Zaloguj się na konto

Jako zarejestrowany użytkownik masz dostęp do dodatkowych materiałów: nagrań video, recenzji, analiz oraz raportów.

Słownik branżowy

skill

inaczej umiejętność, cecha agenta - pojęcie związane ze specjalizowaniem Agentów i SBR. Skillem będzie znajomość języka, procesu lub inna określona przez management cecha / umiejętność agenta.

Komputronik otwiera mobilne punkty obsługi klienta

W związku z zamknięciem sklepów w galeriach handlowych Komputronik otwiera alternatywne punkty obsługi klientów, w których będzie można skorzystać z szerokiego wachlarza usług, kupić nowy sprzęt lub odebrać zamówienia internetowe.

Komputronik swoje pierwsze punkty otworzył w Krakowie, Wrocławiu, Rzeszowie, Łodzi i Zgorzelcu.

Alternatywne punkty obsługi klientów to tymczasowe rozwiązanie, które pozwoli na prowadzenie sprzedaży produktów i usług oraz odbiór zamówień. Jak zapowiada firma punkty usytuowane będą w największych miastach w miejscach łatwo dostępnych dla klientów, m.in. przed galeriami handlowymi. W alternatywnych punktach sprzedaży klienci będą mogli skorzystać m.in. z usług serwisowych, konfiguracji sprzętu i usług finansowych. Znajdą w nich także elektronikę dostępną od ręki – laptopy, smartphony, PC, monitory, drukarki i akcesoria.

Mobilne punkty odbioru będą pełnić także funkcję punktu odbioru zamówień internetowych.

– Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów zdecydowaliśmy się otworzyć alternatywne punkty obsługi. Pojawią się one w największych miastach na placach i parkingach przed galeriami handlowymi. W całym kraju otworzymy i utrzymamy do końca roku ok. 20 takich miejsc. Dzięki temu klienci będą mogli skorzystać z pełnej oferty naszej firmy. Otwarcie alternatywnych punktów obsługi pozwoli nam jednocześnie zachować reżim sanitarny, a klienci, którzy odwiedzą nasze tymczasowe sklepy będą mogli nie tylko zasięgnąć fachowej porady czy obejrzeć sprzęt elektroniczny, ale także dokonają zakupu i będą mogli skorzystać z całej palety usług konfiguracji i serwisu, tak, żeby móc od razu korzystać ze sprzętu – komentuje Marcin Mordak, Dyrektor Sieci Sprzedaży Komputronik.

Nowootwarte mobilne punkty obsługi klienta będą funkcjonować w godzinach 09.00 – 21.00. W całej Polsce sieć ma 75 salonów zlokalizowanych w samodzielnych punktach oraz galeriach handlowych.

Total
1
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Artykuły na pokrewne tematy
więcej

Nowa wersja aplikacji Santander mobile z biometryczną autoryzacją

Santander Bank Polska udostępnia nową wersję aplikacji mobilnej z biometryczną autoryzacją. Od teraz transakcje można potwierdzać biometrią – odciskiem palca na telefonach z systemem Android lub Touch ID oraz Face ID na telefonach z iOS. To wygodne rozwiązanie pozwala jeszcze szybciej autoryzować transakcje.
więcej

Bank Pocztowy zostaje w hybrydzie

Bank Pocztowy zamierza korzystać z hybrydowego trybu pracy wśród pracowników i ogranicza wykorzystywane powierzchnie biurowe. Jak podkreśla Zarząd, decyzja podyktowana jest sprawdzeniem się takiego modelu pracy w czasie pandemii oraz koniecznością ograniczania kosztów w celu powrotu Banku na ścieżkę trwałej rentowności.
więcej

Alior Bank rozwija bankowość internetową i wprowadza nowe funkcjonalności

Alior Bank kontynuuje rozwój kanałów zdalnych. Tym razem bank uruchomił w bankowości internetowej Alior Online nowe funkcje, pozwalające na zakup ubezpieczenia do pożyczki gotówkowej na wypadek utraty pracy i następstw nieszczęśliwych wypadków od PZU S.A., a także ubezpieczeń z oferty LINK4.