Wysoka przepustowość łącz dla firm przechodzących transformację cyfrową

Colt Technology Services, wiodący dostawca rozwiązań łączności o dużej przepustowości oraz Atman, lider polskiego rynku centrów danych i operator telekomunikacyjny, ogłosili partnerstwo w celu zapewnienia klientom i partnerom telekomunikacyjnym możliwości zestawiania połączeń w centrach danych Atman.

Dzięki stworzonym przez nich elastycznym usługom na żądanie i usługom o dużej przepustowości, firmy w Europie Środkowo-Wschodniej (CEE) mogą usprawnić i przyspieszyć transformację cyfrową.

Dzięki partnerstwu, Colt i Atman będą w stanie zapewnić większe wsparcie firmom i organizacjom, zarówno tym, które chcą rozszerzać swoją działalność w Europie i na świecie, jak i międzynarodowym korporacjom, pragnącym skonsolidować swoją istniejącą pozycję w regionie. Aby to osiągnąć wykorzystają łączność z sieciami światłowodowymi i centrami danych Atmana oraz połączenie z siecią Colt IQ. To partnerstwo zmieni ekosystem łączności Polsce, wspierając połączenia między biurami korporacji i ich filiami oraz wzmacniając strategie globalizacji firm, dzięki usługom szybkiej łączności i łączności na żądanie.

Colt zainwestował w regionie w odpowiedzi na szybki wzrost gospodarczy, zapewniając łączność o dużej przepustowości potrzebną do dalszego rozwoju firm. Ta ekspansja zaowocowała ponad 7 000 km nowej infrastruktury światłowodowej, łączącej główne węzły w regionie. Klienci Colt w Polsce korzystają z unikalnej, specjalnie zbudowanej, inteligentnej sieci, która jest w pełni zintegrowana z chmurą. Sieć ta obejmuje już sześć centrów danych w Warszawie i Krakowie, z perspektywą dalszego rozwoju.

Strategia rozwoju w chmurze wymaga niezawodnej sieci, która zapewnia bezpieczną łączność o dużej przepustowości i jest skalowalna, aby w pełni czerpać korzyści, jakie zapewniają usługi w chmurze. Partnerstwo między Coltem i Atmanem jest ważnym czynnikiem w zwiększaniu konkurencyjności, produktywności oraz zaspokojenia obecnych i przyszłych potrzeb biznesowych w regionie – powiedział Leszek Szczech, dyrektor ds. Sprzedaży w Colt Technology Services na Polskę. – W 2018 roku ogłosiliśmy znaczącą rozbudowę sieci Colt IQ w Europie Środkowo-Wschodniej. Z uwagi na to, że nieustannie rośnie rola naszego regionu, który jest bardzo ważny dla Colt i naszych klientów, jesteśmy zdeterminowani, aby sprostać rosnącym potrzebom zarówno polskich jak i międzynarodowych firm które obsługujemy, a które napędzają ożywienie gospodarcze w Europie Środkowo-Wschodniej i na całym świecie – dodał.

Pomimo trwającego globalnego kryzysu COVID-19, zapotrzebowanie na usługi w zakresie łączności, sieci i centrów danych nadal rośnie – podkreśliła Justyna Lenart, dyrektor działu sprzedaży w Atman. – Partnerstwo z Coltem łączy doświadczenie Atmana w centrach danych, z najwyższej klasy rozwiązaniami Colt o wysokiej wydajności i przepustowości. Dostarczamy bardzo istotną wartość dodaną na rynku, zarówno dla klientów biznesowych, jak i operatorów, pomagając przyspieszyć wyjście z kryzysu – powiedziała.

Pandemia COVID-19 zainicjowała wiele zmian i skłoniła wiele firm do przyspieszenia wdrażania cyfrowych rozwiązań. Wymusiła konkretny model korzystania z sieci – biznes kładzie obecnie większy nacisk na szybkość, stabilność i bezpieczeństwo. Dzięki współpracy dwóch ważnych dostawców sieci, firmy w regionie będą mogły skupić się na swojej działalności i przewagach konkurencyjnych, przy wsparciu bezpiecznej, elastycznej, skalowalnej i wysoce niezawodnej sieci.

Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Artykuły na pokrewne tematy
więcej

Chmura z własnym IQ

Sztuczna inteligencja coraz mocniej przenika do świata dedykowanych biznesowi usług IT. Abstrahując od coraz bardziej inteligentnych chatbotów, przewidywania popytu na produkty i usługi a nawet automatycznego inwestowania na giełdach warto zastanowić się co jeszcze może nam zaoferować jej połączenie z chmurą obliczeniową?
więcej

Rosnąca rola intranetu firmowego w czasach pracy zdalnej

Intranet firmowy, w dobie powszechnej pracy zdalnej spowodowanej pandemią, staje się kluczowym narzędziem dla sprawnego funkcjonowania firmy i zarządzania zasobami ludzkimi. Z drugiej strony obecna sytuacja pokazała, że należy przeorganizować dotychczasowy sposób funkcjonowania wspomnianego kanału komunikacji, przerzucając środek ciężkości na tematy związane z pracą w nowej rzeczywistości oraz na sprawny i bezpieczny cyfrowy przepływ informacji w obrębie przedsiębiorstwa.