Rafał Brzoska, CEO InPostu poinformował o uruchomieniu nowej usługi pozwalającej na nadawanie paczek z poziomu aplikacji mobilnej bez konieczności drukowania etykiet adresowych.
– Po prawie 11 miesiącach wytężonej pracy zespołów IT, R&D, Marketingu, Aplikacji Mobilnej, a także działu Operacji wdrażamy usługę, której długo nikt nie dogoni w ogólnokrajowej skali! – pisze na portali LinkedIN Rafał Brzoska.
W aplikacji mobilnej wystarczy wybrać paczkomat odbiorczy lub adres domowy adresata, a na ekranie pojawi się kod QR, który należy zeskanować w paczkomacie nadawczym. Jak informuje Brzoska – nie trzeba drukować etykiet i przyklejać ich na przesyłkę.
Zdaniem klientów, którzy skomentowali informację opublikowaną przez Brzoskę to kluczowe udogodnienie, gdyż znacznie upraszcza procedurę nadawania paczek sprowadzając ją do prostych czynności, które można wykonać na ekranie smartfona.
Nadawanie bez etykiety nie jest nowe. Pamiętać należy, że wtedy ceny za przesyłkę są większe
No właśnie, nadawanie bez etykiety jest już rok, jak nie więcej.
Jak to będzie działać to rewelacja
Co się dzieje z paczką po nadaniu ? Skąd sortownia wie , że ta paczka ma iść pod dany adres/do innego paczkomatu?