Zaloguj się na konto

Jako zarejestrowany użytkownik masz dostęp do dodatkowych materiałów: nagrań video, recenzji, analiz oraz raportów.

Słownik branżowy

grafik

lub grafik pracy. Krótkookresowy (tygodniowy, dwutygodniowy lub miesięczny - rzadziej dzienny) plan pracy agentów call center. Do planowania grafiku może służyć oprogramowanie WFM.

Cludo kupiło Telefonix

Spółka Cludo poinformowało o sfinalizowaniu zakupu 100% udziałów w spółce Telefonix. Jak wskazuje w komunikacie Cludo – spółka staje się jednym z największych dostawców systemów contact center w Polsce.

Spółka Cludo poinformowało o sfinalizowaniu zakupu 100% udziałów w spółce Telefonix. Jak wskazuje w komunikacie Cludo – spółka staje się jednym z największych dostawców systemów contact center w Polsce.

Połączone firmy obsługują kilka tysięcy stanowisk Contact Center u najbardziej wymagających klientów z branży finansowej, logistycznej, outsourcingowej, farmaceutycznej czy też sprzedaży detalicznej.

– Historia Telefonix sięga lat 90 tych, od początku firma była oparta o profesjonalizm, otwartość, szacunek oraz proklienckie nastawienie. Są to też wartości CLUDO. Ta kulturowa bliskość naszych zespołów była kluczowa w decyzji o połączeniu firm. Razem będziemy mogli zrobić więcej i lepiej, z korzyścią dla naszych klientów i pracowników – mówi CEO Cludo, Aleksander Wierciński.

Telefonix to firma z długą historią. Założona w 1991 roku zajmowała się początkowo programowaniem central cyfrowych firmy Panasonic. Przełomowym dla firmy rokiem był rok 2005, czyli stworzenie własnej aplikacji do obsługi call center. Oczywiście nie bez znaczenia jest także rok 2006, gdy spółka nawiązuje współpracę z firmą Interactive Inteligence. Po latach została ona przekształcona we współpracę z firmą Genesys.

Misją CLUDO jest ułatwienie zarządzania obsługa klienta i contact center w zmieniającym się świecie. Zakup spółki Telefonix – jak informuje Wierciński – daje unikalne kompetencje wsparcia i rozwoju rozwiązania PureConnect w modelu onsite jak i zapewnienia bezpiecznej ścieżki migracji do chmury optymalizującej nowe funkcjonalności i elastyczność chmury.

Total
8
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Artykuły na pokrewne tematy
więcej

Avaya ze znacznym wzrostem kwartalnym

Aż o 38% wzrosły kwartale przychody odnawialne z subskrypcji rozwiązania OneCloud w porównaniu z poprzednim kwartałem. Przychody z usług w chmurze, współpracy z partnerami i subskrypcji stanowiły 34% łącznych przychodów w porównaniu z 18% w analogicznym kwartale poprzedniego roku.