Spółka Cludo poinformowało o sfinalizowaniu zakupu 100% udziałów w spółce Telefonix. Jak wskazuje w komunikacie Cludo – spółka staje się jednym z największych dostawców systemów contact center w Polsce.
Połączone firmy obsługują kilka tysięcy stanowisk Contact Center u najbardziej wymagających klientów z branży finansowej, logistycznej, outsourcingowej, farmaceutycznej czy też sprzedaży detalicznej.
– Historia Telefonix sięga lat 90 tych, od początku firma była oparta o profesjonalizm, otwartość, szacunek oraz proklienckie nastawienie. Są to też wartości CLUDO. Ta kulturowa bliskość naszych zespołów była kluczowa w decyzji o połączeniu firm. Razem będziemy mogli zrobić więcej i lepiej, z korzyścią dla naszych klientów i pracowników – mówi CEO Cludo, Aleksander Wierciński.
Telefonix to firma z długą historią. Założona w 1991 roku zajmowała się początkowo programowaniem central cyfrowych firmy Panasonic. Przełomowym dla firmy rokiem był rok 2005, czyli stworzenie własnej aplikacji do obsługi call center. Oczywiście nie bez znaczenia jest także rok 2006, gdy spółka nawiązuje współpracę z firmą Interactive Inteligence. Po latach została ona przekształcona we współpracę z firmą Genesys.
Misją CLUDO jest ułatwienie zarządzania obsługa klienta i contact center w zmieniającym się świecie. Zakup spółki Telefonix – jak informuje Wierciński – daje unikalne kompetencje wsparcia i rozwoju rozwiązania PureConnect w modelu onsite jak i zapewnienia bezpiecznej ścieżki migracji do chmury optymalizującej nowe funkcjonalności i elastyczność chmury.