InteliWISE S.A. zawarł kolejną umowę ze Skarbem Państwa – Ministrem Rozwoju, Pracy i Technologii z siedzibą w Warszawie na obsługę przedsiębiorców.
Umowa została zawarta w ramach postępowania publicznego: “Świadczenie usługi Multikanałowego Centrum Pomocy Przedsiębiorcy ze stale aktualizowaną bazą wiedzy dostępnego za pomocą różnych środków komunikacji elektronicznej, tworzonego na potrzeby funkcjonowania Punktu Informacji dla Przedsiębiorcy w ramach projektu “Konto Przedsiębiorcy – usługi online dla firm w jednym miejscu”.
– Najwyższe standardy obsługi, znane z rynku komercyjnego, ale oferowane polskim przedsiębiorcom i obsługującym ich urzędnikom – to dewiza świadczonego przez nas od lat Centrum Pomocy. Hybrydowe podejście: człowiek – maszyna, czyli połączenie zespołu konsultantów-specjalistów z technologiami AI umożliwia świadczenie innowacyjnego Contact Center, osiągającego wysokie oceny satysfakcji użytkowników. W ramach nowej umowy, której wartość jest wyższa o ponad 33 proc. rocznie, wzrośnie zakres tematyczny i ilościowy. Warto dodać, iż realizacja ta nie byłaby możliwa bez wykorzystania zaawansowanych rozwiązań Sztucznej Inteligencji w tym Voicebotów II Generacji – komentuje dla serwisu StockWatch Marcin Strzałkowski, prezes InteliWISE.
Jak zapewnia spółka, takie rozwiązania jak AI Voicebot II Generacji – asystent głosowy – zostaną włączone do usług Multikanałowego Centrum Pomocy Przedsiębiorcy. Bez zmian będą także CPP obsługiwać konsultanci (poprzez telefon, live chat oraz wideo). Całość ma być wspierana przez rozwiązania AI, w tym oferowanego przez spółkę czatbota. Umowa została zawarta na czas określony 24 miesięcy. Całkowite wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu umowy nie przekroczy 3 494 184,00 zł brutto.