Automatyczne płatności w Aviva

Dzięki rozwiązaniu sopockiej spółki Blue Media, klienci Avivy mogą płacić comiesięczne składki za ubezpieczenie na życie i zdrowie w wygodny, w pełni automatyczny sposób, bez konieczności pamiętania o dokonaniu cyklicznego przelewu.

Dzięki firmie Blue Media, klienci Avivy mogą płacić swoje comiesięczne składki ubezpieczeniowe w nowy, wygodny i w pełni zautomatyzowany sposób.

Wystarczy zalogować się do swojego konta w serwisie MojaAviva oraz kliknąć w szczegóły polisy, aby skorzystać z usługi cyklicznej płatności. W zakładce „Płatności” klient powinien wybrać płatność automatyczną, a następnie dodać kartę, z której będą automatycznie pobierane składki. W każdej chwili klient może zrezygnować z płatności automatycznych. Wówczas zobowiązany jest jedynie do zmiany formy płatności. Może to zrobić w każdej chwili na swoim koncie w MojejAvivie.

Dzięki uruchomieniu płatności automatycznych klienci nie muszą każdorazowo wpisywać danych do przelewu. Unikają ewentualnych opłat dodatkowych wynikających z przeterminowanej składki, oraz – co istotne – otrzymują gwarancję bezpieczeństwa, że ich ubezpieczenie będzie kontynuowane.

– Klienci doskonale znają już płatności cykliczne z komercyjnych usług niezwiązanych z ubezpieczeniami. W Blue Media od kilku lat stosujemy to wygodne rozwiązanie płatnicze do obsługi comiesięcznych opłat i rachunków. Wypracowaliśmy odpowiednie procedury i rozwiązanie technologiczne, które działa na korzyść zarówno klientów, jak i samego ubezpieczyciela – wylicza Marcin Zmyślony, Business Development Manager w Blue Media.

Blue Media współpracuje z Avivą od lipca 2019 r. Aviva to kolejny, po m.in. Play, UPC czy Innogy partner, który umożliwia swoim klientom w pełni zautomatyzowane opłacanie należności.

Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Artykuły na pokrewne tematy
więcej

Pracownicy kin uruchomili infolinię dla widzów

Co robią kina, gdy są zamknięte? Większość stoi zamknięta. Po salach przemyka się pracownik ochrony. Ale nie na Śląsku. Tutaj pracownicy Kina Światowid, Kina Kosmos, Kinoteatru Rialto w Katowicach, Kina Janosik w Żywcu czy Kina Bałtyk w Raciborzu rozmawiają telefonicznie ze swoimi klientami.
więcej

Prosta Polszczyzna dla Credit Agricole

Umowa i regulamin konta Credit Agricole jako pierwsze dokumenty bankowe w Polsce otrzymały certyfikat Pracowni Prostej Polszczyzny Uniwersytetu Wrocławskiego. Dzięki temu klienci banku mogą mieć pewność, że tekst tych dokumentów będzie zrozumiały dla każdego, nawet dla osób bez wiedzy finansowej.
więcej

eBOK Enei wg. klientów najwygodniejszą formą kontaktu

Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta (eBOK) staje się najpopularniejszą i najwygodniejszą formą kontaktu z Eneą. Zainteresowanie nią wśród klientów Enei stale rośnie. Od marca 2020 roku o 35% wzrosła liczba nowych kont w eBOK-u. Dodatkowo klienci indywidualni Enei za pośrednictwem eBOK-a mogą teraz także zawierać umowy na produkty Energia+ Pewna cena oraz Energia+ Fachowiec.
więcej

Komputronik otwiera mobilne punkty obsługi klienta

W związku z zamknięciem sklepów w galeriach handlowych Komputronik otwiera alternatywne punkty obsługi klientów, w których będzie można skorzystać z szerokiego wachlarza usług, kupić nowy sprzęt lub odebrać zamówienia internetowe.