eBOK Enei wg. klientów najwygodniejszą formą kontaktu

Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta (eBOK) staje się najpopularniejszą i najwygodniejszą formą kontaktu z Eneą. Zainteresowanie nią wśród klientów Enei stale rośnie. Od marca 2020 roku o 35% wzrosła liczba nowych kont w eBOK-u. Dodatkowo klienci indywidualni Enei za pośrednictwem eBOK-a mogą teraz także zawierać umowy na produkty Energia+ Pewna cena oraz Energia+ Fachowiec.

W ostatnich miesiącach dynamicznie wzrastała liczba osób, które zdecydowały się na założenie konta w Elektronicznym Biurze Obsługi Klienta. Klienci doceniają korzyści płynące z szybkiej formy kontaktu z Eneą. eBOK jest bowiem dostępny 24 h na dobę przez 7 dni w tygodniu, bez wychodzenia z domu – załatwienie sprawy związanej z energią elektryczną jest więc teraz bardzo wygodne, proste i szybkie. W ciągu ponad pół roku liczba nowych kont założonych w eBOK-u wzrosła o 35%. Liczba spraw związanych z energią elektryczną, załatwianych za pośrednictwem eBOK-a także wzrosła o 58%. Zainteresowanie tą formą kontaktu utrzymuje się wciąż na bardzo wysokim poziomie, mimo ponownego otwarcia w maju stacjonarnych Biur Obsługi Klienta Enei. Wzrosła również liczba pobieranych za pośrednictwem eBOK-a faktur w formie elektronicznej, które gwarantują otrzymanie niezwłocznej informacji o kwocie do zapłaty. 

− Widać wyraźny trend w gospodarce związany z cyfryzacją procesów obsługowych – dotyczy on również klientów Enei. Mimo otwarcia stacjonarnych placówek, wciąż obserwujemy wzmożony ruch w Elektronicznym Biurze Obsługi Klienta. Dzięki temu rozwiązaniu klienci, pozostając bezpiecznie w domu, nadal mogą być w kontakcie z Eneą. Dodatkowo, ostatnio umożliwiliśmy im zawieranie umów na niektóre nasze produkty zdalnie poprzez eBOK – powiedział Dariusz Szymczak, prezes Enei Centrum.

Enea udostępniła również w eBOK-u dla klientów indywidualnych możliwość zawierania umów na produkty Energia +Pewna cena i Energia+ Fachowiec bez konieczności wychodzenia z domu. Energia+ Pewna cena daje gwarancję stałej ceny za energię elektryczną przez cały czas trwania umowy, a Energia+ Fachowiec dodatkowo także pomoc specjalisty, który bezpłatnie usunie awarię w domu. Teraz zawarcie takiej umowy jest jeszcze prostsze i możliwe całkowicie online.

Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Artykuły na pokrewne tematy
więcej

Pracownicy kin uruchomili infolinię dla widzów

Co robią kina, gdy są zamknięte? Większość stoi zamknięta. Po salach przemyka się pracownik ochrony. Ale nie na Śląsku. Tutaj pracownicy Kina Światowid, Kina Kosmos, Kinoteatru Rialto w Katowicach, Kina Janosik w Żywcu czy Kina Bałtyk w Raciborzu rozmawiają telefonicznie ze swoimi klientami.
więcej

Prosta Polszczyzna dla Credit Agricole

Umowa i regulamin konta Credit Agricole jako pierwsze dokumenty bankowe w Polsce otrzymały certyfikat Pracowni Prostej Polszczyzny Uniwersytetu Wrocławskiego. Dzięki temu klienci banku mogą mieć pewność, że tekst tych dokumentów będzie zrozumiały dla każdego, nawet dla osób bez wiedzy finansowej.
więcej

Komputronik otwiera mobilne punkty obsługi klienta

W związku z zamknięciem sklepów w galeriach handlowych Komputronik otwiera alternatywne punkty obsługi klientów, w których będzie można skorzystać z szerokiego wachlarza usług, kupić nowy sprzęt lub odebrać zamówienia internetowe.
więcej

Automatyczne płatności w Aviva

Dzięki rozwiązaniu sopockiej spółki Blue Media, klienci Avivy mogą płacić comiesięczne składki za ubezpieczenie na życie i zdrowie w wygodny, w pełni automatyczny sposób, bez konieczności pamiętania o dokonaniu cyklicznego przelewu.