Zaloguj się na konto

Jako zarejestrowany użytkownik masz dostęp do dodatkowych materiałów: nagrań video, recenzji, analiz oraz raportów.

Słownik branżowy

ASA

Inaczej Average Speed Answer - jedna z miar SL, średni czas odbierania połączeń. Wartość wyrażana w sekundach, liczona na dwa sposoby: od zestawienia połączenia z IVR, do odebrania telefonu przez

Paczkę w Żabce klienci odbiorą kodem… kreskowym

„Przesyłki kurierskie” to najbardziej rozpoznawalna usługa w ofercie pakietu „Wygodnych Usług” dostępnych w Żabce. Aż 77% klientów kojarzy Żabkę właśnie z nią. Od teraz klienci sieci będą mogli jeszcze sprawniej i bezpieczniej odbierać swoje paczki.

W aplikacji mobilnej żappka pojawiła się bowiem możliwość odbioru przesyłek przy użyciu kodu kreskowego. Aby z niej skorzystać, trzeba uruchomić w aplikacji usługę Żappka Post, która pozwala także na śledzenie zamawianych przesyłek. Od teraz jeden kod w aplikacji żappka daje jeszcze więcej możliwości.

– Odbierajmy paczki jeszcze szybciej! Dziś uruchomiliśmy nową funkcję w ramach Żappka Post – odbiór paczek kodem kreskowym z aplikacji żappka – tym samym na który nabijacie żappsy i płacicie Żappką Pay. Koniec z koniecznością podawania kodów z SMS, wystarczy zeskanować apkę by szybko i bezdotykowo odebrać paczkę. – mówi Krzysztof Heyda, Digital Product Owner w Żabka Polska

Nowa funkcjonalność Żappka Post pozwoli sieci na usprawnienie procesu odbioru przesyłek, a dla jej klientów oznacza prosty, wygodny i bezpieczny, bo bezdotykowy, odbiór paczek obok domu. Wprowadzenie nowej formy odbioru przesyłek to kolejny krok w transformacji cyfrowej sieci oraz zapewnieniu możliwości maksymalnie szybkiego i bezpiecznego korzystania z oferowanych przez nią usług.

By skorzystać z nowej funkcjonalności należy pobrać najnowszą wersję żappki i uzupełnić w niej numer telefonu, który został wykorzystany do rejestracji konta podczas zakupów online. Konieczne jest także wyrażenie zgody na odbiór przesyłek przy użyciu kodu kreskowego. Od tego momentu użytkownik żappki będzie dostawał na podany numer telefonu powiadomienia o wszystkich wysyłanych do sklepów sieci Żabka przesyłkach, wraz z informacją, do kiedy może je odebrać. Do odbioru przesyłki będzie upoważniał kod kreskowy, który wygeneruje aplikacja. Po jego zeskanowaniu, sprzedawca wyda nam naszą paczkę. Oznacza to, że nie będziemy już musieli podawać sprzedawcy numeru przesyłki ani kodu pin, uprawniającego do jej odbioru, co znacznie przyspieszy cały proces odbioru.

Żappka jest jedną z najpopularniejszych bezpłatnych aplikacji mobilnych na polskim rynku – zgromadziła już ponad 3,5 mln użytkowników. Od końca maja 2019 r. aplikacja jest dostępna dla klientów i zyskuje coraz to nowe funkcjonalności. Oferuje użytkownikom specjalne promocje na wybrane produkty oraz dedykowaną ofertę tworzoną z wykorzystaniem algorytmów sztucznej inteligencji. Aplikacja pozwala także na zbieranie w programie lojalnościowym tzw. żappsów, czyli punktów wymienialnych na nagrody.

Z roku na rok sieć obserwuje także duże wzrosty liczby obsługiwanych paczek – tylko w ubiegłym roku Żabka obsłużyła ich ponad 12 mln. Sieć robi wszystko, by wyniki te były jeszcze lepsze, dlatego też poszerza funkcjonalności Żappki Post.

Total
1
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Artykuły na pokrewne tematy
więcej

EFL upraszcza język komunikacji z klientami

EFL wprowadza nowe wzory dokumentów, w których stawia na bardziej zrozumiały dla klienta język i przyjazną szatę graficzną. Zmiany obejmują wszystkie dokumenty, które pojawiają się przy zawarciu umowy. To kolejna inicjatywa leasingodawcy w jubileuszowym roku 30-lecia działalności. Firma zachęca również klientów do przejścia na elektroniczną fakturę.
więcej

Klient Alior Banku w centrum uwagi…voicebota

Alior Bank uruchomił głosową asystentkę infolinii, która ma usprawnić kontakt z klientami. Bank zapowiada, że kompetencje i umiejętności voicebota będą systematycznie rozwijane, tak aby większość spraw, w tym pozyskiwanie informacji, można było zrealizować zdalnie. To kolejne działanie instytucji, które pozwoli na jeszcze szybsze odpowiadanie na potrzeby użytkowników.
więcej

Alior Bank stawia na cyfryzację usług

Alior Bank chce przenieść większość swojej sprzedaży do kanałów cyfrowych. Bank chce postawić wszystko na jedną kartę i być jeszcze bardziej cyfrowy. Ma w tym celu pomóc m.in. wideoweryfikacja, zdalne bankowanie i rozwój mobile. Czym jeszcze zaskoczy Alior? Opowie o tym Iwona Duda, wiceprezes zarządu Alior Banku.
więcej

UOKiK zmusił UPC do rekompensaty dla klientów

Prezes UOKiK Tomasz Chróstny zobowiązał UPC Polska do zakończenia szkodliwej dla konsumentów praktyki oraz przyznania im rekompensaty – decyzja jest prawomocna. Przedsiębiorca, który oferuje do umowy dodatkowo płatne usługi musi uzyskać wyraźną zgodę konsumenta na ich aktywację.