trudnym rokiem. Mimo to firma wykazała się odpornością, profesjonalizmem i przyniósł doskonałe wyniki utrzymując statusu Partnera 3CX Titanium na polskim rynku. Gratulujemy i dziękujemy Systell za zaangażowanie i lojalność wobec 3CX – powiedział Boyan Shopkin, Account Manager Eastern Europe 3CX.

– Utrzymanie statusu Titanium Partner 3CX jest dla nas ogromnym wyróżnieniem. Cieszymy się, że mimo tak trudnego roku, jakim bez wątpienia jest rok 2020, mogliśmy zrealizować wyznaczone cele i dopełniać najwyższych standardów obsługi naszych klientów. Jednocześnie mamy świadomość, że prestiżowa ranga partnera partnera 3CX nie jest dziełem szczęścia, czy przypadku. To efekt wieloletniej wytężonej pracy, niesamowitej energii jaką generują młodzi ludzie w naszym zespole i ogromnego doświadczenia tych z nas, którzy w firmie Systell działają ponad 10 lat – mówi Tomasz Kozłowski, Telecomunications Team Leader w firmie Systell.

Poznańska spółka jest obecnie jednym z 4 środkowoeuropejskich integratorów wirtualnych centrali 3CX, którzy osiągnęli poziom zaangażowania Titanium. Inne rozwiązania oferowane przez spółkę to m.in.: contact center[1], monitoring połączeń w mobile, centrala PBX[2], czy CRM[3].

Słownik
1. contact center. wydzielona z organizacji jednostka zajmująca się ogółem kontaktów z klientami przedsiębiorcy poprzez nieograniczoną ilość dostępnych kanałów kontaktu. Do…
2. PBX. z angielskiego Private Branch Exchange, centrala abonencka – to centrala telefoniczna będąca własnością i zarządzana przez użytkownika, zwykle…
3. CRM. inaczej Customer Relationship Management – system informatyczny, którego zadaniem jest automatyzacja oraz wspomaganie procesów na styku klient-organizacja w zakresie pozyskania…
Add a comment

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *