Zaloguj się na konto

Jako zarejestrowany użytkownik masz dostęp do dodatkowych materiałów: nagrań video, recenzji, analiz oraz raportów.

Słownik branżowy

FCR

inaczej First Call Resolution (z ang., rozwiązanie w pierwszej rozmowie) to parametr określający odsetek problemów, które zostały załatwione podczas pierwszego kontaktu z konsultantem. Jest to jeden z najważniejszych wskaźników call center (tzw. kluczowe KPI). O ile jego znaczenie w ocenie jakości pracy nie podlega dyskusji, to osiągnięcie wysokiego poziomu tego miernika wymaga wielu skoordynowanych działań. Parametr FCR ma decydujący wpływ na podniesienie satysfakcji oraz lojalności klienta, oszczędność - redukcja czasu oraz zasobów na rozwiązanie zgłoszonego przez klienta procesu, oraz wyższa motywacja i niższa rotacja agentów (tzw. pochodna satysfakcji klientów). Obecnie najczęstszym sposobem mierzenia FCR jest obliczanie na podstawie ilości kontaktów klienta w perspektywie 30, 60 lub 90 dni. Nie ulega wątpliwości, że te trzy interwały czasowe mogą, lecz nie muszą być podstawowym miernikiem do wyznaczania współczynnika FCR. O FCR piszemy m.in. tutaj:

InPost – nadaj paczkę bez drukowania etykiety

InPost zaskoczył także klientów. Paczki w paczkomatach można nadawać z poziomu aplikacji mobilnej bez konieczności drukowania etykiet adresowych

Rafał Brzoska, CEO InPostu poinformował o uruchomieniu nowej usługi pozwalającej na nadawanie paczek z poziomu aplikacji mobilnej bez konieczności drukowania etykiet adresowych.

– Po prawie 11 miesiącach wytężonej pracy zespołów IT, R&D, Marketingu, Aplikacji Mobilnej, a także działu Operacji wdrażamy usługę, której długo nikt nie dogoni w ogólnokrajowej skali! – pisze na portali LinkedIN Rafał Brzoska.

W aplikacji mobilnej wystarczy wybrać paczkomat odbiorczy lub adres domowy adresata, a na ekranie pojawi się kod QR, który należy zeskanować w paczkomacie nadawczym. Jak informuje Brzoska – nie trzeba drukować etykiet i przyklejać ich na przesyłkę.

Zdaniem klientów, którzy skomentowali informację opublikowaną przez Brzoskę to kluczowe udogodnienie, gdyż znacznie upraszcza procedurę nadawania paczek sprowadzając ją do prostych czynności, które można wykonać na ekranie smartfona.

Total
17
Shares
4 komentarzy
  1. Co się dzieje z paczką po nadaniu ? Skąd sortownia wie , że ta paczka ma iść pod dany adres/do innego paczkomatu?

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Artykuły na pokrewne tematy
więcej

Klienci wracają do galerii handlowych

Odwiedzalność centrów handlowych w lutym, przed rozpoczęciem IV lockdownu, wynosiła średnio około 80% ubiegłorocznych wartości. Zdaniem ekspertów Cushman & Wakefield klienci wrócą do centrów handlowych po zniesieniu ograniczeń.