Zaloguj się na konto

Jako zarejestrowany użytkownik masz dostęp do dodatkowych materiałów: nagrań video, recenzji, analiz oraz raportów.

Słownik branżowy

tNPS

Transakcyjny Net Promoter Score (tNPS) mierzy postrzeganie przez klientów transakcji z firmą, na przykład zakupu online lub interakcji z obsługą klienta. Transakcyjny NPS mierzy więc poziom postrzegania przez klienta w punkcie (a nie w całym procesie obsługowym), jakim dochodzi o styczności klienta z firmą.

Paczkę w Żabce klienci odbiorą kodem… kreskowym

„Przesyłki kurierskie” to najbardziej rozpoznawalna usługa w ofercie pakietu „Wygodnych Usług” dostępnych w Żabce. Aż 77% klientów kojarzy Żabkę właśnie z nią. Od teraz klienci sieci będą mogli jeszcze sprawniej i bezpieczniej odbierać swoje paczki.

W aplikacji mobilnej żappka pojawiła się bowiem możliwość odbioru przesyłek przy użyciu kodu kreskowego. Aby z niej skorzystać, trzeba uruchomić w aplikacji usługę Żappka Post, która pozwala także na śledzenie zamawianych przesyłek. Od teraz jeden kod w aplikacji żappka daje jeszcze więcej możliwości.

– Odbierajmy paczki jeszcze szybciej! Dziś uruchomiliśmy nową funkcję w ramach Żappka Post – odbiór paczek kodem kreskowym z aplikacji żappka – tym samym na który nabijacie żappsy i płacicie Żappką Pay. Koniec z koniecznością podawania kodów z SMS, wystarczy zeskanować apkę by szybko i bezdotykowo odebrać paczkę. – mówi Krzysztof Heyda, Digital Product Owner w Żabka Polska

Nowa funkcjonalność Żappka Post pozwoli sieci na usprawnienie procesu odbioru przesyłek, a dla jej klientów oznacza prosty, wygodny i bezpieczny, bo bezdotykowy, odbiór paczek obok domu. Wprowadzenie nowej formy odbioru przesyłek to kolejny krok w transformacji cyfrowej sieci oraz zapewnieniu możliwości maksymalnie szybkiego i bezpiecznego korzystania z oferowanych przez nią usług.

By skorzystać z nowej funkcjonalności należy pobrać najnowszą wersję żappki i uzupełnić w niej numer telefonu, który został wykorzystany do rejestracji konta podczas zakupów online. Konieczne jest także wyrażenie zgody na odbiór przesyłek przy użyciu kodu kreskowego. Od tego momentu użytkownik żappki będzie dostawał na podany numer telefonu powiadomienia o wszystkich wysyłanych do sklepów sieci Żabka przesyłkach, wraz z informacją, do kiedy może je odebrać. Do odbioru przesyłki będzie upoważniał kod kreskowy, który wygeneruje aplikacja. Po jego zeskanowaniu, sprzedawca wyda nam naszą paczkę. Oznacza to, że nie będziemy już musieli podawać sprzedawcy numeru przesyłki ani[1] kodu pin, uprawniającego do jej odbioru, co znacznie przyspieszy cały proces odbioru.

Żappka jest jedną z najpopularniejszych bezpłatnych aplikacji mobilnych na polskim rynku – zgromadziła już ponad 3,5 mln użytkowników. Od końca maja 2019 r. aplikacja jest dostępna dla klientów i zyskuje coraz to nowe funkcjonalności. Oferuje użytkownikom specjalne promocje na wybrane produkty oraz dedykowaną ofertę tworzoną z wykorzystaniem algorytmów sztucznej inteligencji. Aplikacja pozwala także na zbieranie w programie lojalnościowym tzw. żappsów, czyli punktów wymienialnych na nagrody.

Z roku na rok sieć obserwuje także duże wzrosty liczby obsługiwanych paczek – tylko w ubiegłym roku Żabka obsłużyła ich ponad 12 mln. Sieć robi wszystko, by wyniki te były jeszcze lepsze, dlatego też poszerza funkcjonalności Żappki Post.

Słownik
1. ani. inaczej Automatic Number Identification lub caller id – numer telefonu dzwoniącego.
Total
9
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Artykuły na pokrewne tematy
Czytaj więcej

Allianz Polska chce zdobyć klientów dzięki rozwiązaniom technologicznym i mediom społecznościowym

Allianz Polska poprzez innowacje technologiczne chce przyciągnąć nowych klientów, przede wszystkim z pokolenia millenialsów. Ubezpieczyciel w nowej strategii zapowiada inwestycje w rozwój cyfrowych kanałów sprzedaży i budowę nowych placówek w mniejszych miastach. Produkty mają być bardziej dopasowane do rzeczywistych potrzeb klienta. Oprócz tradycyjnych ubezpieczeń na życie czy komunikacyjnych pojawią się też polisy krótkookresowe oraz ubezpieczenia wybranej części majątku, np. dzieł sztuki.
Czytaj więcej

Płatności odroczone w sklepach CCC

CCC wspierane przez PayPo, jako pierwsze w Polsce i jedno z pierwszych w Europie, wprowadza szybkie płatności odroczone w sklepach stacjonarnych, na bazie własnej aplikacji mobilnej.
Czytaj więcej

PKO Bank Polski nagrodzony w konkursie ECCCSA

PKO Bank Polski zajął trzecie miejsce w kategorii Best Crisis Management Approach w konkursie European Contact Center & Customer Service Awards. Jury doceniło polsko-ukraińską współpracę, której efektem było m.in. rozbudowanie zespołu ukraińskojęzycznych konsultantów w Contact Center banku.