Zaloguj się na konto

Jako zarejestrowany użytkownik masz dostęp do dodatkowych materiałów: nagrań video, recenzji, analiz oraz raportów.

Słownik branżowy

audiometria

Audiometria tonalna jest to metoda badania słuchu, służąca do oceny progu słyszenia. To badanie słuchu pozwala określić rodzaj i głębokość upośledzenia tego zmysłu - określa stopień ubytku słuchu w zależności

Więcej omnichannelu w Banku Millennium

Bank Millennium odświeżył proces wnioskowania o produkty pożyczkowe zgodnie z podejściem omnichannel. O dodatkowe środki można wnioskować poprzez dowolny kanał w pełni zdalnie lub hybrydowo – online ze wsparciem pracownika infolinii lub placówki.

Proces agreguje w udoskonalonej formie, na jednym wniosku dotychczasowe opcje jak zdalna zgoda współmałżonka czy konsolidacja zewnętrznych zobowiązań, a wkrótce również np. rozwiązania ułatwiające dopasowanie kwoty pożyczki i wysokości raty do możliwości finansowych klienta. Dodatkowo rozwiązania w systemie internetowym i aplikacji mobilnej wyróżnia nowoczesny i intuicyjny design.

Część klientów Banku Millennium może już pilotażowo korzystać z nowego procesu wnioskowania o produkty pożyczkowe. Wszystkie rodzaje elektronicznych wniosków – oparte o historię współpracy z bankiem lub wymagające potwierdzenia dochodu – zostały wkomponowane w jeden bardzo intuicyjny i kompleksowy proces z licznymi dodatkowymi usługami.

– Nieustannie pracujemy nad dostarczaniem rozwiązań pomocnych w trudnej dla nas wszystkich sytuacji związanej z pandemią. Po udostępnieniu m.in. możliwości w pełni zdalnego zakładania konta klientom indywidualnym i małym firmom, teraz przebudowaliśmy nasze procesy pożyczkowe. Wnioskowanie o dodatkowe środki, szczególnie w przypadku trudnej sytuacji finansowej może być stresujące, zależało nam więc, aby cały proces był jak najbardziej transparentny i zrozumiały dla każdego. Dlatego jak zwykle włączyliśmy klientów w proces projektowania. W efekcie powstało wyjątkowo przyjazne rozwiązanie, które umożliwia wnioskowanie o pożyczkę bez potrzeby wychodzenia z domu i zbędnych formalności, a w przypadku osób, które potrzebują wsparcia konsultanta, można z niego skorzystać na infolinii, podczas czatu z konsultantem czy w oddziale i dokończyć wniosek samodzielnie – mówi Halina Karpińska, Dyrektor Departamentu Bankowości Elektronicznej Banku Millennium.

– Chcemy cały czas zapewniać dostęp do nowoczesnych rozwiązań, w przypadku których klient doświadcza najwyższej jakości obsługi poruszając się dowolnie pomiędzy oddziałami, bankowością elektroniczną i contact center. Promujemy przy tym rozwiązania cyfrowe, ponieważ to właśnie one pozwalają na wygodne i bezpieczne korzystanie z usług bankowych bez potrzeby wydruku i podpisywania papierowych dokumentów, a aspekt firmy przyjaznej dla środowiska jest dla nas istotny. Nasi pracownicy są odpowiednio przygotowani i wspierają klientów, szczególnie tych, którzy dotychczas nie korzystali
z bankowości cyfrowej w szerszym zakresie i oczekują pomocy oraz odpowiedzi na pytania, choćby te dotyczące bezpieczeństwa
–  dodaje Tomasz Pol, Dyrektor Departamentu Marketingu Bankowości Detalicznej Banku Millennium.

Dzięki podejściu omnichannel, klient może zainicjować wniosek kredytowy w dowolnym kanale np. na infolinii Banku czy w placówce i kontynuować go w serwisie internetowym lub aplikacji mobilnej, bez potrzeby wnioskowania od początku. Systemy zostały zaprojektowane w taki sposób, by kredytobiorca, niezależnie od tego, jaki kanał i rodzaj oferty kredytowej wybierze, miał wszędzie spójne doświadczenie i intuicyjne narzędzia pozwalające zawrzeć umowę bez potrzeby wychodzenia z domu.

Dodatkowo na wniosku dostępnym w serwisie internetowym i aplikacji mobilnej zagregowane zostały wszystkie dodatkowe usługi, od dłuższego czasu systematycznie wprowadzane w procesach kredytowych banku jak:

  • konsolidacja zewnętrznych pożyczek gotówkowych w każdym z modeli, zarówno systemie internetowym jak i aplikacji mobilnej
  • podwyższenie posiadanej kwoty zobowiązania
  • rozszerzenie puli akceptowanych dokumentów służących do potwierdzenia dochodu
  • nowoczesne i elastyczne narzędzie do załączania dokumentów do wniosku
  • możliwość zdalnego zatwierdzania wniosku przez współmałżonka
  • możliwość wyrażenia poprzez aplikację mobilną lub serwis internetowy zgody na weryfikację danych w rejestrze Biura Informacji Gospodarczej (BIG) w celu przedstawienia oferty przez konsultanta
  • potwierdzanie dochodu poprzez logowanie do innego banku w ramach otwartej bankowości,
    w procesie pilotażowym dostępne w Millenecie, a wkrótce również w aplikacji mobilnej.

Nowy proces będzie systematycznie udostępniany kolejnym grupom klientów. Dodatkowo, trwają prace nad wzbogaceniem wniosku o dodatkowe udogodnienia. W najbliższych tygodniach zostanie on rozbudowany o  symulację maksymalnej wysokości oferty dostępnej bez dodatkowych dokumentów.

W ramach działań omnichannel bank w ostatnim czasie wprowadził również możliwość zatwierdzania transakcji w placówkach z wykorzystaniem aplikacji mobilnej i możliwość śledzenia statusu wniosku hipotecznego w systemie internetowym i aplikacji mobilnej.

Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Artykuły na pokrewne tematy
więcej

EFL upraszcza język komunikacji z klientami

EFL wprowadza nowe wzory dokumentów, w których stawia na bardziej zrozumiały dla klienta język i przyjazną szatę graficzną. Zmiany obejmują wszystkie dokumenty, które pojawiają się przy zawarciu umowy. To kolejna inicjatywa leasingodawcy w jubileuszowym roku 30-lecia działalności. Firma zachęca również klientów do przejścia na elektroniczną fakturę.
więcej

Klient Alior Banku w centrum uwagi…voicebota

Alior Bank uruchomił głosową asystentkę infolinii, która ma usprawnić kontakt z klientami. Bank zapowiada, że kompetencje i umiejętności voicebota będą systematycznie rozwijane, tak aby większość spraw, w tym pozyskiwanie informacji, można było zrealizować zdalnie. To kolejne działanie instytucji, które pozwoli na jeszcze szybsze odpowiadanie na potrzeby użytkowników.
więcej

Avaya ze znacznym wzrostem kwartalnym

Aż o 38% wzrosły kwartale przychody odnawialne z subskrypcji rozwiązania OneCloud w porównaniu z poprzednim kwartałem. Przychody z usług w chmurze, współpracy z partnerami i subskrypcji stanowiły 34% łącznych przychodów w porównaniu z 18% w analogicznym kwartale poprzedniego roku.